Bire Bir Hikayeler kategorisi, crazy men`s club hikayesini oku.

crazy men`s club

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba adım boran 25 yaşında istanbulda yaşayan biraz çekingen birisiyimdir başımdan geçen olay bundan yaklaşık bir hafta önceydi işten çıkmış eve gidebilmek için otobüs beklerken 24 yaşındaki ece hanımla tanışmamızı anlatıcam size ikimizde aynı durakta otobüs bekliyorduk çift katlı otobüsdü    beklediğimiz taksime gidecektik ve otobüs çok gecikmiş di ben sıkıntılı bir şekilde saatime bakarken bana gülerek ağaç olduk burda bekleyerek    dedi bende ona karşılık ben meyva bile vermeye başladım dedim ve karşılıklı gülüşdük ve biraz muhabbet ettik havadan sudan on    dakika sonra otobüs geldi ama durakta durmadan geçdi arksından eceyle birlikte küfür ediyorduk çok sinirlenmişti ece bana dönüp ne yapıcaz    şimdi dedi bende bilmiyorum dedim sakin ol birazdan bir tane daha geçer diye sakinleştirmeye çalışıyordum eceyi çok geçmeden taksim otobüsü    geldi otobüsde oturacak yer yoktu ben ayakta beklerken bir durak sonra birisini yerinden kalktı ben oturdum ece ileride ayakta idi birden göz göze geldik ve eceye işaret ettim gelip oturması için önce olmaz filan dedim ısrar edince oturdu bende onun    yanında ayakta idim bir kaç durak sonra yanındaki şahıs indi ve bende ecenin yanına oturdum samimi bir şekilde muhabbete başlamıştık ece bana evlimisin diye sordu bende evet dedim bende evliyim dedi ne güzel dedi ikimizde evliyiz demişti ben neler olduğunu    anlamaya çalışıyordum ece elini birden yavaşca sikime attı ve okşamaya başladı ben şok olmuştum yüzüm kızardı hiç bir şey yapamıyordum ece sikimi avuçluyordu sikim dimdik olmuştu eceye döndüm ve elini tuttum sikimin üstündeyken ve çektim ne oldu hoşuna gitmedimi dedi    gitti ama bir gören olucak korkuyorum dedim peki dedi ve başını omzuma koydu taksime gelmiştik benden cep numaramı istedi verdim o da bana kendi numarasını verdi ve ayrıldık ama aklımdan çıkmıyordu ece istiyordum onu cesaretimi topladım ve eceyi aradım telefeonu açtı ve seni istiyorum dedim o da bana bende seni çok istiyorum dedi eşim bu gün geç gelicek istersen bana    gel dedi olur dedim hemen gel dedi ve adresini verdi adrese gittim beni kapıda karşıladı hemen öpüşmeye başladık kapı eşiğinde    deliler gibi öpüşüyor ve sevişiyorduk eceyi birden ters çevirdim ve domaltıp arkasından eteğini yukarı doğru toplayıp sikimi gögüslerini iki elimle avuçlayıp amına girdim harika bir şeydi hiç bu kadar istekli ve zevkli sex yapmamıştım heyacandan kalbim duracaktı sanki ve ece zevkten inliyor daha hızlı aşkım diyordu bende olabildiğince hızlı eceye girip çıkıyordum ikimizde zevkten uçuyorduk eceye geliyorum canım dedim içime boşal aşkım dedi birden volkan gibi patlamıştım ecenin içine boşalmamım etkisiyle ecede titreyerek oşalmaya başladı ve yere uzandık yorgunluktan dudaklarımız    tekrar birleşti bir süre sonra harika öpüşüyordu ece dillerimiz bir birine dolnamıştı eceyi boynıundan gögüslerine indim ve o harika gögüslerinin    uçlarını ısırmaya başladım zeytin çekirdeği gibi büyümüşlerdi emiyordum harikaydı ece inliyordu yavaşca amına indim ve emmeye başladım ece öyle çok inliyorduki zevkten anlatamam bende dilimi amının içine derinliklerine sokuyordum dilimi ecenin bu şekilde ece bir kez daha boşaldı ben emmeye hayla devam ediyordum çok tatlı idi amı ece artık yeter sik beni erkeğim diye inliyordu ece bende hemen sikimi amına yerleştirdim kollarımın arasına aldım eceyi dudaklarına sıkıca yapıştım ve amının içine sikimi soktum bu şekilde on dakikakadar seviştik ben tekrar .    geliyorum dedim ece ağzıma ver sikini dedi bende amından çıkarıp ağzına verdim ağzına boşaldım hepsini yuttu ece saat epey ilerlemişti    bana hemen giyinelim sende çabuk git dedi belki kocam filan gelir dedi giyindim neden ece böyle bir şey yaptın dediğimde kocam beni sikmiyor ayda bir belki oda benim zorumla dedi nasıl olur senin gibi güzel bir bayanla yapmaz dedimde ise bilmiyorum ne hali varsa görsün bende kendimi bu şekilde tatmin ediyorum dedi biliyormu dedimde ise evet kendisine başkasıyla sikiştimi söylüyorum    bana iyi yaptın diyor belki inanmıyor ama ben gerçekleri söylüyorum ona diyordu evde iki kardeş gibi yatıp kalkıyoruz işte filan dedi ben saatin çok geç olduğunu söyleyip ayrıldım.. benimle muhabbet etmek ve sırdaş gizli bir arkadaşlık isteyen bayan olursa ve bide eğer evli olursa borannn msn ve mail adresim beklerim hoşcakalınGönderen: boran
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

