Eşli Hikayeler kategorisi, eylendik hikayesini oku.

eylendik

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Eylendik ilginiz için teşekkürler arkadaşlar hikayerm3e kaldım yerden devam ediyıorum o gece baya erylendik alkolin etkisiyle kocam hadiş gidelim demeye başladı ona ben eylenecem sen git yat dedim baktım gidiyor birde baktım asuman bende gidecem dedi e deim biz fikretlemi kalacaz eşimde kalın eylenin dedi 2 si gittiler biz de fikretle disakoda 10 dk durduk ve çıktık başak bir eylence yerine gittik ordada 1saat kadar eylendik bu arada saat 3 olmuştu eve doğu yuola koyulduk eve geldimizder bizsimkiler ayrı odalarda uyuyorlardı fikter uykum yok dedim oda bwenimde yok dedi biz bunları uyandırırz kalk çıkalım dedi nereye ddedim sahile inelim dedi ve sahile indik o gitti bira aldı biraları içerken ben başımı fiktete yasladım oda bana çok güzel oldumu beni istedini söyledi ve beni okşuyordu bu arada bende onu istiyordum ve birbirmizi öpmeye başldık sarıldık birbirimize bir ara fikret hadi gidelim dedi nereye dedimm otele dediordan bir otele gittik odaya gire girmez ben fiktretin sikine yapıştım ve yalamaya başladım oda benişm amımı parmaklıyordu ve 69 olduk öyle güzel yalıyorduki amımı Gönderen: goncagül
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karimin zenci meraki

Yurtdisina gittigimiz bir tatilde karim acayip derecede azmisti zenci istiyordu arada sirada grup falan yapiyorduk ve bu sefer zenci yemek istedigini soyledi disari ciktik kilot giymemisti zenci aramaya koyulduk.sonunda tenha bir yolda yuruyen zenci ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun kadının otobüste arkasına geçtim

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları.  Geç saatte(akşam 7.00) dershaneden çıkmış otobüsle eve geliyordum. Bindiğim otobüs e-otobüstü ve en arka sağ köşeye oturdum. Ben ilk binendim ve benden sonra birkaç kişi daha bindi, başka kimse binmedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexıtırafı

SELAM ARKADAŞLAR.BEN AKARADENİZİN GÜZEL BİR İLİNDEN YAZIYORUM.İŞ İCİN VEDE AYNI ZAMANDA TATİL İCİN ANTALYAYA BİR OTELE GİTTİM.YOL YORGUNLUĞUNU ATMAK İCİN SAUNAYA İNDİM.ORADA 2 ÇİFT VARDI.BENDE MÜSAİT BİR YERE OTURUP DİNLENMEYE BAŞLAD... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın amı çok tatlı

slm . ben ali 34 karım arzu 31 yaşındadır ,size karımı anlatayım ,arzu beyaz tenli 170 boyunda75 kiloda bal gibi yalamalık amı olan büyük götlü amının yalanmasından çok zevk alan bir kadındır.yedi yıldır evliyiz sex hayatımız gayet mükemmel.ilk 2 yıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın chat merakı

Merhaba,38 yaşında 8 yıllık evli biriyim.Karim 34 yaşında ve 4 yaşında bir oğlumuz var. Bundan 5 ay öncesine kadar bu tarz bir siteye evliliğim,karim ve kendi iç dünyam ile alakalı birseyler yazacağım aklimin ucundan bile geçmezdi.Sadece arada sırada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Türbanlı karımı jigoloya siktirdim fena zevk aldık

Türbanlı karımı jigoloya siktirdim fena zevk aldık Slmlar karım harika bi kadındır,tesettürlü olduğundan değişik fantaziler hep ilgisini çekmiştir.O kadar güzelki onu her gece siksemde doyamıyorum.Bir gece onu sikerken,kulağına ii sikiyomuyum,ö götün... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem veben

mehabab ben ali size başımdan geçen bir olayı yazmaya karar verdim ebn bazen yengemlerde kalırdım bir gün yine dayımın evde olmadığı bir gün evlerine gititim yengem muhteşemdir kapı açıktı içeri girdim ve birden ne göreyim yengem oda da uzanmış ve üz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamın kızını sikiyorum

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları. benim basimdan gecen olayı paylasmak istıyorum 2seneonce antalyaydım halamın kızı 22yasinda alimli ve narin kizdı onlar mersinde yasıyordu bana mesaz atı biz antalyaya geliyoruz tatıle dedi sevindim.ala... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalın iri heyacan fantazi

Selamlar ben ersen gunlerdır bu sıteyı okuyorum turlu turlu hıkayeler okudum cok ılgınc seyler var bende bır anımı yazayım dedım ben 34 yasında kısılıgı oturmus karıyer sahıbı yakısıklı ve fantazı seven bırıyım cıftlerle bırlıkte olma ıstegım o gun k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayanamadim verdim

PAZAR GÜNÜ SEPETİMİZİ DOLDURÜP KOCAMLA ÖGLEDEN SONRA DEVAMLI GİTTİGİMİZ YERE PİKNİGE GİTTİK KOCAM BU GÜN BIRAZ KAPALI GIYIN DEDİBENDE BEYAZ PENYE DARACIK PANTOLUMÜ GİYDIM ÇIPLAK GİTSEM DAHA İYİ OLUR O ŞAHANE KALÇALARİMİÇİMDEKI BİKİNİN RENGİ BİLE BELL... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.