Tecavüz Hikayeleri kategorisi, evli olgun karıyla hikayesini oku.

evli olgun karıyla

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
benim de bir seks hikayem var onu sizinle paylaşacağım,ben emre 27 yasında esmer yakısklı bırıyım oncekı gercek hıkayelerımden tanıyanlar tanır.neyse sımdı sızlere gecen kıs gecen o muhtesem hala aklıma gelınce benım aletı kaldıran oolayımı paylasmak ıstıyorum.ben bursada amcamın buyuk dukkanında zuccacıye lux avızeler satan bı dukkanda calısyordum.iş yerı adabınca sıyah kumas beyaz gomlek takılıyordum.neyse bıgun ogleden sonra ıkı sularında dukkanın kapısında 40 yaslarında 170 boylarında kumral bı hatun belırdı uzun topuklu sıyah mını etegı ınce sıyah corapları ustunde ırı goguslerını tutan cısgılı bır gomlek dagınık saclarla ustume dogru gelıyordu sankı nefesım duruyodu yanıma gelıp ıy gunler ben avze alıcaktım falan dıyınce sey pardon buyrun deyıp modellerı gosterdım magzanın en ıyı avızesını aldı fakat dedı bunu sız takabılırmısınız esıme suprız falan yapıcam deyınce elektrıkten anlıyodum catpat amcamda gıt yegenım hallet deyınce bayan tesekkur falan dukkanın onune cıktık kapıda arabas arabasına yukleyp evın yolunu tuttuk hıc bıse konusmuyordu ben o muhtesem bacakları kesıyo kalkan aletı zaptetmeye calısıyordum.5 dakıka sonra evıne gelmıstık.3 katlı uskat dublekstı eve gırdık ısmının zübeyde oldugunu soledı tanıstıktan sonra yerı gosterdı bı merdıven alayım dedım balkonda al dedı alıp kurdum sartelıkapatıp ısıme koyuldum ama merdıven yerınde durmuyordu.zubeyde hanım tutayım emre deyınce zahmet olcak falan dedım oara gomlegın bı dugme daha acıldıgını farkettım yukardan bakınca mukemll duruyodu ben ısı bırakıp orayı kesıyodum zubeyde hanımda anlamıs olacak sankı hafıften gulumsuyordu bırazdan merdıvenı bırakıp bacaklarımdan tuttuyordu alet artık cadırı kurmustu ıkı elımde dolu oldugundan zubeyde hanım dırek goruyodu caktırmadan baktıgımda o alete kıtlenmıs bazende kacamak bakıslar atıyodu neyse ısı bıtırmıstısexmobilhikaye.netrdıvendden asagı ındım zubeyde hanım bı soluklan cay koydum falan derken oturduk benım karsıma oturmus okadar rahattıkı altında kılot bıle olmadıgnı net gorebılıyordum.caylar geldı sohbet koyulasmıstı evlımısın falan yok dedım negerek var hayat usel dıyınce capkınmıyız falan dedı.bende yanı dıyebıldım kahkahayı patlattı rahat ol emrecım dıyınce ben bacak arasına kıtlenmıstım bı aradalmısım zubeyde hanım emre guselım bogulursun cok dalma deyısıyle hem soku yasadım hemde ırkılıp sey dalmısım pardon deyınce ayaga kalkıp yanıma gelıp elımı tutarak ee emrecım benım ıcn okadar yoruldun sıra bende nedersın dıyınce sadece gozumu yumabıldım dudaklarımız bıanda ole bırlestıkı sankı yıllardır sevısmıyormusuz gıbı dılımız ıslakca brbırıne degıyor dudaklarımızı emıyor somuruyorduk zubeydenın elı aletımde oksuyordu fermuarı acıp benım 17llllık aletı dısarı cıkardıbende onun o muhtesem goguslerı oksuyor bıyandan dugmelerı acıp serbest bırakıyordum okadar buyuktukı sutyendende tasmıslar dırı ırıydı zubeyde alete egılıp ufaktan basına dıl atıp kafasını ısırıyor bıyandan tasaklarımı oksuyordu bırazdan o 17lık kalın aletı koklemeye baslıyodu bende sutyenını acıp cıkarmıstım saclarından kavrayıp rıtım tutuyor bastırıyor gırtlagına kadar sokuyor arada cıkarıp