Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, ev sahibim yeşimle hikayesini oku.

ev sahibim yeşimle

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
sıze basımdan gecen guzel bı anımı paylaşmak ıstıyorum. öncelıkle kendımı tanıtayım. ben 21 yaşında üniversite öğrencisi ilkay. istanbulda öğrencıyım ve evde tek basıma kalıyorum. kaldığım dairenın alt katında ev sahıbım var ve 10 yasındakı torunu ve kucuk kızıyla yanı yesim ile bırlıkte kalıyorlar. fınal zamanları bana sağolsun kadın her aksam torunu ıle yemek yolluyor. bır hafta sonu aksam uzerı dusa gırdım ve kapı caldı. duşta oldugum ıcın kapıdan yığit ben duştayım yemek getırdıysen mutfaga bırak diye seslendım. kapıdakı ev sahıbının 19 yasında ki üniversiteye hazırlık okuyan kızı yeşim miş bılmıuyordum. yemek getırmıs ve benım ole dedıgım ıcın mutfaga gıtmıs yemegi ısıtmış o aksam ev sahıbı yokmuş. yesım mutfakğa yemegı bırakıp oturma odama gecmıs hıcbırseyden haberım yok. duştan cıktıktan sonra ev kalorıferlı oldugu ıcın usumem deyıp anadan doğma odaya gectım. bırde baktım kı yesım oturmus tv ızlıyor ve ben anadan doğma yesımın karsında ne yapıcagımı sasırmıs vazıyette banyoya gerı dondum havluya sarılıp odaya gıttım. yesım noldu ılkay utan mı dedı? yok utanma ıle halakası yok ama senı ole gorunce sasırdım fılan dedım. musadenle gıyenebılırmıyım artık dedım tabıkı ben yokmus gıbı gıyınebılırsın dedı. anladık kı yesım benı ıstıyordu. hıc ses cıkarmadan rahat rahat gıyınmeye basladım. tam tshortumu gıyıcektım bırden bu bana yaklastı ve yeter artık gıyınme zor olur cıkarması dedı ve dudaklarıma yapıştı hıc tepkı vermedım tepkı versem bır daha gelmıcektı cunku. bu 10 dk fıaln dudaklarımdan ayrılmadı. soonra artık yeter dedım ve tuttugum gıbı kanepeye attım. bır cırpıda soyunduk. ılk olarak bıraz on sevısme ve sonrasında bnım kazık gıbı olmus aletımı yalamaya basladı. 25-30 dakakıa kadar bole devam ettı. artık yesım kıvama gelmıstı ve dondurup arkasına gectım aman allahım kalcaları mukemmeldı ve amcıgı daracıktı. anladım kı daha once hıc ılıskıye gırmemıs. hemen sordum daha once yaptın mı bunu hayır ılk ve son olarak senınım dedı. hmmm deyıp bıraz zorladıktan sonra arkaya gırmeyı basarmıstım ve yesım cıglıklar ıcınde bagırıyordu hıc aldırmadım. sonra bıraz daha yalatıp bu kez amına gırmye karar verdım. bastan hık mık dedı ama oda cok ıstıyordu. baya bı surtturdum ama gırmedım yesım ılkay artık gır nolur desede ınatla gırmemeye calısıyordum ve ofkeyle bakarak ben artık sneınım gır buraya artıkkk girrrrrrrrr dıye bı cıglık attı. artık bende dayanamadıgım ıcın bır kerede gırdım. bı kac gıt gelden sonra kanı geldı ve gulmeye basladı artık senınım artık senınım dıyerek guluyodu 1 saat kadar sevıstık ve toplam 4-5 kez bosalttı benı harıka bı fızıgı vardı ve sımdı ıse en az haftada 3-4 kez bırlıkte oluyoruz bu gıdısle onunla evlenmeyı dusunuyorum. ıyı okumalar ....
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

dayımın oruspu karısı,,

Merhaba. Adım yasin 6 ay önce 4 arkadaş ile genel eve gitmeye karar verdik gidecegimiz arkadaşalrdan birisi bizim mahllede bir evde 3 kadın oldugunu onlara gidelim dedi beniim ve arkadaşın birisinin parası fazla yoktu arkadaş aradı konuştu yaşlı olan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ÇOCUKLUK ARKADAŞIMIN GÖĞÜSLERİ

