fena kalcalı kuzenim hayalimdi basardım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
öncelikle ben batu istanbulda oturuyorum 18yasındaym sex hikayem kuzenmle gecti kuzenmde 18yasında bu olay olalı 2sene oldu. Cok güzel kalcaları olan sürekli bakıp zevklendgm bi kuzenim var bu birazda erkek düskünü, banada braz ilgisi var hep bnmle dolasmak ister falan. Mesajlasırken buna iş koydum ve karsılık verdi kalcalarının cok hosuma gttigini söyledim vb konusmalar yaptık. Birgün evde tek kaldgımızda sevisecektik ve o günü ayarladık sbah annemler gdicekti ve kuzenm bizde kalmstı. Sabah oldugunda ise gözlerimi kuzenm skimi oksuyoken uyandım. Dudaklarına yapıstm ve yataga gectm üstüne cıktm hem öpüsüyordk biryandan da gögüslerni elliyordm. Snra üstümzü falan cıkardk ve öyle devam ettik. Zevkten altımda kıvranıyordu artık amcıgı su gbiydi. Skimi amına sürtüyordm ama deli gbi kıvranıyodu snra sokmak istedgmde ise istemedi cnkü daha bakireydi ne kadar ısrar etsemde kabl etmedi. Zaten götüne hastaydm ben snra arkadan istedgm ve 2letmedi. Bunu gecirip götünü domalttıktan snra kremleyp bir iki parmaklamadan snra skimn kafasını götüne dayadm ve yavas yvas soktum sikim 18cm kalınlıgı ise 8-9cm oldgndan braz zorlanmadı degl aslnda :) amdan olmasada götten bekaretini ben aldım. Kafasını soktuktan snra birden köklememle gözlerinn yasarması bir oldu eliyle yittiriyordu ama ben devam ediyordm git gele bir süre sonra götüne bosaldm ve spermler bosaldı götnden. zaten onu hep byle hayal etmstm acılar icinde sikerek. Cok delirtici bir vucudu var sikmemek elde degil. Sonra dusa grdik ve yıkandık bu olayn üstüne 3gn bizde kaldı ve hergn aynı sekil sevistik. Cok doyumsz bir kız kuzenim ne kadar acı hissetsede durdurmuyor beni artık köküne kadar oturuyo en az 3posta attırıyo ben durdukca tekrar ellereyerek yalayarak kaldırıyor ve tekrar almaya devam ediyor. Kuzenim kafa dengidr bide her sekilde takıldgmz olmustr uystruculu kfayla alkollü kafayla, onnla sevsmek gercekten baskaydı dger kızlara göre Suan 19yasındayz her fırsat buldugumzda yapıyoruz hic doyamıyorum onun o götüne. Ybancılarla sevismeyin akrabanızla sevisin devamını sürekli yasayıın.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

güzel bir gün

slm ben hayel denizliden yazıyorum hikayede sayılmaz ama sunu paylaşmak istiyorum biz şahin ve hayel evli ciftiz eşim ciftlerle yada tek bayanlarla vede erkekle yapmak istiyor beni bir şekilde siktirmek istiyor ama ben biraz cekiniyor vede hazır olma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşlı ve kadınsız erkek

2004 ten beri bekarım yallızlıgım beni çökertiyor ikinci bahar yaşamak isterken aldatma duygusu ve günah düşün celeriyle ograşırken arkadaşın buldugu 30 yaşlarında bir bayanla il kacamagımı yogun bir sitres ve suçluluk duygusu içinde yaşadım.bu ilk d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Halamı Hem Önden Hem Arkadan Siktim

Merhaba. ben 14 yaşında bir ergenim bu olay çokk taze 2 gün önce yaşandı halam 52-53 yaşlarında büyük götü ve memeleri olan ama yüzü o kadar güzel olmayan bi kadın pazartesi günü okuldan çıkmıştım arkadaşlarımla eve doğru yürüyoduk halamı gördüm bi y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımla maceramız

karımla evlendiğimizden itibaren seks hayatımız çokta iyi değildi taki fanteziler kurana kadar onu sikerken altımda başkalrının olduğunu yada onu başkalrının siktiğini anlatmya başladığımda başlarda fazla katılmazdı ama zamnla oda bundan zevk almaya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın annesiyle tatildee mükemmell !!

İsim : BuğraMail :... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dolgun kalcalı asum

slm ben mersinden serdar.24 yaşındayım.size komşumuz asuyu nasıl siktiğimi anlatacam. bir gün annem oğlum mahalleden kadınlar gelecek sen istersen arkadaşlarına gitt dedi.bende anne odada nette takılırım ben diyince sen bilirsin dedi.bende odama çeki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

telofonda boşaltma uzmanıyım

ben sex si seven biriyim boşalmayı & boşaltmayı numaram 0545 834 00 09 bekliyorum sizleri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üniversiteli sevim grup sikiş

Adım sevim üniversite öğrencisiyim ve istanbulda üniversiteden başka bir bölümden bir kız arkdaşımla birlikte kalıyorum kız arkadaşımın adı Hülya harika güzel ve sexy bir kız çok rahat hareket eden ve giyen biri çokta tatlı bir Erkek arkdaşı var aslı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızlık bozma

merhaba ben mert boludan size ünüversitede okurken yaşadıklarımı anlatacagım.ben henuz2. sınıfa gıdıyordum o sene yenı baslayan bır kızla tanıstım kızın adı melısa manısalıydı kendisi.ben ıse durumum ıyı oldugu ıcın tek evde kalıyordum. nese 1 ay fal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

buyuk ayaklar ve alet

selamlar ben mehmet aydından yasım suan 21 178 65 kumral ayak fetısı ap gayım sıze gectıgımız yaz baslarında yasadıgım bı olayı anlatmak ıstıyorum. neyse o donemde arkadaslarım ızmırdekı ogrencı evınde kalıyorum yaz bası neyse gay sohbet odalarında g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.