Ensest Hikayeler kategorisi, Duramadım hikayesini oku.

Duramadım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Ablam 39 yaşlarında vucüd hatları muhteşem bir hatun ama ne yazık ki şansız 14 yaşında zorla evlendirildi 15 yaşında anne oldu. doğumdan bir ay sonra kocası trafik kazasında öldü ve bir daha asla evlenmedi... onun hikayesi böyle benim ise askerden yeni gelmişim iş yok güç yok boş boş geziyorum.. komşumuz melek birgün bana ders verirmisin dedi bende tamam dedim benim ünv. mezunu olduğum nedeniyle annesinin ricasını kıramadım birde para vermesi daha hoştu bu işsizlikte...bir ay geçmişti genellikle bizim evde ders veriyordum birgün melek yine geldi ders bittikten sonra bana evde kimse olup omadığını sordu bende yok dedim.. neden dedim sana biraz masaj yapmak istiyorum bende tamam dedim masajı yaptı daha sonra kanepeye uzandı artık sıra sende dedi...melekte 19 yaşında bir bomba ..yavaşca masaja başladım inliyordu bir baktım elini aletime attı okşamaya başladı onda ona aletimin neler yapabileceğini gösterdim.. o sırada ablam içeri girdi ne yapıyorsunuz dedi melek hiç istifini bozmadı birde hadi hadi diye bağrıyordu bende devam ettim artık bütün gücümle meleği inletiyordum ablam ise orada bizi sesiz sessiz izliyordu işim bitmişti melek toparlandı ve ablama dönüp anlayamıyorum ben 1 ay erkeksiz dayanamıyorum sen yıllardır erkeksizsin dedi bravo sana dedi ablam sesini çıkarmadı.. bende dışarıya çıktım.. olayda 5 gün sonraydı gece su içmeye gittiğimde ablamın banyoda gördüm elinde bir hıyar kendine sokup tatmin olmaya çalışıyordu artık duramıyordum içeri daldım bir anda ablam toparlandı ve bana dışarı çıkmamı yoksa herkesi çağıracağını söyledi... ben odama gittim ertesi gün kahveye gittim akşama doğru telefonum çaldı arayan ablamdı eve gelmemi bir sorun var dedi, hemen eve koştum sorun ne dediğimde elinde iki tane külot vardı bana hangisi bana yakışıyor diye sordu bende bakamadan nasıl bilirim dedi oda tamam eteğini indirdi ve yatağa uzandı yorgunum sen çıkar dedi hemen başladım bacaklarından yalamaya daha sonra külotüna kadar durmadım yavaşça kulotunu çıkarırken bir anda ayağa kalktı soyunmaya başladı ve bana şöyle dedi vajinamı inlet hadi kardeşim diyince dudağına yapıştım daha sonra o memelerini yalıyordum oda inliyordu sonra hadi istiyorum istiyorum diye bağrıyordu ve bende kremi elime aldım oda kremsiz yap çünkü zevkten çıldırmak istiyom dedi bende tamam dedim ve yavaşça soktum daha sonra hızlandım oda hade kardeşim hadi diye inliyordu daha duramadım içine boşalttım oda hemen ayağı kalktı banyoya koştu amına su döküp menilerimi çıkartmaya çalışıyordu dönüp bana hamile kalmamı istiyorsun dedi bende evet dedim onu duvara dayatıp götüne sokmaya başladım inanılmaz bir ses çıkarıyordu daha sonra 3 defa daha boşaldım şimdi ise ev boş olunca hemen ablam bana gelip soyunmaya başlıyor.. ben ise mutluluktan havaya ucuyom
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

annemle sonuna kadar i

Annemle Sonuna Kadar.. - I Uzun zaman olmustu.. kimseyle birlikte olmamıştm.. Hava yagmurlu ve soguktu. ev buyuk oldugu ıcın tv odasında oturuyorduk kalirüfer evı cok ısıtmıstı... o hafta babam sehır dısındaydı. kardesım ızmırde okuldaydı yatılı.. an... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

funda yengemin ateşi

Ben 16 yaşında yakışıklı bir gencim. Tam kızları düşündüğüm masturbasyon yaptığım çağlarımdı yani.. Birde porno Funda yengem vardı, kumral yeşil gözlü göğüsleri ve bacakları mükemmel bir kadındı. Kısacası taş gibi bir kadındı.Yaşı da gençti 32... Bun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey annemi bağırta bağırta siktim-2

Herkse merhaba ben kenan üvey annemi karım yaptım.O günden sonra onu her fırstta her yerde sikiyordum.Tabi bu arada babama da veriyordu ki şüphelenmesin.Babam onu sikerken gizlice onalrı izliyordum.Çok iyi numara yapıyor boşalmış gibi görünüyordu.Bab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablamın memeleri

Herşey 17 yasında bir gece masturbasyon yaparken başladı. Çıplak bir kız hayali kurarken her nasılsa aklıma birden öz ablam giriverdi. Bu görüntü penisimi o kadar uyardı ki kendimi tutamadan belki de hiç olmadığı kadar döl fışkırttım çarşafa..Olaylar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablama masaj 1

Slm ben batuhan 18 yaşındayım ablam ise 22 yaşlarında 90 65 98 bir fizige sahip biz istnbul şişlide oturuyoz ablam herzan düşünüp sikmek isterdim ablam ünv okuyo ben ise dersane hazırlık okuyom ablam cok sexs bir hatundur babam ve ane ayrı yaşarlar b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yaşındaki erkek kardeşim

Merhaba..aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan olduğu çok belli.gerçek adımı vermiyeceğim adıma pınar diyelim.20 yaşındayım.başımdan geçen ve hala... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karıştık

Selamlar. Adım Özkan ve şu an 21 yaşındayım.Anlatacağım olay İstanbul da ağabeyimin evinde geçti. Askerden yeni gelmiştim ve 1 aylığına ağabeyimde kalacaktım. Ağabeyim 38 yaşında (Hüseyin) yengem Reyhan ise 35 yaşlarında 1.70 boyunda 105 göğüs ölçüle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı komşum sex kölem oldu

 Selam komşu sex hikayeler ile devam ediyoruz , ben 25 yaşında yanlız yaşayan gerçekten ama gerçekten yakışıklı biriyim. olay  karşı komşum türbanlı Nisa abla ile ilegili… Nisa abla 41 yaşında 80 kilo civarında tipik ev kadınıdır. Kilosundan anayacağ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baba tokadı

Merhabalar. Adım Şebnem 17 yaşındayım. Annemle babam ben 5 yaşındayken ayrıldılar. Uzun süren davalardan sonra mahkeme abimi anneme, beni de babamın yanına verdi.Babamla beraber yaşamaya başladık. Aradan yıllar geçti. Aynı yatakta yatıyorduk. Bana sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evimde yanlızdım ve beni bi erkek sikti doyasıya

Ben 29 yaşında bi bayanım eşim işleri dolayı karşıda kalıyo beni yazlımıza braktı 1 haftalına b.cekmeceye.orda tanıştım bi cok tatlı bi gençla ismi erdinc vericem msn sini bayanlar sizi doyurabilir mütüş bi sikici neyse hikyayeme geceym.plajdaydım o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.