Eşli Hikayeler kategorisi, eşim ve dayı oğlu hikayesini oku.

eşim ve dayı oğlu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
MERHABA ben 29 yaşında 7 yıllık evliyim eşim esra ile severek evlendik evlimimzin her çiftte oldu gibi ilk yılları deli dolu hızla geçiyordu eşim 22 yaşında esmer açıktenli her erkeğin isteyeceği bi bayan şevişmelerimizde sınırsız dercede zevkve şehvet dolu saatler yaşardık ama zaman sonra monotanlaştık seks yaşantımızı yeniden zevkli geçmesi için bi arayış içine girmiştikki olan oldu işyerinde bazı arkadaşlar evli çiftlerin üçüncü kişi arayışı içine girdine dair muhabbet ediyorlardı aşırı derecede ilgimi çekti onada eşimi başka birisinin altında hayalettim hayali bile beni çıldırmaya yetmişti eşime bukonuyu açtım ve çok şaşırdı ilk başlarda hayır desede aradan geçen zaman zarfı içinde kabul ettişimdi sıra kimin olucana gelmişti eşime istedin birisi varsa ayarlaya bilirsin dedim oda tamam dedi 1 2 gün sonra dadamın dayısının olu olan umut eşiyle bize gelmişti ara ara eşime bakıp umuta nasıl baktını fark ettim umat 26 yaşında 3 yıllık evli boylu poslu bi delikanlıydı eşide biraz kilolu ama yinede hoş bi bayandı eşim mutfağa şeker kabına şeker koymak için gittinde eşime ne o aradını buldun galiba dedim oada ne bilim çok bakıyor dedi ve istersen ayarla dedim tamam dedi15 20 daakka sonra sigara içmek için salona geçmişti eşimde bardakları kaldırma mahnasıyla arkasından gitti eşim mutfakta hayat nasıl gidiyor felan diye laf atmış oada idare eder demiş manalı bakışların anlamı varmı deiye sormuş eşim oda bişey olmasını istersen olur cevabı vermiş eşimde bi gece yatmaya gel dedmiş anlaşmışlar cumartesi gecesi gelecekmiş gittikten sonra eşim ve ben çok heyacanlıydık eşim biraz çekimserdi ama ben düşündükçe çılgına dönüyordum cumartesi gecesi saat 10 30 gibi kapıçaldı ben geleceğini bilmiyormuş gibi davranıp hayırdır umut dedim oda eşiyle tartıştını müsadem olursa bende kalmak istedini söylemeişti bende olur dedim bir müddet oturduktan sonra 12 civarı yatmaya çekildik tabi umudun yatcağı yeri eşimle önceden ayarlayayıp kapnın ortasına yatağı göreceğim şekilde delmiştim eşim onun yanına gittinde benim uykumun çok ağır oldunu ve hayatta uyanmayacağımı söyleyecekti 130 civarı eşim umutun yanına gitmek için hazırlanmaya başladı eşimin amını bir güzel yalayıp hazırladım ve eşim gitti eşim içeri girdinde kapıyı kitledi hemen arkasından eğilerek deliğe yaklaştım eşimle konuşuyorlardı umat yataktan doğruluk eşimin dudaklarına yapşmıştı eşim ensesinden sarılmış deli gibi öpüyordu elleri göğüslerinde kalcalarında geziyordu bense çılgınca bi zevk içinde onları izliyordum bir anda umat eşimin üzerindekileri çıkarmıştı eşim neye eşimde umdun kilodunuçıkarmıştıki eliyle azını kapattı ve çık büyük dedi ben bile şaşırmıştım benim ki 14 santim felan ama umudunki 20 vardı sanırım ve kalındı eşimin azına almasını istedi eşim yaladıkca dahada büyüyordu iyice kalkınca eşimi altına alarak amını götünü yalamaya başladıeşimi hiç öle görmemiştim kıskıs kıvranıyordu zevktenumt hızlı bi hareketle eşimin belinin altına yastık koydu ve sikini amına yavaş yavaş sokmaya çalışıyordu eşim ise sanki bana inat ahhhh çok yavaş sok diyordu sanırım umut biraz girmişti içine eşim ufaktan bi ohhhh çekmişti biraz böle kal içimde dini duydum ama umut eşimin dedini yapmadı ve birden kökledi eşimin çığlıkları altkattan duyulmuştur kesin umut hemen azını kapatıp içine hız la girdi eşim ise ahhhh offffff yırtın bırak diyorduama umat hızlı girip çıkmalarını sürdürüyordu ki birden eşim içinden çıkp hırıltılı bir sesle eşimin göbeğine baoşaldı eşim yataktankalkar kalkmaz yere yığıldı dizlerinin bağı çözüldü ben hemen odama geri döndümeşim yanı geldinde hemen amına baktım gördüm manzara inanılmazdı eşimin amı dağılmış bi vazitte idi biraz dinlendikten sonra eşim bana aşkım sen beni hiç sikmemişsin dedi çok güzel di ama bir daha asla onun la yapmam dedi eşimle sevişmeye başladık beni yaladıktan sonra içine girmek için bacaklarının arasında yerimi aldım içine girdimde amının ne kadar genişlemiş oldunu anladım o dar amın yerinde sanki başka bi delik vardı eşim içimde seni hissetmiyorum demesi beni dahada heyecanlandırdı. sabaha kadar seviştik sabah oldunda umutun odasına giripçağırdım kahvaltıyapacaktık umut kalmış yüzünü yıkıyorduki eşim merkete gidilmesi gerektini söyledi markette yakındı hemen çıkp marketetn alınması gerekenleri alıp geldim gidip gelmem 8 daaakka felan sürdü geldimde umut oturma odasında eşim ise mutfaktaydı eşim bana kapıyı açınca yüzü güldü ne oldu dedinde yine sikti dedi heyecendan titriyordum 8 daakka da yine vurmuştu karıma o gittikten sonra eşim anlattı ben çıkar çıkmaz eşimin azına vermiş iyice kalkıncada eşimin amını tükürükleyip amına sokmuş eşim çok zevk aldım aşkım dedi teşekkür etti bu olayın üstünden 1 ay geçti umutla faz görüşmüyorum o yakınlaşmak istede biz uazak duruyoruz ve çok mutluyuz herkese zevk dolu geceler diliyorum by
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yasak aşkım

