Diğer Hikayeler kategorisi, couple_sex_cok_guzel hikayesini oku.

couple_sex_cok_guzel

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Couple Sex Çok GüzelMerhabalar sizlere başımdam geçen güzel bir anımı anlatıcam. askere gimeme 20 gün falan vardı hergün internet cafe ye giderdim ve chat yapardım kendime uygun birini arardım ama hiç bulamazdım.aradabi gay kanallarına girer muhabbet edrdim bazende buluşurdum onlarla çok gay le birlikte oldum herneyse kısa kesicem bi ara sex kanalına girmeyi düşündüm baktım FM diye bir nick vardı.onunla muahbbet etmeye başladım asl sini sordum f olduğunu söyledi .muhabbete devam ettik konuştuklrımız sadece sıradan şeylerdi ne yapıyorsun falan filan.bi ara konu cinsellik oldu kadınla baya şeyler konuştuk bana grup sex ten hoşlanırmısın diye sordu bende hiç yapmadım ama nsıl olcak dedim .oda kocam sen ve ben dedi şaşırmıştım bi ara benimle dalga falan geçiyor sandım muhabbet ilerledikçe benden telefon numaramı istedi bende verdim beni çaldır ddim seni arayım çaldırdı ve aradım karşımdaki ses kadın sesiydi.oldukça sexi geliyordu telefonu kapattım netten konuşmaya devam ettik buluşma teklifi etti bana bende olur dedim ama nasıl ve nerde olucak dedim oda karşıyaka iskelede buluşalım dedi. hiç vakit kaybetmeden gittim sonra buluştuk ve evlerine gittik ev oldukça güzeldi.karşımdaki kadın çok güzel ve seksiydi oturduk biraz muahabbet ettik birer kadeh şarap içtik birbirimizi yakından tanıma fırsatı bulduk ben uzun koltukta oturuyordum onlar iseiki kişilik kotukta muhabbeti fazla uzatmadan kadın bana istersen sen duşa gir dedi .küveti hazırladı bana ben on dakika falan duş aldım odaya geldiğimde yer yatagı yapımış beni bekliyordu sonra kadın dedi bende bir duş alayım geldikten sonra uzunuzun seviştik adam karşımızda oturup bizi seyrediyordu sonra oda bize katıldı ve karısını ikimizde yalamaya başladık ben ilkez böyle bişeyle karşılaştığım için tedirgindim sonra kendimi birden rahat hissettim ve başladım kadının amını yalamaya 10 /15 dakika adnın amını yaladım yaladıktan sonra oraya girdim ve sikemeye başladım kocasıda azına veriyordu ben çıkardıktan sonra kocası amını delmeye başladı ve azına vermeye bşladım o gece 3kez boşalmıştım amına kocası ise 1 kez birdaha böyle bir çiftle tanışmak isterim izmirden ilgilenen çiftler olursa maillerini bekliyorum.gizlilik ve sırdolu günkler bizi bekliyorGönderen: couple fm izmir
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

celal ve lıselı

selam arkadaslar size simdi cok süper bi hikaye anlatacagımarkadaslarla okulda olan bu macera onun adının x kalmasına neden olduokulda bi gün hep beraber takılıyorduk ve aramızda bi kişi eksikti odasu bizim mesur x bizim grup cokk süpecidir ve biz x ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocasinin_yaninda

Kocasının Yanında.....!Ben Yirmi beş yaşında bekar bir gencim. O yaz tatilimi geçirmek için arkadaşımla Antalya’ya gitmiştik. Tatil gayet güzel geçti. Arkadaşım işleri dolayısıyla benden bir hafta önce İstanbul’a gitti. Her akşam olduğu g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

motosikletli_cilgin

Motosikletli çılgın..22 yaşındayken güzel sanatların heykel bölümünü bitirmiştim.Ve bunun şerefine otostopla İzmir turuna çıkmıştım.Hareket ,ve özgürlük dolu günlere..Sırtımda dar bi tişört,altımda ise götümü oldukça seksi gösteren yırtık pırtık bi ş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yazlıkta tecavüz hikayesi

Sıcak bir gündü.Yazlıkta arkadaşlarla denize girip çıktıktan sonra,eve geldim.Diğerleri plaj kafesinde okeye başladılar.Yalnızdım.Hemen duşa girdim. ( sex hikayeleri ) Kurulandım ve giyinmek için çırılçıplak,yatak odasına geçtim.Dolapta,birşeyler ara... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beyaz_ayaklar__1

Beyaz Ayaklar - 1Selamlar bu siteyi uzun zamandir takip ediyorum eskiden sadece resimler ve videolarla zamanımı gecistirirdim fakat hikaye okumanın tadına acıkcası burada vardım. Adım derya 21 yasında kısa boylu bugday tenli ve pek guzel olmıyan biri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

msn den gerçek hayata geçiş

merhabalar burada yazılan hikayelerin doğruluk payı nedir bilmiyorum ama bazıları çok saçma geliyor bana.ama inanı bana benimkiler tamamen gerçektir. yaşadığım olay yaklaşık 2 ay önce gerçekleşti.ben ismimi vermek istemiyorum.29 yaşındayım.2 yılılk e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk_defa_burcuyla_derede

ilk defa burcuyla deredemrb ben eren köyde yasiyorum. 19 yasindayim köyde cok güzel ve cekici bir kızdır burcu.bir gün dereye balık avlamaya gitmistim burcuda inekleri otlatmaya gelmisti yanına yaklastıgımda burcu benden kacmaya calısıyordu durumu fa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eglendirmenin_yollari

Eğlendirmenin YollarıSicak bir yaz gecesiydi evde yalnizdim ve canim sikiliyordu balkona çikip bir sigara yaktim, sigarami içerkende etrafa bakiyordum oturdugumuz evler kooparatif oldugundan evler birbirine çok yakindi.Tam sigarami atmak üzereydimki ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

4 hatunla birden

başımdan geçen olay tamamıla gerçek olup, hayal mahsulü değildir. birgün mersinde bir alışveriş mağazasının kafeteryasıda yeğenlerimle yemekyerken ön masada oturan dört bayandan sırtı bana dönük olan bayanarkasını dönerek küçük yeğenimi sevme bahanes... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

semihlerle_devam

semihlerle devamAyla ve semihle yaşadıklarımızdan sonra eşimle bambaşka bir hayata başlamıştık. Artık tüm isteklerimizi yapıyor ve seksi başka türlü yaşamaya başlamıştık. Havaların güzelliğini değerlendirmek için semihlerin yazlığına gittik. Gitmeden... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.