Diğer Hikayeler kategorisi, dayimin_ogluyla hikayesini oku.

dayimin_ogluyla

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Dayımın Oğluylaselam.benim adım selami y.ben bir gayim fakat gay olduğumu kuzenim ömer ş.sayesinde örendim.ömerle aynı okulda okuyoruz.onun evi kadıköyde benimki bakırköyde.okulumuz bizim tarafta olduğu için ömer sık sık bizde kalırdı ve annem yani ömerin halası oluyo,ömere yer yatağı yapardı. yine bir gün ömer bize kalmaya geldi,gece saat 3 filandı ve biz playstation oıynuyorduk.bi ara gözüm ömere takıldı ve erkeklik organının kafasının boxerın kennarından çıktığını gördüm.gerçekten gözlerime inanamadım.benimkinin neredeyse 2 katıydı.gözlermi ordan alamıyordum ve ömer beni playstationda yeniyordu.gol atım havaya sıçradıkça organı aşşağı yukarı kalkıp iniyordu. sora ömer beni farketti ve nereye bakıyon lan sen dedi.bende kızarmıştım ve hiiiiiç dedim.fakat o anlamıştı.bana gaymisin lan sen dedi.bende diilim ama gerçekten seninkide çok büyükmüş dedim.oda daha bu kalkmamış hali,kalkınca gör dedim bide.bende tamam dedim ve bir porno film koydum vcd, ye.ikimizinkide dimdik olmuştu,hadi birbirimize gösterelim dedim o da tamam ama önce sen dedi.ben çıkardım ama benimkine güldü,o bir çıkardı gerçektende dediğinde fazlası varmış.ben çok imrendim, onunkine,o da hayranlığımı anladı ve istersen dokunabilirsin dedi.bende dokundum,sora sıvazlamaya başladım o hiç bişey demedi.hoşuna gitmişti.ben ona benimkine dokunmasını söledim ve birbirimize 31 çekmeye başladık, önce o boşaldı ardından ben.kahkaha krizine girdik ömerle.sora bana şaka yollu ağzına alırmısın dedi,bende tamam dedim ve emmeye başladım.ağzıma zor sığıyordu,eliylede kafama bastırıyordu.gırtlağıma kada girmişti ve adi herif boşalıcağını haber vermedi ağzıma boşaldı.kusacak gibi olmuştum.ömer sıra bende dedi ama ben ağzıma almicam, beni götten becericen dedi.bende ok dedim ve krem yardımıyla onu götten becermeye başladım.3 4 dak sora bende boşaldım(tabi içine).o gece ölece uyuduk,ertesi gün çok utanmıştık ve bu konu hakkında hiç konuşmadık.fakat şimdi ilişkimiz devam ediyo ve çok memnunuz.demek ikimizdede gizli ibnelik varmış:))Gönderen: selami
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

parkin_adi_degisti

parkın adı değiştiselam ben adanadan ertac .178 boyunda , bugday ten.atletik bir vucuda sihip yakışıklı sayılacak bir erkeğim. Bu siteye yazmaya başladıktan sonra mailler gelmeye başladı. Bunlardan bir tanesi bir çiften geldi.Kendileride 3. bir grup ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın semra

ismim tolga 170 boyunda kara yağız 27 yaşında bi gencim neyse hikayeme başlayayım yeni bi mahalleye taşınmıştık denizli içinde ilk 5 - 6 ay misafir ağırlamakla geçti ve sonra eşim memleketine ailesinin yanına ziyarete gitmişti gençlarla beraber ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uyuyan güzel

slm ben size bu yaz basımdan gecen bir olayı anlatacagım.benim kuzenim bu yaz bize gelmişti tabi amcamlarda.fakat onlar ankarada oturuyorlardı.geri donmek zorundalardı.ama bi değişiklik oldu ve benim 18 yasındaki kuzenim kalmak istedi.amcamlarda bunu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

senelerin acısı

Adıl ilker.Devlet kurumunda çalışıyordum ve tayinim doğuya çıkmıştı.Neyse gidip göreve başladık.Bu arada işyerimize çay ve temizlik işleri için bir bayan gerekiyordu ve banada bir arkadaş böyle temiz birisini tanıdığını ve isminin meltem olduğunu iyi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimi hukuk fakültesinde siktim

Merhabalar ben Cem 24 yaşındayım. Kız arkadaşımla uzun zamandır iliski yasıyoruz. Kız arkadasım hukuk fakültesi 3 sınıf  öğrencisi.  Birgun fakülteye gittim uzun zamandır göremiyoruz bir birimizi. Ben çalışıyorum o okuyor filan. Kendisi siniftaydi sı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

duldaki mal kimsede yok

selam ben oğuz 20 yaşındayım antalyada yaşıyorum size başımdan geçen gerçek bi olayı anlatmak istiyorum geçen sene bizim mahallede oturan nermin ablayla başımdan geçen bir anıyı paylaşacağım nermin abla 28 yaşlarında yalnız yaşayan geçimini eşinden a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasima niyet bana kismet oldu

slm 21 yaşındayken komşumuzun kızı münire mükemmel bir vücuda sahiptionu düşünerek hergün 31 çeker her yerini sikerdim tabi hayalimde. dik dolgun kalçaları ve 105 lik göğüsleri halen aklımdadır. Oda benimona olan ilgimin farkındaydı ve ona teklif ett... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patrondu kocam oldu

Slm   herkeze  betül  ben  29 yaşındayım  izmirde  yaşıyorum  bir  turizm  acentasında  uluslar arası  referans  uzmanı  olarak çalışıyorum  hikayem ofisde geçiyor  sabah  herzamanki  gibi  işe  gelmişdim  çalışmaya  başlamışdım üzerimde dar mini ete... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kökbunun maceraları

Kökbunun maceralarıBen GÖKBU istanbul da oturuyorum ve 25 yaşındayım türkiyede 60 yakın şehir gezdim. YURTDIŞINDA ingilterede bir yıl ikamet ettim almanyada bir bucuk yıl FRANKURT inlingua sprachschlue ve volks hoch sehule de bir yıl kaldım yani haya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iett 17-pendik

slm.gecen gün marmara üniversitesi göztepe kapüsünden eve gitmek icin durakt otobüs beklemeye basladık arkadaslarla.aşırı kalabalık vardı ve sonunda 17 pendik geldi ve orta kapıdan bindik hic yer yoktu kapı kapandı ve kolum sıkıstı o derece sıkısmıst... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.