Eşli Hikayeler kategorisi, emine yengem hikayesini oku.

emine yengem

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm arkadaslar ben malatya dan kasanlı lakabım hıkayem tamamen gercek amcam ceza evıne gırdı ve bana yengemı emanet ettı bende tamam dedım yengemlerde kalıyorum neyse bırgun yengemle otururken yengem bana nasılsın dedı bende ıyıyım dedım sen nasılsın dedım kotu dedı neden dıye sordumda ıse amcanı ozledım dedı neden dedım gorusden gelıyosun yenı dedım yok ya salak dedı yatmamızı dedı hım dedım ve azmıs yanıma geldı ve dırek sıkıme yapısdı kalbım durascak dı opusduk saatlerce sonra odaya gecdık yengımın ıkı cocu var cok kucuk uyudular ve yataklar bıze dayanamadı amnını gotunu heryerını sıkdım yenge ayırsana su amnını dedım bana yenge deme dedı karıcım dededı bende tamam karıcım dedı amını yalarken yanlıslıkla ıssırınca olan oldu o guzel ayaklarıyle tekmeyı yedım ve canım acıdı bende yatırıp gotten sıktım artık o da bıttı bende ıcıne bsaldım ıkı gun yuuzume bakmadı ve sonra hergun sıkısıyoruz ve ıcıne bosalıyorum bıgun onu hamıle koyacagım bu arada yengemın yası 23
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

muhtesem geceler 3

MUHTEŞEM GECELER (3) Merhaba arkadaşlar ben yusufcan yine çok güzel bi anımı paylaşmak istiyuorum sizlerle şimdi anlatacaklarım tam 3saat önce yaşandı ve sıcağı sıcağına sizlere yazıyorum. Bu sabah işmaksadıyla çevreyolundaki yerime yani (hamalpazarı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dügünü bekliyemiyoruz 2

Merhabalarrr ben yine canan size ilk deneyimmi anlatmistim orhanda nikahli kocamdi ama daha dügünümüz olmamisti son yazdigimda biliyorsunuz ilk deneyimmim hostu ama hic birsey anlamamistim cünki birtek esim beni bozdu ve hemen üzerimden cekilmisti ca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimle yasak sex hikayem

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları. ben istanbul bakırköyden kaan henüz 18 yaşında olmama rağmen 1.85 cm uzunlugunda olan boyumun ve atletik tüysüz vicudumla sempatik tavırlarımla dostlarımın beğeniisini toplayan bir gencim size konuyu uz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doktor hanım

Hayatımızda yaptığımız kimi hatalar kimi zaman ödüllendiriliyor... Şaşırtıcı bir durum ama bu doğru... Sibel’le uzun süredir beraberdik. İkimiz de kendi ailelerimizle yaşıyorduk ama sık sık buluşup sevişiyorduk. Bir gün Sibel heyecanla beni aradı. Ço... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım ve arkadaşım özcan

Ben 8 yıllık evli 32 yaşında maddi durumu iyi bir erkeğim karım emine 30 yaşın da oldukça güzel balık etli buğday tenli sişyah saçlı ama dülbent takar bakımlı ve çekici bir kadım 8 yıllık evliliğimizde çok mutlu günlerimiz olduğu kadar kavgalı günler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

market

Yaklaşık 5 ay önce başımdan geçen bi olayı paylaşmak istiyorum sizinle.ben markette yönetici olarak çalışıyorum.markete gelen sürekli bi müşterimiz vardı ismi mert bey(ismi gerçek deil)şık görünümlü bir insandı markette yaşadığı problemi aktarmak içi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sözüne sadık

aldatanlar com hikaye akurları ben gazi bundan öncede sizlerle iki veya üç hikayemi sizlerle paylaşmıştım tabi birçoğunuz hikayelerimi okuyup beğendiğini vede adersimi ekleyip tanıştığım arkadaşlarda oldu buradan yine hepinize teşekür ediyorum yalnız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

facebookta palasılan pornolar

tezbasan writes slm herkese adım murat 40 yaşındayım ankaradayım eşim ayşe 37 yaşında tam bir yarak delisi ve bende yarak yalamyı seven biriyim eşimi siktirmek hatta onun yanında bende sikilmek istiyorum bu fantazım gercek olmasını cok isterim bir g&... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ben siktim kocası izledi

slm ben serkan bursada kamuda çalışıyorum seyehat sorunum ve sınırım yok sohbet sitesinde geziniyordum.bir evli çiftten mesaj geldi.şaşırdım.normalde erkek ismine kolay kolay mesaj yazmazlar.veya bana denk gelmedi.neyse isimleri önemli değil eşler de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli2

Evli-2 değerli arkadaşlar size salim ve zeyneplerle nasıl tanıştığımı ve zeyneple ilk sikişimi daha önce yazmıştım ve siz değerli hikayeturk mudavimlerine salim ve zeyneplerde kaldığım 2 gün 2 gece boyunca diğer yaşadıklarımıda yazcağıma söz vermişti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.