(evrenin sirlari 3)bana gore cok iriydi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Tekrar merhaba,ben evren.ben 165 cm,50 kg oldukca minyon,ama harika gotu ve memeleri olan bir kadinim.Osman sa 192 cm en az 100 kg gelen iriyari birisiydi.Inanin olctum,tam 22 cm ve kalin bir yaragi vardi.Beni domaltip belimi bastiriyor sonra iki elimi arkamda tek eliyle hapsedip,kucucuk got deligime, o koca sikini sokarak beni vahsice sikiyordu.Altinda yasadigim o caresizlik ve cigliklarim onu dahada yoldan cikarir ben bagirdikca,gotume daha sert darbeler vururdu.Inanin o benim gotumu sikerken kac kere kendimden gectigimi hatirlamiyorum.Yasadigim resmen yari tecavuz gibi bir seydi.her seferinde gotume bosaldiginda kendi kendime,bir daha osmana gotumu siktirmeyecegim diye soz verirdim,ama bu sozumu hic bir zaman tutamazdim.Ilk firsatta ben ona yalvarirdim ne olur domaltim gotumu sik diye.Artik gotume o koca yarak girmeden,kendimi sikilmis hissetmiyordum,bazen gotumu sikmeden bitirdigi seanslarimizda resmen icimde bir eksiklik hissediyordum.Biraz once beni koltuga domaltti,etegimi belime tiopladi ve tangamin kenarindan o muhtesem sikini gotume soktu,iki elimi arkamda yakaladi,diger eliylede bazen saclarimi cekip,bazen kalcalarimi tokatlayip beni 20 dk durmadan sikti ve cevirip butun dollerini agzima bosaltarak,hepsini yutturdu.Ben artik sadece ama sadece cok sert sikilmekten zevk aliyorum.Osman beni oyle alistirdi bi kere.Ben onun sikini yemeden yasayamam.herkese benim gibi bol orgazmli sikisler dilerim.Hoscakalin.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arkadaşım ağzıma boşaldı

Merhabalar ben oğuz 23 yaşında bir üniversite öğrencisiyim yakışıklı ve tatlı bi erkeğim, ama ben bisexüelim yani kızlarla ilişkiye girmekten zevk aldığım gibi erkeklerle birlikte olmakta bana çok zevk veriyor.gelelim hikayemize ben ilk 18 yaşında bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok yanlızım.

bursa da oturuyorum.18 yaşındayım kendimi çok yanlız hissediyorum ateşli geceleri çok severim kendime göre olgun bir erkek arıyorum 0534 2153052 bekliyorum...İsim : neşeMail :... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selcan a tecavüz

slm ben ali.AYDIN da bir lisede okuyorum.okuduğum okulda ben cem ve mert iyi arkadaşız.okulda genellikle berebar takılıp konuşurduk.genellikle konu sexs olurdu.ama daha üçümüzde milli olmamıştık.sınıfta birçok kızın sevgilisi vardı.kızlarda özellikle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz esra

slm arkadalar ben murat karşı komşumuz esrayı nasıl sikitiğimi size anlatacam esra 1.69 boyunda hafif balık etli biriydi bende onu seksi bulurdum birgün esra evde yanlızdı beniçağırdı bende hemen gitim e ldu esra dedim esra musluk bozuld bi bakarmısı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cıtır ve tatlı cocuk

merhabalar ben istandan ahmet serbest calışırım 41 yaşındayım 18 yaşından beri pasif gaylara ilgim var ilk erkek götünü 18 yaşında sikmişdim bir gün arabamla giderken lise kıyafetli biri el kaldırdı yanında durdun abi yolunun üzeriyse benide falan ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftler 11

Akşam olmadan aslında çok fazla internete girmeyen ben 2 gündür gündüz gündüz internet peşine düşmüştüm. Aslında derdim oldukça basitti, geçtiğimiz hafta tanıştığımız chat arkadaşımızla plan yapmalıydık. Plan aslında çok basit bir plandı, chatteki ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemin piç oğlu

Selam.Ben Banu.teyzemn oğlunun yaşı 20. yaşım 20idi ama 18 gibi fiziğim çok tatlı kız güzeli dyolar bana neyse asıl konumuz sex Sikişmyi çok seviyorum ama pasifim bir gün teyzemin yakışıklı oğlu tatile gelmişti geceleri yatakta ikimiz yatardık ilk ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anlayışlı karım

Selam arkadaşlar,benim başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmez,ama sonu iyi bitti,gay duygularıda olan biriydim,evlenmeden önce beraber olduğum mahalleden bir arkadaşım vardı,ilşkimiz onların evinde seyrettiğimiz bir porno filmle başladı,arkadaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli sibel

Simdi bn basimdan gecen bir hikayryi sizlere anlatacagm.Ben 1.80 boylarimda atletik vucutlu biriyim.Sinifta sibel adli sinif arkadasima hep ilgi duyardim.neyse bir bn sinifta oturms yaziliya calisiyordm.Sinifa sibel girdi.İlk basta aldiris etmedim da... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilkdefa

herkese selam ben 41 yasinda ilk defa pasif olmak isteyen birisiyim,pasif olarak herturlu fanteziye ve istege acigim, ciddi aktif arkadaslardan mesaj bekliyorum tum mesajlara cevap vercegim, sevgiler.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.