Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, eşim bana yetmiyor hikayesini oku.

eşim bana yetmiyor

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Evliyim ama eşim bana yeterli gelmiyordu.ben sürekli sevişmek istiyordum ama eşim oralı değildi canıma tak ediyordu.Hergün mastüsbasyon yapıyordum doyumsuzdum doymak nedir bilmiyordum.İşte onunla tanışmam 2 sene öncesine dayanıyor.Nette otururken tesadüf biriyle tanıştım.Başta slm naber nasılsın dan öteye gitmeyen herkesin konuşabileceği konuları konuşuyorduk.Birgün benden msn istedi ordan görüşmeye devam ettik etkilenmiştim.Bana sürekli hoş olduğumdan bahsediyordu.Kendisi yurt dışındaydı ve yaz tatilene gelecekti.gelincede tanışmayı görüşmeyi istiyordu.Beni azdırmıştı gelince onunla sevişmeyi düşünüyordum.Bu şekilde 2 ay görüştük.tatil için türkiyeye geldi.Bir iki gün sonra buluştuk beni arabasıyla aldı ve kır kahvesi olan ucra bir yere götürdü önce çaylarımız içtik sonra arabasını en kuytu yere çekti.Başta normal bir konuşma yapıyorduk ama benim aklımda hep sevişmek vardı ve bu düşünce beni iyice azdırıyordu.Bir ara sigara içmek için araba dışına çıktık.Sonra arkaya oturalımmı daha rahat oluruz dedi.Benimde arayıpta bulamadığım şeydi ve hemen kabul ettim.Güncel konuları konuştuk ama benim aklım hep sevişmekteydi ve ben iyice azıyordum hatta amım bile sulanmıştı.Üzerimde gögüs dekoltesi açık bir gömlek ve kısa bir etek vardı.Onu tahrik etmek için sürekli ya ayaklarımla oynuyor yada ayakkabımı düzeltiyor gibi yapıp gögüslerimin iyice açılmasını sağlıyordum.Biraz böyle devam etti ama ben iyice azmıştım kuduruyordum.nerden çıktı bilmiyorum ama bir ara bana hayat kısa giden ömürden dedi.İşte bana fırsat vermişti tam zamanı dedim.Ve ona dönerek evet ömür kısa neden bu ömrü değerlendirmiyoruz dedim. Nasıl yani dedi çok güzel ve tatlı bir şekilde dedim.Önünde büyümeye başlayan siki dikkatimi çekmişti ve pantalonunu üstünden hafif okşayıp parmaklarımı yaladım.Sonra kendi bacağımı okşamaya başladım yukarı doğru gidiyordum ve zevk alıyordum.Önce kilotumun üstünden amımı okşamaya başladım sonra içinden çıldırıyordum öpüyordu beni dudaklarımdan.Bir elimlede sikini okşuyordum nefesim hızlanmaya başlamıştı.Biraz daha okşadıktan sonra köpürmüş olan amımdaki suları parmaklayıp yalıyordum buda onu iyice tahrik ediyordu.Çok kısa sonra ben boşalmıştım ohhhhh harikaydı.Ona dönüp boşalmak harika dedim sıra sende bitanem dedim Ve yüzüm ona gelcek şekilde üstüne oturdum ateşli ıslak ve uzun uzun öpüyordum.Sikinin üstünde sağa sola öne arkaya sallanıyordum.Artık siki iyice kocaman olmuştu onu içime almak için çıldırıyordum.görgüslerimi yalıyor öpüyor kokluyordu beni deli ediyordu belimden kavrayıp hızlanmamı sağlıyordu ileri geri öne arkaya.yana doğru oturdum ve sikini pantalonundan çıkardım önce elimle okşadım sonra ağzıma aldım.Uzun bir süre sakso çektikten sonra inlemesi artmıştı harikasın bebeğin diyordu.Seni sikmek istiyorum hemde sabaha kadar diyordu Sik beni tatlım sik beni çok istiyorum diye inliyordum.Büyük bir iştahla üzerine oturdum ve sikini hızlı birşekilde içime aldım ve hızlanmaya başladım.Tatlım harikasın bayıldım sana sen nerelerdeydin bunca zamandı diye inlemeye devam ediyordu.İkimizinde nefesi hızlanmıştı adete sikinin üstünde zıplıyordum.Ohh ahhh mmm hızlandım hızlandım boşalıyorum dedi boşal tatlım dedim boşaldı arkasından ben boşaldım nefis bir duyguydu.....O gün tam 6 kere ilişkiye girdik ben 7 kere boşalmıştım arabada yapılabilecek her türlü pozisyonda seviştik.Ve ben hala istiyordum doymamıştım .Ertesi gün ve daha sonraki günler sürekli buluştuk ve hergün sikiştik.....Tam 1 ay boyunca ... şimdi izni bitti gitti ama camda devam ediyoruz sikişmeye canlısı gibi olmuyor ama idare ediyorduk seneye gelmesini iple çekiyorum ...Seneye yine gelecek ve beni saatlerce sikecekti.....gönderen: reyhan
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