slm aladatnlar sakinleri ben tufan 175 boyunda esmer biriyim. anlatacğım hikayem 3 ay önce başıma geldi. çok samimi olan arkadşım beni sürekli evlerini davet ederdi ve eşinim yanında bana çok samimi davranırdı ve eşide beni çok severdi. bir gün yine ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşime sevgili

Motelin kafeteryasında eşimin telefonunu ne kdar bekledim bilmiyorm. Ama saat 6 ya doğru cepp tlefonumn çaldı. Demek ki 2 saattir karım bir başkasıyla beraberdi. Hemen odaya koştum. İçeri girdiğimde karım ve Erhan sırtüstü çırıl çıplak yatıyorlardı. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karimin cigliklari

slm ben holandada yasayan evli iki cocugu olan birisiyim ben 40 yasindayim karim 34 sex hayatimiz yavaslamisdiki nasil anlatsan neyse ben konuya gireyim nete boyle bakinirken hikayeri takildim ve esimede okutuyordum ve sonra zevk aliyorduk cok sex ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okey

Merhaba ben Kaan. Eşim Ayça ile 15 yıllık evliyiz. Mutlu bir evliliğimiz ve seks hayatımız var. 38 yaşında olmamıza rağmen düzgün fizikli ve bakımlı üniversite mezunu bir çiftiz. Hele de karım Ayça özellikle dolgun ve şekilli kalçalarıyla her erkeğin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çılgın aysel ve kocası

Merhaba ben Ankara`dan 27 yaşında yakışıklı bir gencim. Yine bir evli çift olayı ve yine ben; daha fazla uzatmadan hemen konuya girmek istiyorum.Yazdığım hikayelerin bir tanesinden etkilenen Aysel adında bir bayanla msn`de tanıştım. O da ankarada yaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzun ve kalin sikli erkeklerden hoslanirim..

Merhabalar adim Aylin ve 23 yasindayim.Yaklasik 1 yildir evliyim vede cok mutluyum.Size fantazilerimi anlatmak istiyorum.Her gece ben yatarken uzun ve kalin sikli erkeklerden rüya görüyorum ve her sabah islak islak kalkiyorum.. tabiki ozaman kendimi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevil ve zeyneple guzel dakikalar

SEVİL ve ZEYNEPLE GÜZEL DAKİKALAR Merhaba sexhikayesi okurları.Ben Kemal 30 yaşında KUŞADASI nda yaşamaktayım.Burada bir otelde çalışıyorum Geçen hafta başıma gelen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. Otel e 30 yaşlarında 2 bayan geldi.İlk geldikle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muteŞ emfantezİ

SLM ARKADAŞ LAR BEN UMUT İ ZMİ RDE YAŞ IYORUMH İ KAYEM GERCEKTİ R 34 YAŞ INDAYIM Bİ HAFTA Ö NCE 23 32 YAŞ LARINDA Bİ Cİ FTLE TANIŞ TIM KAYNAŞ TIK Bİ RKACGÜ N BERABER GEZDİ K DAHA SON... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi çift neler yaptık

Evet arkadaşlar bu benim burdaki 2. anım olacak. İlk anımı okuyup benimle Konuşan yazışan tanışan herkese teşekkür [email protected] size daha oncede yasadıgım bazı olayları yazmıstım simdiki yazdıgımda digerleri gibi gercek yasanmıs ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

guzel bir iliski

Güzel bir ilişki Selam ben mersin ve adanadan cem bir gün internete dolaşırken chate bir bayanla oldukça hoş ve düzeyli bir sohpete başladık. İkimizinde değer verdiği dürüstlük saygı ve insani değerlerdi bir birimize çk ısınmıştık o 30 yaşlarında evl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.