İşyerinde Hikayeler kategorisi, doktorumun sekreterı 2 hikayesini oku.

doktorumun sekreterı 2

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
SLM DAHA ÖNCE YAZMIŞ OLDUGUM Bİ FANTAZİMİ YİNE BU DEFA ÜÇLÜ YAPTIK BU DEFA BELKİ BU SİZE YALAN GELEBİLİR AMA YAŞADIGIM BU GERCEKLER TÜM AÇIKLIGI İLE DOGRUDUR YİNE Bİ GÜN SEVGİLİMİN ÇALIŞTIGI YAZIHANEYE GİTMİŞTİM AMA SEVGİLİM BENİ ARAMIŞTI BENİM GELMEMİ VE ÜÇLÜ Bİ FANTAZİ YAŞAYACAGIMIZI SÖYLEMİŞTİ BAKTIMKİ BU FANTAZİMİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTENİYORDU NEDEN OLMASIN DI TABİKİİ BENDE SEVGİLİMİN YANINDA ALDIM SOLUGU SEVGİLİM VE KIZ ARKADAŞI MERAL BİRLİKTE OTURUYORLARDI YİNE AMA BEN EN ÇOK MERALİN VUCUDUNU MERAK EDİYODUM SEVGİLİM BU DEFA MERALLE SEVİŞMEM İÇİN ORTAMI AYARLAMIŞTI TABİKİ MERALLE YİNE BİZ YAZIHANEDEKİ DİGER ODAYA GECTİK VE SEVİŞMEYE BAŞLADIK SEVGİLİMSE FANTAZİMİZE KATILMAK İÇİN YANIMIZA GELDİ OO NE İŞ ÇİFTE KUMRULAR BİRAZDA BEN DEYİP BENİM 17 LİK İ EMMEYE BAŞLADI BEN DAYANAMIYORDUM ARTIK MERAL İ UNUNTMUŞTUMSONRA AGZINDAN CIKARIP MERAL İN AGZINA BOŞALTTIM DÖLLERİMİ VE DAHA SONRA MERAL İBİR GÜZEL ÖPMEYE VE KOKLAMAYA BAŞLADIM MÜTHİŞ BİR VÜCÜDÜ VARDI İNLİYORDU ALTIMDA BANA YETER ARTIK GİR İÇİME DİYORDU BİR YANDAN ONUN O MUHTEŞEM GÖGÜSLERİNİ ISIRIYORDUM SONRA İSE SEVGİLİM BENİM ALETİ ELİNE ALIP GÜZEL Bİ ŞEKİLDE MERAL İN BAL KUTUSUNA YERLEŞTİRMEYE BAŞLADI TABİKİ BEN DURUR MUYUM HİÇ HA BİRE KÖKLÜYODUM KÖKLEDİKÇE MERAL BAGIRIYORDU ÇÜNKÜ İLK DEFA BENİM ALETİ ALIYODU İÇİNE SONRASINDA BAKTIMKİ MERAL BAKİREYMİŞ ODA İLK DEFA BİR KIZIN KIZLIGINI ALMIŞTIM VE İÇİNEDE BOŞALMIŞTIM AMA KORKMUŞTUM HAMİLE KALIR DÜŞÜNCESİYLE MERAL E DEDİM BEBEGİM SEN BAKİRESİN NE OLACAK ŞİMDİ BAAN DEDİ KORKMA BEN ÖNLEMİMİ ALDIM DEDİ SONRASI BENİM BEBEGİME GİRDİM İÇİNE MÜTHİŞ Bİ ZEVKTİ BU SEVGİLİMİNDE İÇİNE BOŞALMIŞTIM SEVGİLİM HAMİLE KALDI ŞİMDİ İSE 8 AYLIK HAMİLE YİNE BERABER ÜÇLÜ YAPIYORUZ AMA SEVGİLİM HARİÇ ÇÜNKÜ MERAL E DOYUM OLMUYOR MERALLE HER ZAMAN DEVAM EDİYORUZ SEVİŞMELERİMİZE ŞİMDİ DEGİŞİKLİK ARIYORUM SEVGİLİ BAYANLAR BENİMLE SEVİŞMEK İSTEYEN BAYANLAR BANA MSN DEN ULAŞABİLİRLER MSN ME CVP YAZABİLİRSİNİZ BAYANLAR...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Şirkete Temizlik işleri için yeni aldığım Bayan