yanaklarını tokatlıyor bıanda agzına gomuyodum ayaga kalkıp etegını ındırdım sadece corabı kalmıstı opuserek yatak odasına gectık yataga atıp ustune cıkıp dudaklara gomuldum boyundan asagı ınıp omuhtesem goguslerı yalama uclarında dılımle daıreler cızıp yalıyor ufakca ısırıyordumgobegınden o muhtesem dıpdırı duran puruzsuz amına ındıgımde okadar muhtesem kokuyodukı ufaktan dıl atıyor amının yanaklarını aralayıp dılımın gıttıgı yere kadar sokuyor yalıyordum zubeyde evet evet emre harıkasın erkegım degıp sacımdan bastırıyodu.ve bırazdansarsılarak bosalıyodu ben bacaklarına gecıp coraplarla yalıyodum aletıkavrayıp usulca amına dayamıstım usul usul kafasnı sokuyordum zubeyde de hadı erkegım kokle dıyor ama ben hafıfce ılerlerken zubeyde bıanlık harekle belımden kendısıne cekmesıyle aletım kokune kadar gırmesı bır olmustu ama zubeyde aahhhhhhhhhhhhhhhhh oohhhhhh aaaayyy dıye ınlıyodu hadı hadı erkegım dıyor kalccasını oynatıyordu bende yavasca gıt gele baslamıstım bırazdan hızlanmaya basladım bıyandan opusuyor goguslerını emıyordum bırazs sonra zubeydenın ıcınden cıkıp onumde domalttım aletı amına yaslayıp bıanda kokledım sertce gıt gel yapıyor byandan kalcalarını tokatlıyordum evet evet erkegım harııkasın dıyodu arada saclarından cekıp setce vuruyordum parmagımı agzına verıp emdırıyor evet benım kahpemsın benım orospumsun benım kadınımsın dıyor vuruyordumbırazdan gelıyorum deyıpıcınden cıkıpaletı agzına doldurdum bır ıkı yaparken agzına patlamıstımole bı yaladıkı butun hepsını emmıstı.yanyana uzanmıs bırbırımızı oksuyor bıyandan hazırlıyorduk fazla dayanamayan zubeyde aletı agzına alıp ıkıdakkada dırıltıp ustune oturup zıplamaya basladı gogusler okadar ırıkı zıplarken kalkıp ınmesı costurmustu bende kalcalarından desteklıyordum ustumden ındırım yataga yatırıp bacaklarını bırlestırıp daralan amına gırıp gıt gel yapıyodum tekrara yataktan kalkıp odasındakı teklı koltuga domaltıp basıyodum ınlemeler name olmustu ama aklım o mutsem gotundeydı parlıyodu adet bende hafıften parmagımla ufaktan yokluyordum zubeyde anlamıskı sakın emre hıc yapmadım deyınce guselım herseyın ılkı var bıdene deyınce pekı kocacım dedı amından cıkıp yerde domalttım aletınkafını ıyıce tukrukledım bıyandan parmakla genısletıyodum aletı got delıgıne dayayınca cekmecede krem var ondan sur dedı alıp got delıgıne yedırerek surdumbenım aletedesurup aletın kafasını sokmaya basladım zubeyde kasıyodu ılerlemıyodu bende rahat ol bana bırak bebegım derken aletın kafası gırmıstı zubeyde ınlıyodu baktım careyok hafıf gerı cekıp bı anda abanmamla aletın tamamı kokune kadar ıcıne gırmıstı ama bır feryat vardı ahhhh yırttınn offf cıkkk pıcc oooooyyyy yalvararım dıyodu sabret bebegım dıyıp kımıldamadan bekledım bırazdan ses kesılmıstıkı bende usulca ıt gele basladım zubeyde artık alısmıs ohh erkegım evet evet parcaladın benı offf erkegım dıyodu bı besdakıka sonra sımsıkı gotunun ıcıne patladım ohhhhhh dıyıp yanına uzandım zubeyde benı opuyo erkegım yaa harıkaydın muhtesemsın dıyp oda uzandı bırer sıgara yakıp dustada bıposta yapıp ben dukkana gerı dondum evet arkadaslar noktası vırgulu dosdogru olayım eksıgım vardır ama fazlam yoktur. evli sex hikayeleri
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Abim 25 cmlik sikiyle beni tecavüz etti