klup mü dü rü abla

Klub Muduru Ablaben 19 yaş ı ndayı m adı m emre ben bizim kulü p mü dü rü ş ennur abla dul bi bayan irir memeli dolgun bacalklı gü zel bi kadı ndı bir gü n ben bü roya gitiğ imde ş e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

altımda inliyordu

selam ben 24 yasında 170 boyunda yakısıklı bır cocugum bır gun kız arkadasımın dogum gunune gıttım ailesı o aksam bursaya gıdecektı nazlı ile sozlendık yalnız kalacaktık arkadaslarına caktırmamak ıcın onlarla aynı anda cıktım ama tabı yarı yoldan ger... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne kadar güzelmiş yaa -2

Merhabalar yine ben hikayem yayınlanınca çok mutlu oldum ve yenisini yazmaya karar verdim arkadaşımla dönünce görüştük benim evimde bakım    yapmış tabi bende kapıdan girer girmez sarıldı bana dudaklarını dudaklarıma kapattı delice öpüşüyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocama götten siktirdim

Merhaba Kocam bir gün çok yorgun bir şekilde eve geldi. onu neşelendirmeye çalıştım ama inanılmaz bitkindi. belli ki beni aldattığı o güzel şeftalili kadından geliyordu. nerden biliyorsun derseniz o kadın benim en yakın arkadaşım ben bunu bilmeme kar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgunlara hasta oluyom.......

Mrb herkese ben hemen hikayeye geciyim ben muglada yasıyorum bizim bi komsumuz var adı ayla benim yas 20 onunki 41    ama 18 lik cıtırlara bin basar neyse aslında ben onu cok dusler ve 31 cekerim ama o pek bilmez cunku    pek cakt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

poposunu operek bosallttım

Arzu ve ben bosalınca hıc yerden kalkmadık ve bırer sıgara yaktıkona cok muhtesem oldugunu soleyınce ben doymadım hadı bırdaha dedı benımde canıma mınnet zaten hemen sondurdum sıgarayı ve arzuyu yalamaya basladım once o koca memelrını opup oksamaya b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhtesemdi! gözde ile bir gün..

Slm arkadaşlar iki buçuk ay önce yaşadığım bir olayı anlatmak istedim.. hikayeleri fırsat buldukça okumaktan zevk alırım.. ee doğal olarak yaşamaktan daha çok hoşlanırım..sanal alemde isim verilmesini pek doğru bulmam adım Cem dielm:) yaşım 21..İstan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

of özle yaktın beni bende şimdi seni yapacam

merhaba sayın site sakinleri ben gecenlerde bir hikayemi paylaşmıştım size ben baran doğuluyum yeterincede yakışıklıyım hikayeem gercek ten saplantı olmadan anlatacam size doğuda yaşadığım için bizim buraya bir hemşire arkadaşım vardı ben hemşireler ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şok gazetesiyele gelen seks

Merhaba bay bayan arkadaşlar güvenlik nedeniyle ismimi açıklamıyorum sexmobilhikaye.nete bu bölümü açtıgı için teşekkür ederim takma isimle ismim teoman    bende 100 yüz gerçek bir seks macerası yaşadım bundan 2 yıl öceydi şok gazetesini ok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köylü hülya yengem

merhaba arkadaşlar yengem köylü güzeli taş gibi hatun hep bana yakın davranır bize geldiklerinde bana bi sarılır göğüsleri değer azdırır beni yarrağam hemen kalkar onun amına değer onunda hoşuna gidiyo hep yapıyo bunu bana hep niye kalmıyosun bizde d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.