Merhaba millet bu anlatacağım hikaye tamamen gerçek ve yaşanmıştır. Dikkat edin etkisinde kalmayın. Ben istanbulda ikamet etmekteyim işyerim taksim İstanbulu herkes bilir. İş yerine çay ve temizlik işleri için bir eleman alınacaktı ve bu işle ben ilg... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

SEKRETER YANIYORDU

İLK ÖNCE KENDİMİ TANITAYIM ANKDANIM 180 CİVARINDA BOYUM VAR YAKIŞIKLI DÜZGÜN FİZİKLİ BİR GENCİM SİZE OKUL ARKDAŞIM TÜLAYLA OLAN MACERAMI ANLATICAM BİZ TÜLAYLA ORTAOKULA BERABER GİTMİŞTİK AMA DAHA OZAMAN BİRŞEYDEN ANLAMIYORDUK DAHA YENİ İLK OKULDAN ÇI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam kılıbık birisi

Ben 26 yaşında kamu kuruluşunda çalışan bir kadınım Evliyim bir yetişkinim var Kocam deyim yerindeyse kılıbık birisi Evde benim sözüm geçer Üç yıllık evlilik hayatımızda kocam bir gün sesini yükselterek konuşma cesaretini gösterememiştir Cinsel yönden b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koyde kopege siktirdim

paylaşacağım hikaye bire bir yaşanmış gerçek bir hikayedir.bir şirkette çalışan 32 yşında birisiyim.ayni şirkette çalışan evli bir çocuk sahibi nazan hanımı oldum olası çok beğeniyordum. nazan hanım 170boylarında uz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekreterle mesai

Eski çalıstığım işyerinde müdürün sekreteri cok hosuma gidiyordu. Kendisi zaten sürekli olarak işyerindeki bayanlardan daha açık giyinir ve erkeklere daha sıcak davranırdı. Ben de ona yakın olmak için çırpınırdım. Bir gün sekreterlerin yazışmaları bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

neticede emirdi

Evliyim. genç yapmamaya kocamla karar verdiğimizden oldukça rahat geçen bir yaşamımız var. Bu güne değin küçük kaçamakların dışında önemli vukuatlarım hiç olmamıştı. Bazı bayan dostlarım bundan dolayı bana namuslu taze adını taktılar. Onları ve onla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah o seral

merhabalarsize başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum biz arkadaşlarla bir internet cafeaçtık ve sonra orada yavaş yavaş çevre edinmeye başladık bu hoşuma gidiyoduçünkü çok güzel manitalar galiyodu işte seralde onlardan biriydi bir gün serallemuhabb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avukatlık burosunda sekreterı

AVUKATLIK BÜROSUNDA SEKRETERİ...selam arkadaşlar..ben izmirden cesur.185 boyunda atletik vücudlu ve seks düşkünü birisiyim..bu düşkünlüğümün meyvesini geçen gün bir avukatlık bürosunda aldım..bizim kayıtlı olduğumuz meslek odasının aidatını ödememişi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bürodaki sekreter...

Merhabalar; Ben 32 yaşında 1,70 cm boyunda esmer tenli evli biriyim. İki aydır.Bu sitede arkadaşların göndermiş olduğu hikayeleri merak ve heycan ile takip etmekteyim..Bende bundan esinlenerek başımdan geçen anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu ola... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hep direndim ama dayanamayan o oldu

Merhaba arkadaşlar ben 22 yaşındayım istanbulda makul şartlar altında geçinen birisiyim.bundan 2 sene once işyerindeki sekreterlerden birisi benim çok ilgimi çekmişti.ve uzun bir zaman sonra yaşının 36 olduğunu öğrendim.Birgün iş çıkısı şirket arabas... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.