Fethiye’de Kamp Çadırında Muhteşem Anlar

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Herkese selam muhteşem bir seks hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum. Anlatacağım hikaye ülkemizin en güzel tatil bölgelerinden biri olan Fethiye’de yaşandı. Birkaç arkadaş Fethiyeye gitmiş ve çadır kurarak kamp yapmaya başlamıştık. Bi kaç kişi olduğumuz için büyük çadırımız bize rahatlıkla yetiyordu. Bir akşam eğlenmek için merkeze gittik. Orada 3 tane kızı gözümüze kestirdik ve onlara laf atmaya başladık. Onlarda bize pas verince hemen çadırımıza davet ettik. Kızlar hiç hayır demeden teklifimizi kabul ettiler. Biz de bir tekel bayiine giderek biraz alkol ve kuruyemiş aldık. Bu gece çok hareketli geçeceğe benziyordu. Kızların da gönüllü olması bizim işimize gelmişti. Neyse çadıra geldik ve içkiler içilmeye başlandı. Tabi şişede durduğu gibi durmuyor içtikçe birbirimize daha fazla yakınlaşmaya başlıyorduk. Kızlardan birinin adı Tuğçeydi. Boyu 1.65 kilosu da 50 falandı. Çok güzel bir kızdı sarışın renkli gözlü olması falan beni çok etkilemişti. Neyse orada takılırken elimi kızın omuzuna attım.

Hem şarkı söylüyor hem de eğleniyorduk. Herkesin kafası yavaş yavaş güzel olmaya başlamıştı. Biraz sonra elimi kızın omuzundan göğsüne indirmeye başladım. Kız sarhoş olduğundan pekte umursamıyordu. Bu şekilde bir süre devam ettikten sonra Tuğçe tuvalete gitmek istediğini söyledi. Ben de ona eşlik edecektim. Ama kız yolda bile yürüyemiyordu çok sarhoş olmuştu. Neyse tuvalete giderken de ben bunun göğüslerini falan ellemeye devam ettim. En sonunda da arkasından sarıldım göğüslerini elledim boynuna öpücükler kondurdum o da aynı şekilde karşılık veriyordu. İşimizi bitirip çadıra geldiğimizde bizim arkadaşların da keyfi gayet yerindeydi. Onlarda diğer kızlarla samimi olmaya başlamışlardı. Onlar kumsalda otururken hemen Tuğçe’yi alarak çadıra geçtim sırtı üstü yatırıp deliler gibi öpüşmeye başladık. Hiç itiraz etmeden öpücüklerime karşılık vermeye başlamıştı. Bense diğer arkadaşlarımı düşündüğümden biraz daha aceleci davranmaya çalışıyordum.

Zaten daha fazla dayanamadım ve hemen tişörtünü çıkarak göğüslerine yumuldum. Ben emdikçe Tuğçede inlemeye başlamıştı baya zevke gelmişti. O kadar çok inliyordu ki bir ara arkadaşlar dışarıdan duyup gelecek sandım. Göbeğini yalayarak aşağı doğru indim altında hava sıcak olduğundan dizlerine kadar uzanan bir etek vardı. Hiç çıkarmakla uğraşmadan hemen eteğini yukarıya sıyırdım. Sonra da külodunun üstünden amcığının arasına git gel yaparak iyice zevke getirdim. Tuğçe inlemeyle karışık hadi sik artık diye yalvarmaya başlamıştı. Zaten benimde dayanacak gücüm kalmadı. Hemen bacaklarını havaya kaldırdım ve hala kuru olan yarrağımı tükürükledim. Sonra da hiç beklemeden amına kökledim. Git gel yaptığımda aldığım zevki tarif bile edemem. Bu arada Tuğçe artık daha fazla inlemeye başlamış neredeyse çığlık atacak duruma gelmişti.

