gaye`mi gayamı anlamadım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
gaye süper kalçaları ve göğüsleriyle her erkeği baştan çıkaracak kdargüzel bir kız onu hayal ederek 31 çekerdim sabah okula gimek için dolmuşa bindimtanıdık kimse yoktu bindim ve bir durak sonra arkamda gaye belirdi fırsatdoğmuştu kısa eteğiyle karşımdaydı bir kaç kişi daha dolmuşa binince iyiceyaklaştım artık onu hissetmek için fırsat kolluyordum adımlarımı ona doğru attımarkasına yerleştim bana kızar diyerek temasta bulunmuyordum o kendiliğinden banatemasta bulundu bende iyice yerleştim kalçaları harikaydı benim alet dimdktieteğin arasına doğru iyice girdim sıcaklığı hisettikçe dahada ilerliyordumdolmuş gaza bastıkça biryandan ellerimle bir yandanda aletimle yükleniyordumkalçalarını sağa sola kıvırdıkça kilotunu deliyordum deliğini hisettim o sarıldıokula geldik hemen yanına gittim ve kaldığımız yerden devam edelim dedim güldüevet kabul ederek hemen sarıldım eteğinin içine elimi soktuk taş gibiydikilotunu çıkardım ve amının dudaklarına sürterek girmeye başladım üzerinde gidip geldikçe daha çok hızlanıyor hızlandıkça ikimizdeçıldırıyordukarkadan vermesini istedim hayır dedi ok dedim ama aklım arkadaydıgayeyi domaltım ve amdan sokacam dedim tamam dedi göt deliğini parmaklıyordum vehiç beklemediği anda daracık deliğe girdim kurtulmak istedi ben zorladım artıkgözünden yaş geliyordu daha arkadan yememişti öğrencilerin geldiğini fark ettikve toparlandık yakaladığım fırsatı halen bekliyorum ama gaye beni görüncekaçıyor adeta birlikte olmamızdan korkuyor bense o ateş gibi delikleridüşünüyorum onu yakalrsam yine yazacam
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

özgürle tanışma

benim hikayem bundan 2 ay önce . iyi bir flörtsürecinden sonra çıkmaya başladık. zaman geçtikçe ilişkimiz ciddilerşiyorkonuştuğumuz şeyler sınavlardan ödevler ; evililik,cinsellikle ve sex oluyordu. bir gün özgür bize gelmişti. odamda oturuyoduk ve e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

akrep sokması

Seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum kapıyı açtıgın an ilahe gibi karşımda üzerini sıkıca saran bady ve üzerindeki mini eteginle tüm seksil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüs muavini ve teyzem

Merhaba Ben Ozan.Size bu olayı bir sene sonra anlatma gereği duyuyorum çünkü artık bu olayı birileriyle paylaşmam gerek.Ben 19 yaşında oldukça atletik yapılı bir delikanlıyım.Bu olay teyzemle birlikte geçmişti.Ha unutmadan size teyzemden bahsedeyim.T... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankara ego otobüsünde

Merhabalar ben daha once hikayemi yazmistim buradan kisa bir hatirlatma ismim Altan 27 yasindayim istanbulda yasiyorum… yil 2003 temmuz ayi askerligimi yaptigin ankaradayiz hava sicak c tesi günü ben ögrendim ki carsi iznim iptap edilmis duramadim at... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sıradışı

Yeniden merhaba, daha önce bir fantezim yayınlandı bu ikincisi ister inanın ister inanmayın gerçekten yaşadığım bir macera, elbette hikayeleştirdim biraz ama gerçekten yaşayıp halen de unutamadığım bir olaydır. Avrupa da yasadığımı yazmıştım. İyi eğl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abarttık iyice he

Yaş 28 almanyada izine geldim bu olay geçen yıl oldu vede hala devam ediyor nasılmı almanyadan izine gelmiştim tatile gidecektik eşim 38 yaşlarında olgun bir alman intert yoluyla tanışıp evlendik vede evlendikten 1 yıl sonra kaldı hamile olduğu için ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istanbul - ankara yolculuğu

Mesleğim gereği çok seyehat ederim ancak yakın bir zaman önce başımdan geçen olayı anlatacağım. İstanbuldan Ankaraya gelmek üzere otobüse bindiğimde 403 model otobüsün arka kapısı hizasındaki koltukta oturacağım için canım sıkılmıştı. Genellikle ilk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüste başladı

selam ben cem sizlere bir iş dönuşu başımdan gecen gercek bir hikayeyi anlatacagım calıştıgim sirket bostancıda yine rutin bir gunun ardından isten cıkmış eve donuyordum once banliyo treni arkasından minibusle eve ulaşıyorum.her ne kadar tren yogun o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seks yapmayi ozledim

SerpiL writes bir gün arabayla üniversitenin önünden geçerken kızlar gözüme çarptı ve onlarda çok sexsi bakıordu giyim tarzlarındanda anlamıştım motor olduklarını ve çarşıya giden yola kadar t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste başlayıp evde devam eden sex

mrb ben isimsiz sex sexmobilhikaye.netmleketimize yılın ilk karı düşmüştü.arkadaşın yanına gittim arkadaş otobüste muavinlik yapıyordu.kar yagdıgından yollar kapabalık arkadaşa yardımcı olmak maksatıyla bende para toplamaya başladım. araba cok kalabalık oldu h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.