Bakire Hikayeleri kategorisi, dila ilk gecemız hikayesini oku.

dila ilk gecemız

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
slm arkadaşlar size dila olan sex maceranı anlatacagımher heyse hemen konuya girelım dilanın bigün dila erkek arkadaşından ayrılmıs benı evine cagırdı moralın bozuk içelim bende olur.tam aevine giitimsohbet içtik felan derken bu cok sıcak dedi ben ustune rahat bişeyler alayım deyip odasına gittti ben içerde oturup beklıyordun derken geldı mavı bi gecelik giymiş geldi bu ne kızım geceleyın soguk olur düşürsün dedimo oda beraber yatarız o zaman yatak ısınır dedi.iii dedim kız azmıştı belli ama bende bi kotuluk geçmıyorsu biz hala içiyorduk .... derke nbu geç oldu istersen soyun ratak edersın deid olur dedim...gömlegını cıkarırken ne güzel kolyen var deyıp yanına geldı kokusu benı adata tahrık etti. derken ben yardın edeyım cıkarmadı dedi olur dedim gömlrgini cıkardı bırden bakıştık ve anıden dudaklarana sarıldı cılgınlar gibi 10dk seviştık yavaş yavaş gecelıgını ğsten cıkarmaya başladın dilada boyunlarını yalıyodu.birden 2mizde cırılcıplak kaldık.ben amını oda benım agzına aldı 69 pozisyona geçtık yalaşıyorduk bu artık hadi sık beni beni diye yalvarıyor ben hala yalıyordum sonra bunu bugüzel yatırdım amına surtunmeye başladım daha cok az orozpu hadi gir dayanamıyorum.. derken elınle sokmaya calıştı girmedi bende elının hamuruyla erkek işine karışma diyip yavaşca itelemeye başladım kafası girince bi ınlemelerı vardı anlatamam yavaşca git gel başladım odada ahhh OHHH sesleri cınlıyordu boşalacagım sırada cıkardın kanlar gelmeye başladı artık benımsın canım dedi zer zaman sikeceksın dedi bende olur dedim sikerim.. seni amını sildım güzelce tekrar girdim bi 5 dk sikiştık boşalacagım zamananladı hemen agzına aldı öyle yalıyordu sankı 40 yıllık soksocu gibi tamamem boşaldım. biraz uzantık yataga yarım saat kadar dinlendık bana donup bı götunden sıkmenı istiyorum cok zevklıymış yaparsın dedi yaparım aman dedim tamam dedi içei giiti2 tane hap getırdı bunları yutalım sabaha kadar sıkişselım dedi viagra oldugunu anladın yuttuk güzelce bı domalttım götune krem yürdüm yaragın kafsını yavaçca ittim AHHH yaptı acıyo dedi o cayı alacagım zevk unutrcak dedım başladın sikmeye tamamem içine aldı habire gidp gelıyordum ellerınle gögüslernı oksuyor kulaklarnı yalıyordum bır güzel boşaldım tekrar sevişiyordukartık halın kalmadı dedim olsun ben yaparıp deyip benı yataga sırt üstü yatırdı yalamaya başladı o anda bende muhtesem zevk alıyordum..sertleşınce kendnı amını bi güzel yerleştırdı ve üstünde girip cıkmaya başladı bi yandam gügüslerini okşuyordum kalcalarını tokatlıyordun bu ınu dahada azgın yaptı boşalıyorum dememe kalmadam hepsını içine boşaldım ve öyle uyuyup kalmısız sabah kalktıgında nerşey eskisi gibiydi
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

19 yaşında bakire

Ben 19 yaşında güzel bir bakireyim. Uzun saçlarım, kırmızı dudaklarım, ela gözlerimde bakanların canını yakan bir efsaneyim. Adım Deniz. Çevremdeki bütün erkekler beni düşünürken, ben ise kızlığımı vermek için bir tüpçüyü seçmiştim. Şimdi size kızlığ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sende ıstermisinbenimle bu fantaziyi ger..

Seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum kapıyı açtıgın an ilehe gibi karşımda üzerini sıkıca saran bady ve üzerindeki mini eteginle tüm seksil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmitli figenim

Editö rlerin yayı nlaması nı rica ediyorum Hikayem tamamen gerç ektirBenim hikayem dü kkanı mda baş ladı Bir aksam ü stü ydü . Dü kkandaydı m bu arda oto tamir iş leriyle ilgileniyorum .bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşımı okulun kızlar tuvaletinde patlattım

ben 18 yaşında bir gencim bundan 3 yıl önce bir kızla çıkıyodum ama kızda kız göğüslerle göt fora neyse bizimki normal bir ilişki gibi başladı ama dışardan öyle gözüküyordu ama onu öyle çok arzuluyordumki tahmin edemezsiniz onu çperken adeta sikecekm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karşı masadakı bayan

Merhabalar ben junıor sıze basımdan gecen olayı anlatm ısdıorum gecenlerde arkadasım aradı ve onların yemeklerı oldugunu söledı ve benı cagırdı bende gıttım bnm karıs masamdakı bayanla baya bakısdık ve bana ıckı ısmarla teklıfınde bulundu bende kabul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşunun gelini

|merhaba ben batman dan yazıyorum bizim evin bitişiğinde satılık ev vardı iki gün sonra öğrendim ki üç kişilik ailemiş.KADIN TAM afrodit damda yatarken kadının inlemesinde pencereden bakınca da sütyensiz dar kilot giymiş tv.seyrediyor.bende dayanamay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tuğbayı bağırta bağırta siktim

Slm arkadaşlar bn ismimi vermek istemiyorum ama diğer isimler gerçektir.hikayem başımdan 4 ay önce geçti.Bn 1,75 boyunda 68 kilo lise 3 öğrencisiyim.Arkadaşların tabiriyle orta yakışıklı birisiyim hikayeme geçeyim.Benim tuğba adında bir çıktığım vard... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bakire hırsızı azgınca siktim sex hikayesi

merhaba sex hikayeleri ve seks hikayeleri okuyanlar;Başıma ne geldiyse kendisorumsuzluğum yüzünden geldi . Ne bir aşk ne de arzu duymadığım yaşlı biradama kızlığımı teslim ettiğimde daha çok gençtim. Yaşlı kurdun büyük birustalıkla içime girip bana s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel 2 gece

Ya arkadaşlar tam yazmıştım patron geldi sanıp sayfayı kapattım ve tekrar yazamam aynı şeyleri nese özetliyeyim ben bi kızla tanıştım msnde bunla buluşma kararı aldık buluştuk tabi bende saclarımı falan yaptırmıştım bunla buşuştuk gezdik konuştuk işt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Leptopumdaki Baldız Hikayelerive Baldızım!

İsmim Adnan, 31 yaşındayım, 5 yıllıkevliyim ve eşimle gayet güzel bir cinselyaşantımız var.Eşimle evlendiğimizde baldızım Pelin 18yaşında,minyon, çıtı pıtı, göğüsleri ve kalçası varla yokarası, 45 kilo, 1.50 boylarında, tam benimistediğim gibikızdı. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.