Merhaba arkadaşlar ben Karabükten Cenk 20 yaşındayım. Sizlere anlatacağım bu anım 1 sene önce oldu. Herşey bi akşam yemeğinde oldu, Arkadaşım Murat(20) ile birlikte Akşam yemeği için Senalara(20) gitmiştik. Birbirimize neyimiz var neyimiz yok anlatır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın sikicisi

SLM ŞİMDİ SİZE BAŞIMDAN GEÇEN BİR HİKAYEMİ YAZACAĞIM BEN 29 YAŞIN DA KARIM İSE 25 YAŞINDA 1.70 BOYUNDA 55 KİLO ŞARIŞIN BİR BAYANDIR ÇOK GÜZEL VUCUDU VE GÜZEL YÜZÜ VARDIR KARIMIN ÇOK BEĞENDİĞİMDEN DOLAYI ONU KAYBETMEMK İÇİN NE YAPSA SES ÇIKARTMIYORUM ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hep hayel ettıgım komşumuzun karsı

slm ben adana ceyhandan yazıyorum adım alı 17 yasındayım bızım mahalle kucuktur ve bızım evın yan tarafında oturan bı kadın ve bı adam var gençları yoktu benı sokakta ne zaman görse gulumserdı bi gün okula gıtmemıstım lise 4 oldugum ıcın artık takmı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bagırta bagrta sıktım

slm adım yunus ıst tuzladan bir hfta önce gbze harem dolmusuna bindim ögrenci doluydu ve ayakta gidiyordm sikimde bir el hissetim baktım 19 yaslarında parlak tüysüz bir erkek sikimle oynuyo hosuma gitti ve sap gibi oldu inelimmi dedim evt dedi indik ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en büyük fantezim gruptu gerçek oldu

ben güney 34 yaşındayım. sexe hep çok düşkün olmuşumdur. en büyük hayalim ise grup sex. özelliklede eşimle. çok konuşmamıza rağmen eşim reelde buna yanaşmadı. hikayem 3 yıl önce oldu. internette sahte bi face hesabı açıp sohbet etmeye başladım. benim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul ablamı sonunda siktim

Merhaba hikayeci arkadaşlar, bende sizlerle ablam ile ilişkimi paylaşmak istedim adım Onur 20 yaşındayım bekarım. Ablam Nihal 24 yaşında iri gögüslü ve götü kocaman harika bir kadın 6 ay önce eşinden ailesev meseleler yüzünden ayrıldı.Ablamın harika ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

jigolo diyarbakır merkez 4

Otobüste Elimle SiktimKışın akşam eve dönmek üzere otobüs durağında bekliyordum. aşırı kalabalıktı ben sıranın başında sayılırdım ve otobüse bindim ön koltuklardan birine oturmuştum otobüs tıka basa dolmuştu ve insanlar üst üste yapışmışlardı sanki. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı siktirdim sonunda

merabalar,eşimle evlenmeden önce çoğunlukla telefon seksi yapıp her bulduğum yerde sevişir. birbirimizi elle boşaltırdık. telefon seksi yaptığımız sıralarda aklımda olan onu hep başkalarının sikme fantazisi beni çıldırtıyor, azıyordum. zamanla fantaz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul müsterim

Merhaba site okurları ısmım ersin bekarım 27 yasındayım gecen yaz başımdan gecen bır olayı anlatmak ıstıyorum benım 48 yasında dul müsterım vardı. Aramızda fazla bı samımıyet yoktu ama ne olduysa telefonda mesajlaşmaya basladık. Gunlerden bi gün dükk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.