deri fesisti teyzelerimi siktim – ensest

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Deri Fesisti Teyzelerimi Siktim –sexmobilhikaye.net Ensestbenim 2 tane teyzem var adları nilgun ile belgin nilgun teyzemin kocası yabancı ulkede belgın teyzem ise bakire bir gun nilgun teyzemde kaldım kuzenim seda dershanedeydi kapı caldı belgın teyzem içeri girdi oturduk sohbet ettik onlara deri giysili kadınlardan hoslandıgımı soyledim belgin ise deri cekt giymişti 2 teyzemde bizde deri fesistiyiz bizle yatarmısın dediler belgın teyzem ise kızlıgımı al 40 yıldır bu gunu bekliom dedi nilgun ve belgin yatak odasına gitti ve 10 dk sonra ben icagırdılar belgın teyzem seksi sarı gomlek onu acık deri fermuarı yarısı kapalı ceket ve amunda deri klot nilgun ise koca gtune deri pantolon ve onu acık beyaz gomlek giymişti koca memelerini sikimi dayayıp goguslerini siktiğim nilgun teyzemi amından sikerken nilgun sik beni ahhhhhhhhh koca yarrak içimde diye bagırırken yarragımı amdan ceken belgın agzına aldı kayganlastırıp nilgune geri soktu sıra belgıne geldi sikimi deri ceketine surttum ve agzına yallattım tam amını sikcem ben kızım yavas sik dedi ama benim sikim buyuktu ve belgın azdı hızlıca ustunde zıplayınca bi çıglık attı buyuk sik beni yaktı ahhhhhhh die ve amından kanlar aktı bezle durdurduk ama son hamlemde nilgunun deri pantolonunun fermarını acıp amının ustune bosdaldım belginin ise deri ceketine bosaldım içeri seda geldi girdi dersane bitmiş bizi gorunce aaa teyzelerini sikio benide agızdan yap kimsye soylemeyeyım dedi ve onuda agıdan becerdim ama su anda belgin teyzem ve nilgun teyzem hamileler benden ve beraber yasıoz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sapık çiftin yatak odalarında siktim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,bundan 2 yıl kadar önce başımdan gecen bir olayı anlatacağım sizlere ben özel bir firmada müdürlük yapan 27 yaşında eğitimli karizmatik dinamik 1.80 boylarında fiziği yerinde 20cm aleti olan evli bir erkeğimiş y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexi yengemle yattım

slm değerli   sexmobilhikaye.net/ okurları  ben denizliden berat bir gün yengem gile gittim kmse ewde yoktu we hava sıcak oldugundan da yengem rahat şeyler giymişti we ben o akşam onlarda kalmıştım aBİM DE O AKŞAM GELMEYECEGİNİ SÖYLEDi we yengem bana dedİ ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteyken başladık

Merhaba ben Tolga.Size başımdan geçmiş, herşeyiyle gerçek bir hikaye anlatıcam.Geçen ay Mersine gitmiştim.Slifke minibüsüne binmiştim.Bir süre sonra minibüse bir bayan bindi ve gelip benim yanıma oturuverdi.Muavin yanımıza geldi ve kızı hemen uyardı;... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamın kızına

merhabalar ben samet 25 yaşında boyu 1,85 boylarında bir erkeğim size amcamın kızıyla gecirdiğim bir sexi anlatacağım bundan 2 yıl önce meryemle canımız sıkıldı şakalaşıyorduk kavga ediyorduk o benim üstüme çıktı ve zıpladı çok zevke gelmiştim napıyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oruspuymuş baldızım

,işe başlamadan önce eşimin uyuyup uyumadığından emin olmak için odaya baktım ve eşim uyuyordu ve hemen işe başlamalıydım dayancak gücüm kalmamıştı artık.Dilayın yanına döndüm hemen ve o muhteşem bacaklarını okşayarak yukarı şeftalisine doğru çıkmaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şirketin evli müdürüyle çılgın sikiş keyfim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Adım Mehmet. 28 yaşındayım, yakışıklı sayılmam, ama konuşma kabiliyetimin çok iyi olduğunu söylerler. İşşizdim ve iş başvurusu için gittiğim (Türkiyenin büyük marketler zincirine ait) bir markette başvuru formun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karşı komşuma soktum çektim sex hikayeleri

Mrbb değerli okurları Ben 26 yaşındayım.evlenip ayrıldım Bir gün karşı komşumuz bilgisayar almıştı ama bilgisayar hakkında bişey bilmiyordu.Ne zaman bi problem olsa beni çağrıyor e ben de bilgisayardan anladığım için hemen problemi hallediyordum.. Bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobuste muhtesem anlar – sex hikayesi

slm arkadaslar ben sexmobilhikaye.net adanadan hamit bi gun hakl otobusundeyken o kadar kalabaliktiki nerdeyse igne atsam yere dusmezdi o kadar yani sonra kafayi kaldirip az ilerde duran muhtesem fizikli ve kalcali kizi gorunce ne yapip ne ettimse yanina v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esmer ve çıtır yengem 2

Herkese merhabalar sexmobilhikaye.net’un hikaye okurları.Sık sık ona bakıyordum bir anda aklımdan onu sikme fikri geçti ve sikim kalkmaya başladı.Başı diğer tarafa çevrili olduğundan nasıl olsa göremez diyerek önemsemedim ona baktığımda ise benim kal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

roman mahallesindeki çıtır kızla…

Merhaba değerli  sexmobilhikaye.net okurları  Hatırladıkça içim cız ediyor şu roman mahallesinin kızlarını Pembe, Güllü, Zarife, Meryem hala isimlerini unutamıyorum. Hala arada sıra da gitmeye çalışırım o mahallelerine, bundan 1 yıl önceydi cezaevinden tan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.