Bire Bir Hikayeler kategorisi, dükkanda sex hikayesini oku.

dükkanda sex

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Slm millet ben mersinden kısaca kendimi tarif ediyim ben 1 90 boyunda esmer iri vucutlu ve mersinde oturan    birisiyim bu olay dukkanım da gerceklesti ufakbir silahcı dukkanım var 2 gun once dukkana orta yaslarda bir kadın gelip bana kurusıkı bi tabanca sordu bende fiyatlarını soyledim ve dukkandan cıktı kadın manyakbirseydi sarısın dik goguslu kalcaları mukemmmel    birisiydi gozume oyle bir bakıyorduki offff aman alllahım orda bosabilirdim neyse ertesi gun oldu bi daha geldi ve bana alacagını    soyledi kurusıkılardan birini ama indirim yapıp yapamıyacagımı soyledi aklımdan binbir turlu seyler geciyordu bana bi kere verse butun her seyi verirdim of aman alllahım neyse biz bakısmaya basladık ustunde kısa bi etek vardı benim yavru kot pantolumdan yana dogru uzamaya basladı ve tezgahın arkasına gectim belli olmasın diye ama kadında orama bakıyor sanki istiyordu yanına cagırıp nasıl tutuldugunu gosterebilirmisin dedi    bende tabi dedim hemen arkasına gectim cok guzel kokuyordu ve benim ufaklık kalmaya basladı kadının kalcalarına degmeye basladı sansıma    dukkanda kimse yoktu ve etraftaki esnaflar yemege gitmisti cok sanslıydım bana sen yemege cıkmıyormusun dedi bende hayır ama senle olabilir dedim ve bana kapıyı kiytle ve yanıma gel dedi hemen kapıyı kitledim ven hemen yanına gittim elini benim yavruya ttı    ne kadar buyukmus dedi bende evet dedim sonra tezgahın arkasında deli gibi sevismeye basladık adeta delirtiyordu beni kudurmustum sonra ustunu soydum ve yavruyu eline verdim deli gibi yaladı sonra parlak amı sulanmıstı direkemn durmadan amına daldım offff ne sıcaklıktı sanki    hamam uzun gitgelllerden sonra bosaldım goguslerine diger hikayemi 2 3 .    gun sonra anlatacam ilgili bayanlar sizi bekliyorum hem sohpet icin    hem de gorusmek icinGönderen: cılgın kanascı
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

erotik hikayeden ulaşan mersinli güzel

Selam diyerek başlamak istiyorum daha öncede bu kanalda anılarım vardı yazmıştım ve mail adresimi bırakmıştım anımın sonuna bir gün sabah iş yerine gelip bilgisayarımı actımda beni bir adres kişi listesine eklemiş ve birde mail atmış hikeyami bu kana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu çıtır 2

Selam yine ben gaziantep den can daha önce sizlere komşu çıtır edayı garajda nasıl arkadan becerdiğimi yazmış ve daha    sonrada size bakireliğini nasıl bozduğumu anlatmaya söz vermiştim işte hikayem yine işden akşam üzeri erken çıkmış saat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

webcam da heyecanli saatler yasadik

Arkadaşlar birgün oyun sitelerinden birinde bir bayanla tanıştık.Oyundan sonra mail adreslerimizi birbirimize verdik ve bir süre sonra webcam karşısında mastürbasyon yapmaya başladık.Şimdiye kadar birçok kızla beraberliğim olmuştu ama bu kadar çok ze... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masaj ve doyasıya seks

SELAMLAR ALDATANLAR COM OKUYUCULARI DAHA ÖNCEKİ YAZILARIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.YAYINLAYAN EDİTÖR ARKADAŞLARADA TEŞEKKÜR EDERİM.BEN 32YAŞINDA 185 BOYUNDA 65 KİLO FAZLA YAKIŞIKLI OLMAYAN BİRİYİM YAŞADIĞIM BU OLAY TAMAMIYLA GERÇEKTİR.MELEK 167 B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben bayanları hep üzerime çekerim

Herkese selam size basımdan gelen bir olayı anlatmaya calısacam ama hepsi gerçek...bir gün toplu aracında otobüste ise giderken kırk yaslarında    bir bayan gözüme ilisti hemen ona yaklastım otobüs dolu olduğu için adeta sürtüyordum baktım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

macoda basladi arabada bitti

Bruxelde, 15 gun once, Mac donald’ta basladi arabanin arka koltuklarinda bitti, 3 bayan oturuyorlardi ama biri tam benlikti 1.65 boy 55 kilo felandi, cok hosuma gitmisti karsi masada karsisina oturmustum, ve hamburgerimi yiyordum, oda aynen ama bu ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzuyu siktim

Ben 22 yasinda universite ogrencisiyim. Ailem baska bir sehirde oldugu icin somestirlerde onlarin yanina giderim. Zaten olayda bu gunlerin birinde basima geldi. Otobus biletimi aldiktan sonra yerime gectim. Tam otobus kalkacakti ki yanima 35 yaslarin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kapıcının karısı ve kerem

Selam bu olay 3 ay önce oldu ben 30 yaşında bir gencim oturduğumuz apartmandaki kapıcının karısıyla olmuştu açıkçası öyle herkese bakan seks manyağı biri değildim ama o aylarda öyle biri olmuştum ve gözüme kapıcının yeni kuması Ayşeyi kestirdim. Ayşe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canan la

Komşumla Ben Akın 35 yasında 1,75 boyunda esmer ve Bursa da yasayan biriyim. Ben calısan biri olarak genelde cumartesi-pazar günlerim bos olur diğer zamanlar ise aksamları bos vaktim oluyor. Evet yine bir haftayı bitirdiğim bir günün ardından evime g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

trafik kazası

selam ben alanyada oteli olan 22 yaşında biriyim bir jeepimle gezerken bir bayana çarptım fazla bişe olmadı ama onu özel bir hastaneye götürdüm kontrol ettiler film falan çektiler ve bişe yok diyip taburcu ettiler bu arada bayan 33 yaşında seval adın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.