eski komşum sikimi yalıyordu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba ben 32 yaşında seksi seven biriyim karşı dairemizde oturan komşularla eşimin arası çok ii di alev 40 lı yaşlarda kızı deniz 20 yaşında hasan bey int kafe çalıştırdığı için gece 4 den 5 den aşşağı eve gelmezdi eşimden duyduğum kadarıylada alevle pek cinsel hayatlarıda yokmuş sikmiyormuş alev hafif tombul ama hoş olgun bir bayan maddi sıkıntı yüzünden evlerini satıp bize uzak biyere taşındılar hafta sonları bazen gidiyor ben odada televizyon izlerken onlar mutfakta dedikodu yapıyorlardı bayanlar yavaş yavaş benim yanımdada argo konuşmalar başlamıştı hasan beyi zaten gördüğüm yoktu ama alevin sikime baktığını fark ediyodum bende bilerek kaldırıyor pantolandan belli ediyordum yine bi hafta sonu eşim gidelim oranın pazarı varmışpazara filan gitcez dedi bende evde yatarım dedim tamam dedi.gittik alev ,kızları ve hasan beyin yiğeni vardı ben yorgun olduğum için içeri geçtim ve uzandım yatcam siz gidin dedim üzerimde sikimi ii ce belli eden eşofman vadı bi ara içerden alev hanımın ben evde işlerim var bitirirsem gelirim dediğini duydum içime kur düştü ama eşimin gelip beni kontrol edeceğini bildiğim için hemen uyumuş numarası yaptım eşim geldi baktı uyuyorum çıktılar aradan 10 dakika filan geçmişti alevin geldiğini farkettim önce seslendi bi kaçdefa sonra sikimde elini hissttim titriyordu okşamaya başladı benim uyanmadığımı görünce eşofmanımı aşağı doğru indirip diliyle hafifi hafif yalayarak emmeye başladı müthiş şekilde yalıyordu dayanamadım ve saçlarını okşamaya başladım göz göze geldik ve devam anlamında kafamı salladım ve beni müthiş bi şekilde boşalttı ene vakum gibi tüm menilerimi yuttu.harika bişeydi tuvalete gitti geldi karşıma oturdu ve bacaklarını ayıtıp elini o tezecik amcığına okşayıp hadi sıra sende dedi kalktım ve dil darbelerimi amcığının en hassas yerlerine atmaya başladım delirmiş kafamı amcığına ittiriyo em parçala aşkım diyordu ve oda mütiş zevk çığlıklarıyla boşaldı teşekür ediyordu bana müthiş rahatladım diyordu ama o kazığı amcığımda istiyorum dedi tamam dedim ama bende o kazığa kara incinide istiyorum dedim sen iste dedi al dedi tüm deliklerim senin dedi ve yere yattı önce azına verdim ve sikimi kaldırıp amcığına dayadım ve hızlı tempoyla amcığını parçaladım çıldırmış dı zevkten üst üste başalmıştı bacaklarını omza aldım ve arkasına zorladım bi ıh dedi kökledim acıdan kıvranıyordu ama alıştıktan sonra zevkten bana yalvarıyordu arkamda patla istiyorum diye ve tüm döllerimi arkasında patlattım kalktık oturdum hala inanamıyorduk ikimizde bu daha başlangıçtı dudaklarından öptüm ve ben tekrar uyumaya başladım oda hemen toparlandı ve eşinin iş yerine gitti kızlar bişey anlamasın diye bunu yaşamak istiyen varsa istanbuldan adresim hoşçakalın.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

şikayet

alttakı hikaye calıntı sıze bırdaha mesaj atmıstım ama ılgılenen yok ehrhalde AHMETİN KARISI MİNEYİ ÜSTÜMDE ZIPLATTIMhıkaye bana ayıt başlıgıda kocası isledi ben siktim duzeltırsenız sevınırım tşk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

lise hayatım betül

iyi günler geçendede yazdıgım anılarla yine ben varım neyse ben lise2 deyken sınıfımıza yeni bi kız geldi gerçi çoook gelmiştide fark etmemiştim ama betül girer girmez belli etmiştim onu yanım boş oldugu için yanıma gelip otura bilirmiyim tabi dedim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kümeste sikiştik

Merhabalar ben tolga sivasta memlekette basimdan gecen bir olayi sizlerle paylasmak istedim.bundan 5 yil once sivasta kalirken komsumun kizi meral beni cok etkiliyodu hep gozum uzerindeydi sürekli onu izliyodum ve onunla birlikte olmak istiyodum.günl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orospu

ben mert 176 cm boyunda 73 kiloyum yakışıklı bir erkeğim günün birinde arkilerimle bir genel eve gittik.genel evin sahibine biraz fazla para verip hiç bozulmamış istedim sonra bana sadece 5 kez yapa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

küçük teyzemın dar amı

merhaba arkadaslar ben kayserıden azat fazla uzatmaya gerek yok benım kucuk bır teyzem var ama ne teyze gunlerden pazar tesı ıdı lıseye gıdıyordu benım de o gun yat gunumdu bana telefon acarrak benı okula bırak dedı musayıtsen servısı kacırdıgını soy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yazlıktaki kız

MRB BEN ÖMER 20 YASINDA 1.73 BOYUNDA 64 KİLO UNİ.2.SINIF ÖGERNCİSİYİM.....SİZLERE HAZIRAN AYINDA YAZLIGIMIZDA GECEN BI OLAYI ANLATACAGIM...YAZ TATILIM DE AILECEK FOÇADAKI YAZLIGIMIZA GITTIK.ILK GUNLER YAZLIKTA COOK SIKILIYORDUM SUREKLI ANNEME BEN EVE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzun soluklu

Merhaba sexmobilhikaye.net okuyucuları sizlerle bende bir hikaye paylaşayım... başlığım uzun soluklu dedim çünkü iki -üç yıl süren bir ilişkidir.partnerimle önceleri internet cafede tanıştım telefonumu verdim kendisine ummadığım bir zamanda arayarak sohb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çıldırmanın ötesi (son)

SON KEZ MERHABA ARKADAŞLAR en son esma ile kahvaltıdan sonra zevkin en doruklarına nasıl tırmandığımızdan bahsetmişştim esmayı çılgınlar gibi bir temiz siktikten sonra artık beraber daha hoş vakitler geçirmeye başlamıştık esmanyı duvar dibinde sikere... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

netten çiftle tanıştık

slm ben istanbuldan özgür 35 yaşında esmer atletik biriyim seks çok severim doyumsuzum. size 6 ay kadar önce yaşadığım bir ilişkiyi anlatmak istiyorum. bir siteden bir arkadaş ile tanıştım. erkekti tanıştığım.bende erkek olduğu için pek üzerine düşme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hata etti buldu

slm ben şimdi askerim hikayeme şuyle anlatam bi kızı cok sevdim arkdaşı var ona derdim git şuyle de o başka anlatıyordu zaman getci kızla olan samimizde bitti o arkadaşına cok kin tuttum ve de gene tl. konuşuyordum uzun uzun konuşuyordu bir an dedim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.