Bire Bir Hikayeler kategorisi, edepsiz askim.. hikayesini oku.

edepsiz askim..

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Yaklasik bes aydir evli birisiyle beraberim.Gecen haftasonunda bir kiz arkadasimla beraber Alsancak da sahilde oturuyorduk.Aradim o da geldi.Beraber baska bir bara gittik.Barda yine beni hafif hafif oksamaya ,elini sırtımdan popoma dogru kaydırmaya basladı..Dans ederken sertlestigini hissettim,gidelim mi artik dedi ve    arkadasimi arabayla eve biraktik.Beni de eve birakacagini dusunuyordum ama beyfendi .    sahile surmeye basladi arabayi.Bir eli direksiyondaydi, diger eli bacaklarimda dolasiyordu.En    sonunda fermuarini acti koca yaragini cıkardı saklandigi yerden.Tabi ki hemen egildim ve yalamaya basladim yaragini sıcacıktı Agzımda ates parcası vardı    sanki..Sakin bir yere gidene kadar sabret dedi.Ama her yerim yanmaya baslamıstı.Sahile gittik.Arabadan inmeye bile mecalim yoktu ki!!Seni sikicem dedikce ben    daha cok tahrik oluyordum.Elini kotumun icinden amıma soktu.Amımı oksamaya bi yandan inlemeye basladi,ben de dili gibi cıglık atıyordum.Eve gitmeye karar verdik.Ben elimi yuzunu yıkamak icin banyoya gidip geldim,ne goreyim cırılcıplak kalmış koca yaragı ve tasakları meydanda yatagın ortasında oturuyor..Beni yavas yavas soydu.Boynumu yalamaya opmeye basladı,kulagimim icinde dilini hissettim ve deliler .    gibi inlemeye basladim.Banyoya gittik.Yaragini ve amımı sabunladı.Gotten mi sikmek istiyosun    beni dedim evet dedi.Arkamı dondum,sogukfayanslara memelerim degdikce daha cok uyariliyordum.Sırtımı oksadı once ,sonra yaragini yavas yavas sokmaya basladi.Cok canım yanıyordu ama istiyordum.Beni sikerken aynadan askima bakiyordum.Askimin inlemeleri beni mahvetti,sıvım heryere aktı..Sonra yatagimiza gectik.Askim sirtustu uzandi basimi yaragina bastirdi,arabada yarim kalmisti dedi.Yalamaya basladim,ufak ufak ıssırıklar atıyordum yaragina ,tasaklarini agzima aldim deli oldu.Beni sırtustu attı yataga bacaklarimi omzuna atti ve beni sikmeye    basladi.Gotunden tutup daha cok bastırdım ıcıme daha cok girsin diye.Tam bosalacakken yaragini icimden cekti,goguslerimin arasinda fıskırmaya basladi.Butun sıvısı ustume aktı...Gönderen:    ezgi
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

tatildeki hatun

Yıllar sonra sevgilimle birlikte tatil yapma imkanı bulmuştum. Bodrum`a geldik ve hemen odamıza dinlenmeye çekildik. Saat 13.00`a gelmişti. ben uyandım    sevgilim ise hala derin bir uykuda idi. Uyurken çok seksi görünüyordu.Ayağı baldırna ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerçeğinden bile güzel

Merhaba ben istanbul’ dan yazıyorum çok uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum gerçek olduğuna inandığım bazı hikayeleri okumaktan gerçekten mutlu    oluyorum. (Daha doğrusu zevk alıyorum) Ama öncelikle rahatsız olduğum bir iki ufak detay v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk kez yedim

Bir akşam bir arkadaşım eve geldi daha önce pek fazla konuşmazdık o gece epey sohbet ettik o sırada kuzenimde eve geldi hep beraber sohbete daldık hep kızlardan konuşuluyordu aslında arkadaş çok yakışıklıydı ha bu arada adıda murat bende kızlardan ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çıtır sevgilim

Merhaba iki sene önceydi devamlı parfüm aldığım bir dükkan vardı. Daha doğrusu o dükkana özellikle Banu’yu görmek için gidiyordum belli ki onun da bana ilgisi vardı ama aramızdaki yaş farkından ben pek açılamıyordum. Ben 28 o ise liseyi yeni bitirmiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

unutulmaz saatler

Merhaba bu ikinci hikayem ve buda yaşanmış ve gerçektir neşe ile chat kanalında tanışmıştık kendisi evli bir oğlu varmış msn den kendisini ilk gördüğümde şaşırmıştım türbanlı gayet güzel br yüzü olan hanın hanımcık biriydi ilk başta seviyeli göüşmele... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli kadınıla sex

herkeze mrh adım taner size yaşadıgım gerçek bir hikayemi yazıyorum.sene 2007di aylarda mart işe gitmek için otobüs duragında beklerken hemen yanımda duran iki çocuklu bir bayanla tan&... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

unutulmaz gece

Öncelikle Herkese Selamlar Bu Anlatacağım Hikaye %100 Orjinaldir ve Hiç Bir Katkısı Yoktur.....Güneşli bir pazar günü    dolaşmak için taksime gittim. Gözüme Bir bayan(Sibel) kestirmiştim. Sibelde taş gibi bir göt vardı. saat sorma bahanesi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doymayan bir bayanim

Bir gun otobuste gidiyorum, otobus fazla dolu degil. En arka koltukta oturuyorum. Muavin servileri yapti. Sonra o da arka koltuga, ortaya oturdu. Yavastan konusmaya basladik. Havadan, sudan devam ettik. Birden aklima cilginca bir fikir geldi. Oracikt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pansiyonda heyecan

Merhaba ben 24 yaşında İstanbulda oturan yeşil gözlü atletik yakışıklı bi adamım.3 veya 4 yıl önceydi her sene gittiğimiz tatil bölgesinde bi pansiyonda ailemle kalıyordum.Olay günü tuttuğumuz odada denizden çıkmış öğlenin en sıcak anlarında biraz ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dağ evi başımıza yıkılıyordu

Ben 1. 65 Boyunda seksi sarışın vede mavi gözlü balıketli bir hatunum. Size yaşadığım bir hikayeyi anlatacağım eminim hoşunuza gider.    Bir gün sohbet odalarından birinde bir erkekle sanal seks yaşadım adam müthiş orgazm olmuştu. Daha sonr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.