Ensest Hikayeler kategorisi, Eşim ve Hala oğlum hikayesini oku.

Eşim ve Hala oğlum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
4 Ay önce başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum. Evleneli daha 1 sene olmuştu. Hala oğlu Samet sürekli bize gelirKalır muhabbet fır dönerdi. Bu arada samet 25 yaşında 1.80 boyunda 80 kilo civarında yakışıklı bir gençtir. Neyse Samet süreklibize gelir ben sabah erken işe gideceğim için erken yatarım demetle samet gece oturmaya devam ederlerdi ve sesli olurlardı.Bir ay sonra bu iş sesli sohbetten sessize döndü demet yanıma gelip beni kontrol ederdi sonra tekrar giderdi sametin yanınaŞüphelenmeye başlamıştım iyice ev dublex olduğundan salondan ses gelmez olmuştu o gece dayanamadım kalktım ve salona baktım yoklardıüst kata çıktım hafif ses geliyordu yenge korkma abim olmasada ben varım ben yardımcı olurum falan diyor teşekkür ederim diyordu.Abim cumartesi çalışıyormu dedi evet akşam 7 de gelir dedi o zaman ben gelim yalnız kalma demişti hemde anlarsın bişeyler yaparızabimde evde olmaz rahat oluruz diyordu valla deli gibi bağırmak istiyorum ama sessiz olmuyor falan diyordu. :( Benim şüphelerim boşaçıkmamıştı. Ertesi gün demetin annesine gittik benim aklımda hep onlar vardı nasıl yapıyolardı bunu bana ve düşündüm karar verdim evin spot ışık yerlerine 12 kamera aldım ve bunu idare edecek kablolar falan iş yerini aradım abim yarın gelemeyecem evde işim var biraZ tadilat işim var dedim demetede sen annen de kal yarın alırım dedim oke dedi. eve geçtim kameraları spot ışıkların içine gömdüm kabloları kartonpiyerin içinden alıp ayarladım banyo dahil her yere kurdum. Bilgisayardanda programıkurup hepsini hazır ettim.Harikaydı gizli kamera süper çalışıyordu. Cepten girdim ceptende izliyordum herşey süperdi.Ve cumartesi ben işe gittiim saat bir gibi demet aradı ne yapıyosun aşkım nasıl gidiyor falan diyordu bende bilgisayardan onu izliyordum iyi dedim sen ne yapıyosun dedim bende evdeyim ne yapcam oturuyorum tv izliyorum dedi tekmisin dedim evet dedi kızlar yokerken gel dedi bugün çıkamam dedim hımmm dedi samet çok sevinmişti. :(Blgisayardan seslerini herşeyini duyuyordum kulaklık yardımıyla. Samet yenge sonunda seninle sessizce değil bağıra bağıra sikişecez diyordu evet canım diyordu iykiyse sen varsın yalnız bırakmıyorsun diyordu beni yenge sen başkasın benim için diyor çok güzelve çekicisin diyordu. Demeti tav ediyordu bu arada demet 1.55 boyunda 45 kilo minyon tipli melez tipli güzel bir bayandı. demet yatakodasına gitti ve sexsi bişeyler giyindi hadi kocacım böyle nasılım diyordu çok güzelsin aşkım diyip demetin kalçasına sarıldı deli gibiöpüşüyorlardı hemen yatak odasına gittiler demetin üstündekileri bir hamlede çıkardı ohhhh diyordu sametim sik beni ohhhh em amımı ye onu diyordu amının içiini emiyordu samet demet kalçasın kaldırıp ohh hep böyle ohhh diyordu ve sameti sırt üstü yatırdı oda sametin 20liği deli gibi emiyordu aşkımm şimdi içime bi alcam onu daha bırakmayacam ne güzel sikin varmış diyip sömürüyordu ve samet dayanamadı demeti yatırdı ve yavaşça soktu bi saniye yenge dedi ilaç içtim biraz uzun sürer bişey olmaz dimi diyordu sen yeterki sik amımı yeterparçala istersen iyice sikmeye başladı yavaşça samet hızlanmaya başladı ohh ohh ahh ahh diyordu demet ohhh sikkk sikkk bumu ilaç yavaşsındaha hızlıdiyor sameti delirtiyordu ve demeti domalttı arkasına geçti öyle bir hızlı sikiyorduki amıyla götü birbirine gelmiş şaklama sesikulaklarımda çınlıyordu ah ah ah aha huuu ne güzel ohhhhh sokkkk sametim senin amını yırtyacam yengem deli gibi yırtacam diyip dahada vuruyordu beli ağırdı sametin demeti üstüne aldı sıra sende yenge diyordu abimöin üstünde nasılsın bakalım şimdi sen yap abime siktiriyomuşungibi sikil diyordu ne abisi ben sana daha güzellerini yapacam üstüne çıktı ve öyle bir siktiriyorduki kendini yatak deliriyordu ve sonunda ikiside boşaldı 5 dakka sonra samet wc ye gitti kanka gelin yengem harika diyordu ben ayalarım bişey olmaz diyordu.15 dakka sonra 2 kişi geldi birisi 1.90 boyunda 90 kilo gibi diğeri 170 boyunda 75 kilo tipinde kapıda bekliyorlardı samet demetedediki aşkım şimdi bana siktirdiğin gibi arkadaşlarım var onlarada siktirecen sen diyosun samet dedi ben bilmem yenge dedi 5000 tl aldımvereceksin sen şaka yapıyosun dedi şaka değil yenge dedi olmaz samet bak ben sana diyordu bilmem yenge abimi ararım zorla kendini bana verdifalan tehdit ediyordu. samet lütfen diyor o dahada sert tehdit ediyordu tamam dedi ama bidaha olmaycak sözmü dedi tamam yenge paramı alim yeter dedi sen beni orospu ettin pezevenklik paranımı alcan evet dedi ve kapıyı açtı oha dedi samet bunlar ney ve demeti soydular yatakodasına geçtiler. Sikişe başladılar ben hemen sameti aradım samet ananı sikmeye gidiyorum gel 5000 binlira veriyor senide ananına kardeşinidesikecem hayatınızı sikecem dedim samet donmuştu evde kamera dolu sesli kayıtınız var hiçbiriniz biryere gitmeyin esraya söyle esra kardeşi 15 yaşında küçük bir kız bize gelsin gelmezse görüşücez dedim. yarım saat sonra eve vardım hepsi evde idi esrada 1.90 lığa dedim şimdi bana10 000 lira veriyosunuz şu ufak kızı sikeceksiniz samet olmaz abii bak halamıda çağrıcam onuda siktirecem burda dur dedim abiiii diyor sen kimsin lan benim karımı pardon karım değil artık dedim tehdit ediyosun ben paramı alim yeter yoksa hepinizi haneyi tecavüzden içeri attırırımdedim ve devamı sonraaaİsim : ByCC
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ilk benim oldu!

