Bakire Hikayeleri kategorisi, dayı kız bir afet hikayesini oku.

dayı kız bir afet

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Selam millet ben murat 23 yaşındayım bundan üç sene önceki hikayemi anlatıyorum dayı kızı ile o evlenmedenaramızda birşeyler geçmişti o evlendi bigün bize gelmişti ogün bizde kalacaktı tabi eşide vardı gece geç vakite kadar uyumayıp muhabbet ediyorduk herkes yatmıştı sadece ikimiz kalmıştık eskilerden bahsediyorduk birden onların evdeki son gece aklıma gelmiştio gece ilk defa birini öpmüştüm ve hiç aklımdan çıkmıyordu ve birden o kalktı ve geçmek için önümden geçecekti bende onu tutup kucagıma oturtum kalbim güm güm atıyordu oda hiç itiraz etmeden üzerine oturup biraz sürtündü balkondaydık ve odaya geçtik ben onu öpmeye başladım ve her yerini okşuyordum oda benimkiyle ugraşıyordu ve elimi o güzel amına attıgımda sulanmıştı birden etegini kaldırıp külodunu indirdim öyle bir girdimki birden ah oh demeye başladı ve bende onu bi güzel siktim o gece tam dört kez beraber olduk bize her gelişinde onu bi güzel sikiyom bana sen kocamdan daha iyi sikiyon beni diyor ve benimkinin onunkinden daha büyük oldugunu söylüyor.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

erkek arkadaşımla

Slm herkese ben nazlı 17 yaşında kumral ela gözlü uzun boylu çok güzel bi kızım.Erkek arkadaşımla 1 yıldır mutlu bir beraberliğimiz var. Konuya geçeyimm.Erkek ak. sex düşkünü beni çok seven bi erkekdir birgün ormana gittik ve beni öpmeye başladı orma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk tecrübem

merhaba arkadaslar ben istnbulda arda 175 boyunda 64 kiloyum kumral biriyim siteye yeni üye oldum ve cok hosuma gitti bende basımadn gecen bir olayı sizle paylasmak istedim bunda yaklasık 4 veya 5 yıl önce devamlı gezdiğim bir arkadasımla alkol almay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amım sanki alevler içinde yanıyordu

Merhaba ben istanbuldan müge ben 18 yaşındaki bir kızım sarışınım ben aslında cinsellikle alakası olmayan bir kızdım ama son aylarda kaşarlaşmaya başlamıştım.liseyi daha yeni bitirmiştim yazındı.benim canberk adlıı kuzenimle çok içli dıışlı olmuştuk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalilüferciyle

ben handan. 25 yaşında bir bayanım. Seks delisi, fantezi çılgını biriyim. Olmadık şeylerden hemen etkileniyor, arzularıma engel olamıyorum. Bu yüzden sayısız erkekle birlikte oldum. Kaç kez başım derde girdi. Ancak yine de bu huyumdan vazgeçemedim. K... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 kişi bi nilayı

Nilay çok güzel vede sikişmeyi çok seven henüz 16 yaşında taş gibi bi hatundu.bir pazar günü dükkanda temizlik yapıyordu çalıştıgı küçük bir magazada raflları silerken eteginin alltından pembe kilotu gözüküyordu bizde arkadaşla dükkanı temizlleyip bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın sevgılım benımmm

slm aldatanlar okuyucuları anlatacagım olay gecen yıl oldu hersey ayseyı tanımamla baslamıstı.onunla tanısmıs cıkıoduk ama ben bılmıyodum kı o sex duskunu bı kız bı gun msj atıp evde yanlızım bıze gel dedı. gıtsemmı gıtmesemmı dıye dusunurken karar v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

am yalama

Ben Koray. Daha önceleri size hikaye yazmıştım. Şimdiki hikayem ise burdan tanıştığım bir hatunla ilgili. Sema beni eklemiş. Msn de ne olur beni azdır. Sen çok sikici bir erkeksin dedi ama hikayede yazdığım 24cm sikimi görmek istiyodu. Bende olur ded... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avukattı

aslında varlıklı bir aileyiz ama 2001 krizinde büyük bir iflas yaşadık. Bunun üstüne icra falan filan bir dünya şey peşi sıra geldi. Evde olduğum birgün icra maksadı ile eve icra memuru ve avukat geldi. Avukat inanılmaz mükemmel bir hatundu avukattan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

konserde 4 kı zı siktim

slm ben g.antep ali kalfe ç irsottan yaş ı n on altı mehmet akif ersoy endri meslek lisesi diyorun ç ok yakı lş yı n kı z lar ilgisin ç ekerdim fantanı n geç lik festilvanlide ö n tarafdaki ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cenneti siktim

ben ankarada yaşıyorum birgün cennet adında birisiyle tanıştım ve üniversite okuyordu.ben onu ayarlayıp arkadaşımın evine getirdim ve birşeyler atıştırdıkdan sonra cennete yumuldum ama ne yumulma deliler gibi sevişiyorduk cennet kız oğlan kızdı ve on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.