Lezbiyen Hikayeleri kategorisi, erkege benzemek istiyordum hikayesini oku.

erkege benzemek istiyordum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
meraba ben isim vermeden hikayeye geçeceğim ben tip olarak erkeğe çok benxiorum benzemek istediğim için tabi çevremde çoğu insan bnm kız olduğuu bile bilmior yani kızlarla çıkıorum her neyse bigün trende geliodum karşıma bi tane kız oturdu tabi bende kaçamak gözlerle ona bakıodum bi süre sonra onunda bana baktığını farkettim araya çıktım sigara içiodum yanıma geldi ve ateş istedi birlikte sigara içmeye başladık okul fala filan o sakaryada ben ise başka bi ilde üniversite okuduğumuzdan bahsettik adımı sorduğuda tabiki arkadaşlar içinde kullandığım erkek ismimi kullandım 5 dak sonra ineceğini ve telimi verebilme ijtimalimin olup ollmadığını söledi bende verdim gizli hattımı tabiki o gece o hatta msj geldi kim olduğuna baktığımda ise ben trenden yeliz dedi bende muhabbete başladım tabi konuşmalarımın etileyiciolduğunu falan sölüodu her neyse msnde konuşalımı dedi ve ben msnde kız olduğumu söledim ünkü ou bi şeklde yatağa atmalıydım söledim ok şaşırdı ve yıkıldım dedi çok hoşlanmıştım falan onu ikna ettim buluşmaya oturduğum semte davet ettim ve geldi biraz gezip konuştuk sonra gözlerini kapatmasını söledim o arada usulca yanaşaıp dudağınn kenarından öptüm gzünü açtı ve ateşli bi sesle dur dedi hayır dedim o an oturduğumuz yerden kimse geçmezdi biiodum biraz daha geçince şiddetli bi şeklde öpüşmeye başladık cinsel tecrübelerime güvendiğim için hızlı davranmıştım karşılık verceğinde emindim sonra eve davett eretim kimse yoktu tamam dedi ve ve eve girdiğimiz nda kucaklayıp yatağa götürdüm öpmeye baladım sonra boynunu emiordum böle hafif ısırarak öpe öpe bütün vücudunu soyuyordum dur diyodu ama sesi beni çağırıodu karşımdaçırılçığlaktı bende sadece pantaonuu çıkardım onu altıma aldım ve her tarafını emmeye başladım oyun oynuordum iki acağını komple öpüor ama amını hiç yalamıordm işkencemi bu dedi bende sabret dedim bunu daha önce çok yapmışsın dedi evet dedikten sonra amına küçük ısırıklarla öpmeye başladım önce bızırığını ardından deliğine doğru git gel yapıodum öle bi inlioduki komşular gelcek sandım sonra hem yalamay hemde alttan dokunmaya başladım partmağımı yavaşça sokup çıkarırken aynı tempoda git gelle yalıorum ve o anda sarsılarak boşaldı bi sigara içtikten sonra 2 saate yakın onun her tarafını okşayıp yaladım sonra kaktk giyindik onu bıraktım o günden sonra benle hep buluşup yatmak istior ama beni kıskanmaya ve kısıtlamaya başladığı için bunu çok nadir yapıorum sizde gördüğünğz ve arzuladığınız birinden vazgçmeyin bol sevişmeler hoşçakalın umarım hoşunuza gitmiştir
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

nefret ettiğim arkadaşım

merhaba benim adım arzu izmirde yaşıyorum.1.72 boyunda esmer diri vücutlu alımlı bir kızım.bir gün evde kimse yokken herzamanki gibi bu siteyi açtım.lezbiyen hikayelerini okurken zevkten çıldıracak gibi oluyordum.ve herzaman ekranın karşısında mastur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

jale ve pınar

Ben 22 yasında genç ve güzel sayılan bir bayanım ve son zamanlarda erkekler yerine bayanların vücutları dikkatimi çekmeye başlamıştır. Bundan bir ay önce en samimi arkadasim Jale ve kardesi Pinar bize geldiler o gece ben yanlizdim yani sadece üçümüzd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aysun ve karımın yaşadıkları

Ben işim gereği, ayda bir hafta İstanbul dışına çıkıyorum. 40 yaşında, formumda bir erkeğim. Karıma müthiş aşığım. Çok güzel bir kadın. 34 yaşında, pembe beyaz tenli, 1.70 boyunda, ince belli, dolgun kalçalı, uzun bacaklı... Belki kıskanacaksınız ama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadin gozuyle 2

Kadın Gözüyle 2 Yine bir gün yandaki seksi komsumuzu alip sevgilimle birlikte yemege gittik. Her zaman istemistim sevgilimden kiskanabilecegim seksi bir kadinla üç kisili gurup seks yapmayi bunun için çok bekledim ama iste aradigim kadini buldum sevi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bizimkisi bir sex hikayesi

Bizimkisi Bir Sex Hikayesi Sizlerle daha önce Serap’ın yazdığı beraberce organize ettiğimiz gurup seks partisini hepiniz hatırlarsınız. Mart ayındaki bu muhteşem deneyim hepimizin aklındaydı ve yeniden denemek istiyorduk. Bunun için en güzel za... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antalyada sicak geceler bitmez

ANTALYADA SICAK GECELER BİTMEZ ! Merhaba ben sizinle tekrar bir hikayemi paylaşmak istiyorum. Eylül aylarında lezbiyen chat sitesinin birisinde dolaşırken antalyadan bir lezbiyenle sohbet etmeye başladık bir süre sohbet ettik e-mail yollayarak birbir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tugbis 2

Tekrar merhaba. Yaşadıklarımı anlatmaya devam ediyorum. Ama öncelikle bana mail yazan bayanlara teşekkür etmek istiyorum. Haydi kızlar daha çok mail bekliyorum. En son Necla`nın yatağında kalmıştık. Artık abla diyemezdim tabii. Eve döndüğümde annem n... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocası karşımda karısını fena siktim

KOCASININ YANINDA ZIPLATTIM slm arkadaşlar ben HOYRAT bu size 2 ci hikayem olacak... size komşum selini nasıl siktiğimi anlatmıştım.. Yine bir pazar sabahı balkonda kahvaltı yapıyordum ve aniden bir ses geldi , seslenen selinin kocası hakandı.. Hoyra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendimi bildim bileli eşcinselim

Selam. Ben 21 yaşında dolgun vücutlu esmer bir bayanım.İsmim Aslı. Neredeyse kendimi bildim bileli Ortaokuldan beri lezbiyen eşcinselim.Tabii bunu taa o günlerden anlamış değilim ama özellikle lise çağlarında kendimi tanımaya başladım. Okulda tüm kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fantezi4

Fantezi-4 Yaşadığım ilk deneyimden sonra o kadar çok pişmanlık duymuştum ki bir daha yaşamama kararı verdim. Ama bu hayal de olsa hikayeler yazmama engel olamazdı. Size anlatacağım hikaye gerçek ve yaşanmış bir hikaye değildir tamamen benim fantezi d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.