O daha sert diye inledikçe ben de daha fazla azıyordum. Ama bir süre sonra bu pozisyondan sıkıldım ve onu domalttım. Bir süre de bu şekilde siktikten sonra hala boşalmamıştım. Ben yere oturdum ve Tuğçede kucağıma oturarak yarrağımı amına aldı. Bu sırada hiç farkında bile değildim ama içeriye arkadaşlarımız gelmiş bizi izliyorlardı. Biri gelip benden Tuğçeyi aldı. Bizim seks bir anda grup sekse dönüverdi. O gece muhteşem bir gece olmuştu. Kızları değiştirerek sikmeye başladık. Kaç defa boşaldım hangi kızı daha çok siktim inanın hatırlamıyorum ama harika bi geceydi. Artık kızların numaralarını aldık. Kamp sürsince de defalarca buluşup sikişmeye devam ettik. İnşallah seneye de tatilde denk gelir sikişiriz.

Fethiye’de, Kamp, Çadırında, Muhteşem, Anlar,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kendileri istedi

Geçen yaz tek başıma kısa bir tatil yapmak üzere Bodrum koylarından birinde bulunan bir motele yerleştim. Gündüzlerin denize girip, güneşleniyor ve kitap okuyordum. Motelin restoranında ikinci gece yemek yerken iki masa ilerdeki 30-40 yaş arası bir ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir liseli esmer kiz

Bir Liseli Esmer Kız Öncelikle herkese merhabalar: iki yıllık evliyim. Ben yirmi altı, karım yirmi dört yaşlarında. karımla cinsel hayatımız gayet iyidir. Çünkü birbirimizle her türlü fanteziyi paylaşırız. karımın adı; Sibel orta boylu sarışın, balık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rus ciftle

Rus Çiftle 26 yaşında 189 boyunda esmer yakışıklı biriyim. tatil için bu yaz Topkapı palasa gittim. Oldukça güzel kızların arasında 37-38 yaşlarında uzun boylu sarışın tangalı ve üstsüz bir bayan dikkat çekiyordu. uzun araştırmalar sonucu evli ve koc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cam sex harika

Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde takılmayı cok severim genelde chat sohbet odalarında takılır daha sonra msn alemıne suruklerdım elde e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iyi aile dostlugu

Iyi aile dostluğu Slm biz uşakdan 24 ve 23 yaşlarında 3, 5 senelik evli çiftiz. Benim adım ramazan eşimin adıda elif. Ben askerden geldikden sonra özel bir şirkette çalışmaya başladım. Aynı şirkette benle çalışan yüksel le çok iyi anlaşıyorduk. Ve on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir kocanın başına gelenler

44 yaşında uzun boylu şişmanca işadamıyım.Modern ve açık fikirli olduğumdan 2 yıldır evli olduğum 33 yaşında omuzlarında düz    koyu kızıl saçlı uzun boylu ince belli balıketinde hafif bombeli karınlı,düzgün uzun kalın etli bacaklı iri dolg... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamin asker arkadasi

slm hikaye okuyucları ben aslı eşim edip le 4 yıllık evliyiz harika bir evliliğmiz var. Eşimle son aylarda fantazi kurarak sevişiyoruz,eşimin aleti 15 santim normal kalınlıkta. Hiç bir zaman söylemedim aletin küçük diye bir gün bana urfa dan bir aske... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın arkadaşıyla kocamuyurken

mrhabalar ben nevin yazdıklarım gercekti isteyen inanır istmeyen inanmazz kocamın bir arkadaşı daha önceden tanışıyordukkk.Köyde oturuyordu.Adı murat Bir akşam üstü eşimle geldiler o akşam bizde kalacağı belliydi yemekten sonra dışarı cıktılaaar geld... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmirden olgun çift ile

merhaba ben murat manisa salihliden 36 yaşında bekar ve agın bir erkeğim sex sohbet sitelerinde tanıştığım izmirli bir bey bana arayışımı sorunca bende ona olgun bakımlı kadınlar ile sınırsız sex aradığımı söyledim adının A olduğunu söyleyen bey kend... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yiğenimle kocasına sikiş dersi verdim

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları.   Ben 54 yaşında evli bir bayanım. Yeğenim Fatma 23, kocası Cengiz 25 yaşında ve 3 yıllık evliler. Yeğenim bir gün bana geldiğinde, ağlayarak, evliliğinin bitmek üzere olduğunu anlattı. Kocası Cengizin ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.