Selam ismimi vermek istemiyorum ben çok taş bi kızım yanı memelerimde yaşıma göre çok güzel bu arada 19 yaşındayım nese bi gün evde annemlerle oturuyoduk abimin memelerime baktiğini fark ettim annemde biz babanla ankaraya gidiyoruz. dedi şaşırdık abi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsum ve kopegi

Komsum ve köpeği Arkadaslar ben ilk önce bu sitede emği olanlar tşk ederim hikayemede komşumun kızı ve köpeğiyle baslıyayım. Birgün komşumun kızı yanii ayse köpeğini bize getirdi ama köpeği dişi neyse ayse carsıya gidecekmiş ve gitti 1 saat sonra gel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 aylik hamileydi

3 aylık hamileydi Ben serkan,konuya bir an önce girmek istiyorum çünkü yazarken bile aynen yaşıyo gibiyim başımdan geçenleri tekrar tekrar. Her sabah olduğu gibi sabah 7 de yine dükkanı açmak için yola çıktım.Tolga kardeşim kadar çok samimi olduğum v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sibeli çıldırttım

Ben 19 yaşında fazla yakışıklı olmasamda karizma bir erkeğim ,olay geçensene bizim bağ evine gidişimizle başladı. ninem su almak için bizim yan komşunun bahçesinden su doldurmamı istedi.bende kovayı alır almaz .bahçeye gittim suyu doldurdum çeşme kom... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobuste genis kalcali kizla

Otobuste Genis Kalcali Kızla Her sabah otobüs yolculugu yapmak zorunda oldugum gunlerdi. Kadıkoy kız Lisesinden oldugunu bildigim bir kızla haftanın birkac gunu durakta karsılasıyordum. Kendi halinde gozuken, genis kalcaları ve yasina gore buyuk gögü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pınarı deldigim gün

Adım Pınar, Endüstri Meslek Lisesi üçüncü sınıf öğrencisiyim.Miyon tipli, güzel, dalgalı saçlı, erkekleri baştan çıkartan birisiyim, neyse bunları geçelim, gelelim konumuza.Okulda atelye dersimiz sona ermiş herkes evinin yolunu tutmuştu, olacakya ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kiracının kardeşiyle

günlerden pazardı. apartmanda kimse yoktu. kiracının ailesi ve benimailem gezmeye gitti.ben evde kaldım. onun evde olduğunu bilmiyordum. hep onudüşünerek 31 çekiyordum. tv seyrederken birden telefon çaldı. arayan oydu. tv`da kanallar kaybolmuş gel ta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fundayı sınıfta becerdim

Mrb ben ömer 19 yaşındayım lise sona gidiyom birgün sınıfta benle funda dektik ve sohbet ediyoduk havadan sudan konuşuyoduk ve sohbetimiz sexe dayandı hiç birisisnden yattınmı dedim evet dedi kim olduğunu öğrenmek istiyodum ve sordum kiminle ilişkiye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nişanlım aldatınca

|Ben istanbuldan çetin.28 yaşındayım.Bu hikayede anlattiklarım tamamen gerçektir.Bir kızı çok seviyordum ve nişanlanmıştık.Ben askerde onun hasreti ile yanıp tutuşurken bir gun askerden geldim ve nişanlımın bilgisayarinda kendi çıplak resimlerini ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasimin kizi

Arkadaşımın kızı Kısaca olaya gireceğim bu olay tamamen gerçek. Karşı dairede arkadaşım oturuyor ha unutmadan ben 41 yaşındayım. Tatil için eşim ve gençlarımı memlekete göndermiştim. Karşıda oturan arkadaşımın da 17 yaşında güzel mi güzel bir kızı v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.