lezbiyen parti

Merhaba arkadaşlar size bomba gibi bir lezbiyen parti deneyimi ile dönüyum. Uzun zamır hayalini kurduğum bir ilişki için epey bir uğraştım sonunda hepsini ikna ettim. Ve tarih kararlaştırmıştık tarih 12 EYLÜL 2009 Cuma akşamı Ankara olmasına karar ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üniversiteli sinem

slm ben mete size yeni olmış bi anımı anlatıcam kendimi anlatmıcam direk konuya giriyorum.benim sinem adında bi arkadaşım vardı yaşı 19 üni ye gidiyor ben ise 18 yaşındayım bununla sık görüşüyoruz ve arkadaşız hatta ondan hoşlanıyorum bile ama bunu o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamın arkadaşıyla saatlerce sikişmek

ben kendi magazamızda çalışıyorum. karşı magazamızda abi dediğim bi genç var. sık sık onlarla irtibat içerisindeyiz. başlarda abi diyordum ama sonra kendisi bana abi deme dedi. telefon numaramı istedi ve verdim. öncelerinde telefonla görüşüyorduk. bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimi zencilere siktirdim

selam ben 30 yaşında eşim 27 yaşında açık tenli ince belli popusu dışarda göğüssleri oldukca dik güzelbir hatun görenlerin içini gıdıklayan bir tip 2010 yılı ağusdos ayında yurt dışında bir tatil pilanladık tatil yeri olarak maldiv adaları tercih eti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yatakta kemerin tadı

Herkese slm.ben kuşadasından aydın.18 yaşında 175 cm boyunda ve de 64 kiloyumfutbol oynuyorum burda bi yerel takımda.hemen hikayeye geceyimgectiğimiz temmuz ayında bi akşam yine sahilde arkadfaşlarımla dolaşırken yeni biri ile tanıştısexmobilhikaye.netim siteye y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en yakın arkadaşımın karısı

slm arkadaslar ismim osman bundan on gun once basimdan gecen bi hikayemi sizlerle paylasmak istedim benim en yakin arkadasimim karisi olan fadimeyle bir yildir sikisiyoruz tam anlamiyla hastayim ona fadime 23yasinda ben 28yasindayim gecen gun yine ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tangalı gay

Selam beyler,içimde gay duyguları olan biriyim,özellikle kadın çamaşırları giymek beni inanılmaz heyecanlandırıyor,35 yaşındayım,evliyim,bazen eşimin tangasını giyer aynada vucuduma bakar,deliğime plastik muz sokardım,iç giyim mağazalarına gider orda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yine olmadı

slm ben cenk 178 boyunda 70 kg bugdat tenli kılsız ve pürzsüz bir tene sahibim evli ve gençsuzum.oldum olası erkeklere karşı ilgim var ama hiç bir zaman tecrübem olmadı.eşim evde olmadıgı zamanlar bazen eşimin bazende kendim çeşit çeşit sexsi çamşır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izlenmek güzelmiş

Merhabalar Ben Murat 32 yaşındayım başımdan geçen ilginç bir olayı anlatacağım . Bir dönem rusyada çalışmıştım bu dönemde birlikte çalıştıgımız bir arkadaşla ara ara çıkar gezerdik. İçerdik kızlara bakardık. Birgün aradı 2 kız ayarladım geliyoruz sen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köydedul bayan

Köyde öğretmendim dul bayandan her şeyi öğrendimBundan yıllar önce Mersinin bir dağ köyüne görev yapmak üzere tek öğretmen olarak atandım. Burada ağır kış şartları vardı. Okulda halk eğitimin açmış olduğu kursta Meral adında 20 yaşlarında sonradan öğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.