Bire Bir Hikayeler kategorisi, evde kımse yokken hikayesini oku.

evde kımse yokken

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Selam akaradaşlar ben ilk deva sızlere yazıyorum adım volkan tabıkı bu takma adım kızın adı ise serpil diyelim bu tamamen gercek olan birşeydir. lise son sınıfa gıderken bi kız arkadaşim vardı serpil diye ve ben serpili severken o benıim le para icin ciktigni ogrendim ve dedım bu nu sıkecem bıracam baya bı zamangectıkten sonra bunla artık daha ileri gıtmek ıstıyordum serpil okulun en guzel kızıydı ve birgun ben bunların evlerıne gıttım ve kımse yok tu once bıraz oturm otasında oturduk    sonra opuşurken falan hadı gel annem lerın otasına gıtelem dedı ve gıdergıtmez deli gibi opuşmeye başladık artık oda azmış tı bende ve ben bunun uzerıne cıktım ve sıkımı amına surtmeye başladım ve ve ikimizde soyunmuştuk artık once sıkımı agzına verdım    ve bana sokso cekıyordu sonra dedım bıraz da beyalayım ben yalarken bunun amını got deline de dilimi deydiriyordum sonra    bu bana hadı aşkım sık benı artık dedı ve ben bunun goten sıkecem dım başıma kalmasın dıye sonra    ben bunu domaltım gotu dardeyıldı bılmıyorum onceden yappmışmı ama ben sokmuştum icine git gel yaparken bıri boşaltım ve benım sıkım    hiç inmedi ben bunu tekrar sikecektım bu sefer bu userıme otur ve sıplamaya başladı saat baya gec olmuştu ve ben    artık gıtecekken tel cal dı ve babası bugun gelmeyeceklerını soyle dı bende gerı başladım işleme ama ben hemen sikmek istemıyordum ben sevışmek istiyordum sonra artık bırbırımısın dilini agzımızın ıcın de gezerken bu hadı aşkım sıkbenı dedı ve ben bunun    agzına verdım ve bu sankı şeker yermış gıbı sıkımı yıuordu .    sonra agzına boşaldim ve sıra amına geldi ben bunun    amını yalamaya başladım ve buda boşaldı ben tekrar yalamaya devam ederken hadı sık benı dedı ve ben once amına sıkımı    surtunkce bu kıvranıyordu ve ben de artık dayanamadım ve sıktım amını ama kan gelmedı arkadaşlar belki patlaktı ben sıkıldım .    bırazda sonra anlatıyım arkadaşlar yaşımı yazmayı unutum 18 ve ankara da yaşıyorumGönderen: tehlikeli madde
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

halamla banyoda

Halam banyoda benim oldu...Öncelikle hepinize selamlar... Ben ali. 19 yaşındayım. Ankara’dan yazıyorum. Uzun boylu(1.91 cm), atletik yapılı yakışıklı sayılabilecek biriyim.    Hemen olaya geçmek istiyorum. Bundan 2 sene önce oldu. Benden ik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

netin güzelliği 2

Daha önce nette tanıştığım bir bayanla olan ilişkimi anlatmıştım. Onunla olan o otel odamızdaki birlikteliğimiz çok muhteşemdi. Bunu yeniden tekrarlamak    istiyorduk. Fakat beni tanırsınız. Ben oral ve anal sexi de çok severim. Onunla o gü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

unutulmaz gece

Öncelikle Herkese Selamlar Bu Anlatacağım Hikaye %100 Orjinaldir ve Hiç Bir Katkısı Yoktur.....Güneşli bir pazar günü    dolaşmak için taksime gittim. Gözüme Bir bayan(Sibel) kestirmiştim. Sibelde taş gibi bir göt vardı. saat sorma bahanesi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

idda

25 yaşında dikkat çekecek güzellikteydim,nişanlıydım,bakireydim.Yeni müdürü olduğum alışveriş merkezinde gözler üzerimdeydi.Benimse dikkatimi çeken biri yoktu.Bir gün odamın kapısı açıldı idari işler sorumlumuz yeni güvenlik elemanınız diyerek onu ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otel odasındaki müthiş zevk

Slm.Size daha önce mesaide nasıl sikildiğimi anlatmıştım.Şimdi degeçen cumartesi günü yaşadığım çok tatlı sikişi anlatmak istiyorum.Hafta sonu denize girmek için şileye gittim ve bir otel de oda tuttumEşyalarımı yerleştirdikten sonra bikinimi giyip o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rüya gibi seks

Meraba. Ben size erk ark yaşadığım ilk deneyimimi anlatıcam, gerçekten çok çılgındı. Adım lucie. Tahmin edebileceğiniz gibi türk deilim yani. Neyse 19 yaşındayım. Yüzücüyüm. Saçlarım baya kısa ama herkes mükemmel bi fiziğim olduğunu söylüyor. Kabatas... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kampüsün karizması

Merhabalar ben İstnabuldan Umut üniversite son sınıf öğrencisiyim. Çok güzel bir kız arkadaşım olmasına rağmen, Tüm güzel kızlarla birlikte olmak isteyecek kadar doyumsuzum.Geçen gün akşam saatlerinde üniversitenin kantininde oturmuş, ders notlarımı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi uyutup

slm bir gün yengem gile gittim ewde kimse yoktu ben yengemi hep arzuluyordum yengem gec otur dedi bende oturdum sonra yengem cay getirdi icerken yengem dısarı cıktı bende hemen cebimdeki uyku ilacını cayına attım yengem geldi cayını icti ve bir süre ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum beni fena becerdi

Komşum Sema Abla 50 yaşında ilk sahibinden az kullanılmış kocası yurt dışında olduğu için yılda sadece bir kaç hafta burda    olan bu yüzdende azmış olan bir kadın.Yaşlı annesi ile birlikte oturuyorlar.Bakmayın yaşına fazla kullanılmadığı i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seks yapmayi seviyorum ya

slm lar oncelıkle arkadaslar hıkayeme uzatmadan gırmek ıstıyorum cunku sıcagı sıcagına daha guzel analtılır guneydoguda kamuda memur olarak calısmaktayım bır gun kozmetıkcı arkadasımda otururken dukkana cok guzel beyaz tenlı sarısın uzun boylu gogusl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.