Diğer Hikayeler kategorisi, fantazi seks hikayeleri hikayesini oku.

fantazi seks hikayeleri

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Mrb arkadaşlar.ben 34 yaşında evli ve seksi seven birisiyim.kadınlarla seks hayatımın bir parçası.sizlere güzel bir anımı paylaşmak istiyorum.İşyerim bir işhanının 2 katında.sadece Bürolar var.işyerimin yanında çalışan ayla isimli bir bayan arkadaşım var.yediğimiz iştiğimiz birdir.Yaklaşık onunla 5-6 yıldır tanışıyoruz. Ayla da evli bir çoçuk annesi ve benimle yaşıt.kısaca ayla sarı saçlı beyaz tenli çok güzel olmasada vucudu yönden mükembel bir bayan.Her erkeğin hayallerini süsleyen tipte.Onun giyim tarzını bir görsenin hayranlığınız bir kat daha artar.benim zaten yıldardır hayranlığım vardır.Onu her sabah görüdüğümde inanın sabah sabha benimkisi ayağa kalkar suyu akardı.onu çok arzuluyordum.Arkadaşlığımız dolayısıyla bir türlü ona açılamıyordum. Geçen yazın sabah işe geldim oda erkenden geldi kapıya dikildi üstünde beyaz bir gömlek altında da pileli kısa bir etek vardır.resmen beni kendimden geçirdi.ona iki üç dk ses çıkarmadan baktım.ona ne oluyor dedi.bende toparlayıp ne olsun bilgisayarda bi sorun var Onu çözemedim dedim.neymiş o diye masamın yanına geldi ve masama eğildi.o parfümünün kokusu ben bitirmişti.eğilinde ğöğüsleride görünüyordu.çekil kenarada ben bi bakayım dedi. Beni koltuğumla birlikte geriye itti.bilgisayarla oynayama başladı.benimde tam önümde ayla duruyordu doksan derece dömelmiş o güzel vucuduyla bana bakıyordu.kendimi zorla tutuyrodum o güzel götünü yalamamak için.ama dayanamadım pileli eteğinin için elimi salladım okşamaya başladım.ayladan hiçbir tepki gelmedi.o hiç bir şey olmamış gibi bilgisayarla uğraşıyordun.bende yoldan çıkmıştım.eteğini kaldırdım götünü yalamaya başladım.altında kilot yoktu zaten.ben yaladıkça o yavaş yavaş kendinden geçiyordu. Kendisini geriye doğru iteledi.ayaklarını araladı bende hemen o bembeyaz amını yumuldum. Yalıyordum dilimi amının içine sokup çıkartıyordum.aylada inleme sesleri geliyordum Onun amını ve götünü yalmak kadar güzel bir şey olamazdı.dakikalarca alt takımlarıyla uğraştıktan sonra eteğinden kafamı kaldırdım ve yarağımı o güzel götüne soktum.zorlayaraktan girdim başladım gel git yapmaya.ayla bilgisayarın içine girecekti az kalsın bilgisayar ekranı resmen buharlaşmıştı.sabah olduğu için diğer arkadaşlar gelir düşüncesiyle yarım bırakmak zorunda kaldım.ayla bir şey yoknu gibi işyerine giti.aklım ondaydıboşalmamıştımda yarağım hala dikti.dayanamadım işyerine gittim.bişe olmamış gibi Ayla ben devam etmek istiyorum deidm.oda tamam dedi ve arka tarafa geçtik.başladık öpüşmeye sonra başkadım ben ayak parmaklarından itibaren her yerini yalamaya.yalamadık hiçbir nokta bırakmadım sonra o başladı yalamaya.oda her yerimi yaladı yarağımı öyle bir somuruyordu ki anlatamam.taşakalrımı yaladıkca ben kendimden geçtim. Daha sonra ayla dediki sabah olduğu gibi götümden sik beni.bende tabi dedim.hemen onun elleriyle iki ayağını tutmasını istedim.tuttu.düşünün doksan derece domalmış bir göt vardı önümde bende o götü önce yıkadım yağladım sonra yerleştirdim.gel git gel git derken o güzel götüne boşaltım.gerçekten son pozisyonum çok mükemmeldi.unutamıyorum o anı.işimiz bitti ayla dedikki yıllardan beri neden bekledin diye bana tepkisini gösterdin.bundan sonrada her gün olmaza dahi haftada 3-4 kez delilerçesine pozizyonlar deniyerekten sevişiyoruz.seks çok güzel bir şey.tekrar görüşmek dileğiyle.fantaziden hoşlanan bayanları bekliyorum adresime.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