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

banyoda

Banyoda... selam ben göktan size başımdan geçen hikayeyi anlatıcam.Tamamen gerçek. Halam 30 yaşında 7 yıl önce boşandı şu an dul.Halam boşandıktan sonra biraz açıldı bir işte çalışmaya başladı. Neyse geçen yaz tatilin de babannemlere gitmiştim. Baban... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengeme kaydım

yengem hasibe 40 yaşlarında etine buduna dolgun balık etli bir kadındı çoçukluğumdan beri yengeme hastaydım yengem evlenip almanyaya gittikten sonra artık onu hayal ederek otuzbir çekiyordum aradan yıllar geçmiş yengemin kocası iş kazazında öldükten ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yaşındayım teyzemi becerdim

benim adım emre anlaıcağım hikaye 5 ay önce başımdan geçti teyzeme gelelim teyzem 30aşında ama 20 liklere ttaş çıkartır eniştemle teyzem zoraki evlilik yaptılar aile baskısı ile eniştem seviyodu ama teyzem sevmiyodu o yüzden sex hayatları yoktu o zam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Öz Annemi Amlı Götlü Siktim Dudaklarına Boşaldım

Selam arkadaslar. Size basımdan gecen muhtesem bır olayı anlatıcam. Olayın gectıgı sıralar yasım on altıydı. Porno sitelerdenn ensest hikayeler okuyaokuya iyice azmıstım. O zaman kadar boyle bı sey yapmak aklımın ucundan bıle gecmemıstı. Ben evin tek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızkardeşimi tahrik ettim

bu olay 3 yıl önce yaşandı. ben 21 yaşlarında cinsel arzuları doruktabir erkektim. ve 31 çekerek tatmin oluyordum. ancak o yaz denize gittiğimizdekızkardeşimi denizde yüzerken görünce çok fazla tahrik oldum. 18 yaşında olankardeşimin memeleri dikkati... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Babası Sikemiyor, OğluylaSikişiyorum!

İsmim Mualla. 42 yaşında, fazla zayıfsayılamayacak, 1.65 boyunda, kapalı birbayanım. 7 yıl önce eşimden ayrıldım. Gençyaşta dul kalışım benim cinsel yaşamdankoparmıştı. Burası müteassıp bir beldedir.Maddi durumum çok şükür iyidir, kendimeait 3 daired... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve aynam - 4

Müthiş bir koleksiyonum oluştu, annemle kardeşimin ne kadar külot ve sutyeni varsa yenilerini almış kullanılmışları dolabımdaki çekmeceye dizmiştim. Arada kokusu hafifleyenleri sepetteki kirlilerle tekrar değiştiriyor ve sürekli onları koklayarak 31 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemmveben

yasim 25 su an ozamanlar 18 falandim evde yatiyordum gündüz vaktiydi annemde isden gelmisdi hastaydi benim yanima yatdi herzaman yanima yatar babam rahmetliydi birdahada evlenmedi zaten annem neyse yanima yatdi bende uyandim arkasini dönmüsdü bende a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenimle Oyun Kötü Bitti

Ben 1.75 boyunda 17 yasında Adanada yasıyan yakısıklı bir gencim kuzenım var benden 1 yaş küçük adı Melis 1.65 boyunda mavi gözlü düz saçlı ortalamanın üstünde bir kız Gecen hafta bize geldi ders calısma bahanesiyle ben ona ders calıstırcaktım. Neyse... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.