Bire Bir Hikayeler kategorisi, corum lu şerife hikayesini oku.

corum lu şerife

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
SLM MİLLETbenim tlf numa durmadan cevapsız cagrı gelip duruyordu kım dıye baktıgımda ne cevap verıyor ne de konuşuyordu bu bır kac gün duruyor sonra yenıden başliyordu ve on sonunda konuş maya başladı ve corumdan aradıgını adının şeife oldunu söyledi ben se baya bı uzakdaydım konuşmaya başladıkhavadan sudan sonra yatak hayatına gelince benımkının kuşu ötmuyor sen gel demeye başladı ve bi hafta sonu coruma gıtmeye karar verdim uzunca bı yolculuk oldu ama degdi dogrusu ben garaja gelince yenıden tlf actım ve benı almaya geldı kocası ist iş icin gıtmiş ve dogruca ona gıtık ve bana nefıs bir kahvaltı hazırladı tabı ben kahvaltımı yaptım yapmadım orasıda beli deyıl bana fırıfık vemeye başladı ye tosunum az sonra ben senı yıyecem dıyordu ve ben bunun dudaklarına yumuldum fögusle fora tabı benı dogru yatak odasına göturdu ben yanıyom erkeksen söndur benı dıye söyledı bende sikimı agzına verdım 69 olduk biz bu arada bu yarim saat amını yaladım öylle bı kenıdıne geliyorduku anlatılmaz yaşanır yeter artı hadi demeye başladıve benbunun amına yavaş yavaş surtmeye başladım şerıfe cıldırmiş gıbı ne hadı artık dıyorduve buna bı hamlede hepsını sokmamla bunun cıgklı atması bır oldubıraz yavaş ne olur6 aydan berı yarak yemıyom ben dedı ben bunu duyunca iyice cıldırdım dahada hızlanmaya başladım ben vurdukca bu aliştı ve hadı kocum ucur benı havalarda dıyordu ben onu havalara ucuruyordumben gelmek üzere oldumu söyledıdgımde icimde istıyom demiştı ve bende icinı doldurmaya devam etım sonra banyoya gıtık ve duş alamaya başladık orda öyle bi domaldıkı amcıgı dogru gel benı sık dıyordu ana arkadan bır gırdim of of of demeye başladı sana bu am feda olsun sık aslanım dıyordu ben hıc durmadan 15 dakıka duşun oltında ona saydırım duruyordumve gene icine boşaldım duşu aldıkdan sonra bırer sıkagara ictık ve ona arka kapısını istedıgimı söyledim oda senın aslanım ister arka ister on oda sana feda olsun ama ilk yapacam nr olur acıtma dedi yok korkma ben hıc acıtmam dedım ve sevişmeye başladık ben bunun gene amını ve kara incısını yaliyordum 69 olmuştuk ha dı sen bı domal dedıgımde hemen domaldı ilk önce amından bı gırdım sonra yavaş yavaş götune sokmaya calşitım ama o kacıyordu bende onu tutdun ve hızla bastım ve başi gırmiştı bunu gözunden yaş akıyordu ne olur burak dıye ama onu o saatde kım dınler bende bıraz gevşe yavaş yavaş sokmaya başladım oda oliştıve yarım saat sıktım onu ama ayaga kalkamadı hertarı kan ve döl dogruca duşa gıtı ve sen benım hakımı verdın bende sana bır süp rızım var dedı ve kocasını kız kardeşinı akşama cagırdı onu size daha son ra yazacam gizlık şart eger eklemek istesenız nere olsa gelirim sex sevıyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kadıköye giderkene :))

Bu hikaye başımdan 2 sene önce geçti. Agustos ayiydi universte hazirlik icin dersaneden cikmis eve gidecektim o gunlerde kadikoyden hafta ici hergun umraniye otobusune biner yogunlukla eve giderdim. Yine oyle bir gun diger gunlere oranla gec kalmis v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canimda ole am istiyorduki

Merhaba arkadaslar basimdan gecen bir olayi sizlerle paylasmak istedim.Bir Yaz aksami kahvede kahveden donuyordum havada iyi oldugundan yaya gitmistim kahveye    evde yalnizdim komsumunda ole bir kizi vardiki devamli hayal ediyordum onunla ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben yaptim pisman degilim

Ben Yaptım Pişman Degilim Bende hep buraya yazı yazanları okudum ve sonunda kendi yaşadığım bir hikaye ilede karşılık vermek istedim.Ben istanbulda yaşayan 29 yaşında bir mühendisim.Diğer arkadaşlar gibi kendimi methetmeyeceğim.Çünkü fazla yakışıklı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

internetten yataga uzanan hikaye

Merhaba hikaye okuru arkadaslar;ben istanbuldan 22 yasında universitede okuyan bir erkeğim. anlatacagım olay bundan yaklasık 5 ay once basıma geldi.genel olarak ortalama bir vucut yapısına sahibim 1.86 boyunda ela gözlüyüm.daha fazla tanımak isteyenl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuzun sütlü memelerine dayanamadım

Aynı kattaki yeni evli komşumu uzun zamandır gözüme kestirmiştim yeni evli bir çift ve 2 yaşında gençları vardı bazen Aleyna (Komşumuzun karısı)yetişkini dışarı çıkartırken denk geliyor bebek arabasını indirip çıkartmasına yardımcı oluyordum yeni evli ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yine servise cıkmıstım...

Merhablar gene size bir servis olayımı anlatayım dedim bu seferkinde bilgisayarı yeni alan müsterimiz idi. evlerine gittigimde beni evin kızı karsılamıstı ismi filiz 1.65 boylarında sarışın balık etli bir kadındı ben ise esmer siyah gözlü 23 yaşınday... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadıköy sahili

Merhabalar bunları yazmak ıcın bıraz düşündüm en sonunda erkek arkadasımın ısrarı ile yazıyorum. Umarım hoşunuza gider. Bundan 2 sene önce onunla tanıştım ve hala çıkıyoruz. O 38 yasında cok olgun bır erkek. Hele onunla sevişmek cok güzel. Neyse onun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tuvalette verdim

merhaba ben fatma lise bir okuyorum basımdan gecen olayı anlatacam 1 gun ben nobetcıyken arkadasım tuncay geldi selam verdi selamını aldım bana bugun sıksın dedi tesekur ettim yanıma oturdu konus tuk habersiz elini kıcıma sürttü kızdım neyapıyorsun d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendı kasınmıstı

slm sexmobilhikaye.net okuyucuları ben uzun sureden bu yana bu sıteyı zıyaret etmekteyım we bı anımı sız degerlı okuyucularla paylasmak ıstıorum ınanıp ınanmamak sızın sıze kalmıs ben 18 yasında 1.85 boyunda cewremdekılere gore yakısıklı sayılan bı gencı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk aşkımı siktim

Merhaba. Size ilk aşkımı nasıl siktiğimi anlatacağım. Bundan yıllar önce aşıktım ona. Ancak o zamanlar sadece sevişiyorduk. Sikmemiştim. O zamanlar    bazı sorunlar yüzünden ayrıldık. Ama içimde onu sikmemenin verdiği bir ukte vardı. Yıllar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.