akrabamız aylın teyze seks hikayeleri

Merhaba ben izmirden volkan hemen hikayeme geçmek iztiyorum..bundan yaklaşık 1 ay önce akrabamz olna aylin teyzem bize gelmişti..aylin teyzem 1.76 boyunda balık etli özellkle ayakları çok seksi bir kadındır hep onu düşünür masturbasyon yapardm küçükk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

benkarim_vearkadasi

ben.karım vearkadaşıserbest olarak çalışıyorum.Karım ise öğretmen.Jale adında bir bayan arkadaşı var.Devamlı evimize gelir ve sohbet ederdik.Karımla sevişirken onu fantazi olarak aramıza alırdık.Evli değldi fakat kız olmadığını da karım bana söylemiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kucagima tam oturdu

Üniversite yıllarımdı. o zamanlar abazaydım karşımda dar kotlu veya mini etekli kizlar duruyor ama ben sadece bakıyordum.kocaman götleri beni her gün azdırıyordu.bir gün arkadaşım meltem bana ders çalıştırırmısın dedi bende kabul ettim ve o akşam oku... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıkımızde pısman degılız hıkaye

Adım mert 21 yasındayım amcamın kızı seda ile yasadıklarımı anlatıcam size 2 yıl once seda dersaneden cıktıgında bana bıra ıcmek ıstedıgını canının çok sıkkın olduğunu söyledi kabul ettim ve pıknık alanındakı tenha koselerden bırınde ıcmeye basladık ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sporda dul karı yı muthiş ...

merhaba ben hakan 18 yaş ı ndayı m atletik vucutlu bir gencim antalyada bizim spor salonumuz var ve spora gelen dul bir bayan vardı adı sevgi ç ok seksiydi sü rekli gö gü slerini belli eden ş eyler giyiyordu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azmis_cift_kayseride

azmış çift kayserideAzmış cift kayseride.... Merhaba ben Koray. Çok sıkıcı bir öğrencilik hayatım vardı ta ki onlarla tanışana kadar. Bir gün okuldan cıkmış eve gidiyordum, otobüste bir bayan yanıma yaklasıyordu ve o sıra otobüs sallandı kadın hafif ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sen_ben_ve_yatagımız

SEN BEN VE YATAGIMIZOdamizda kocaman ve eski bir yatak var. Eski iki tane de koltuk. Kisa bi elbise giydigini dusun, bacaklarin acik ve askili bu elbiseden adeta goguslerin yenmeyi beklercesine anlasiliyo... Odaya girer girmez kapiyi kapatip seninle ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istemesini bilince vermeyecek kadın yok

hemen konuya başlasam iyi olur . ben 45 yaşındayım şuan anlatacagım hikayem 2000 yıllarında oldu ben bir şirkede özel şöfördüm . işe giderken semtin duragında otobüslerden hariç işine giebilmek için özel arabalar bekleyen bir kalabalık sıra vardı . b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amca kizi merve

slm ben Almanyada yasiyorum 34 yasindayim.Amca kizi Merve ile olaniliskimizi anlatacam her cümlesi gercktir.Merve 24 yasinda iri gogusluguzel gotlu fistik gibi bir kiz hele dudaklari,tabi bunlari oncede hicgormuyordum.Amcam hastalanmis herkes orda ha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yokmu_gercek_birileri

Yokmu Gerçek Birileri....Gene ben geldim ama bu sefer bana yazılan bir fantezi değilde yaşadığım olayı yazma gereği duydum aslında sikmek kadar sikilmekte güzeldir sevgili okuyucular ama nedense bazıları hor bakıyoraslında umurumda değil evet canları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.