Ensest Hikayeler kategorisi, geniş am severim hikayesini oku.

geniş am severim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
İstanbulda oturuyorum Adım Koray 24cm sikimle her kadını delirtirim bunu iddaa ediyorum. Daha önce size amca kızımı sikerken sölemiştim ben amın genişini severim diye. İşte öle yaprak amlı bi kızla olan sikişimi anlatcam size Benim eniştenin kardeşi adı Nazan. Küçük ağızlı küçük memeli ama müthiş kalçası olan bi kız Nazan yaşı 21 ama bi iş yapmaz akşama kadar evde oturur. Nazan ilk gördüğümde demiştim zaten şu güzel götü amı bi siksem bi alsam şunun havasını diye. Emelleri gerçekleştirmek için önce ondan msn adresini aldım önceleri havadan sudan konuşururken ben konuyu aşka meşke getirdim. Bu bana bize gelsene dedi annesi duldu ve çalışıyodu anasının amınıda sikmek için neler vermezdim aslında bu hikayeyi okuyan her ama koymak isterim ben. Nese evine gittim Nazan oturmuş beni bekliyodu üzerinde sıkan bi kot üstünde ise ufak memelerini saklayan askılı bi tişört. Ben ona hasta olduğumu söyledim aslında yakışıklı değilim ama aile içindeki kadınlar benim ne kadar ateşli olduğumu her halde birbirlerine söylüyolar. Neyse gelelim sikişmemize öpme ile başladım Nazanı ufacık dudakları benim ağzımın içinde sanki kaybolmuştu. Bir yandan da limon gibi göğüslerini sıkmaya başladım Askılarını indirdim yaladım tek tek göğüslerini o da beni soyuyo ama ben daha baskın olduğumdan her şey benim dediğim gibi gidiyodu. Tişörtünü çıkarmadan kotunun üstünden amına dokunmaya başladım kotu bile ıslanmıştı yeter artık çıkar dedim yok mok dedi ama çıkardı amanın o da ne am am değil sanki çikolatalı pasta yemede yanında yat bende pastasını yemeye yutmaya başladım ısır erkeğim ısır diyodu siyah kilodunu çıkarmadan amını yalamaya başladım hafiften kıllıydı bu daha da hoşuma gitmişti benim mis kokuyodu amı arkasını döndürüp kanepeye yasladım üzerinde elbisesiyle kotunu dizlerine kadar indirdim askılı tişörtünün bi tarafını aşağı aldım göğsünün biri bi elimde 24cm sikim se onun yaprak gibi amındaydı çok güzel ince sesiyle oohhhh die bi ses çıkardı Nazan artık dibine kadar bana aitti hızlı hızlı sikmeye başladım ben kökledikçe o bağırıyodu orospu dokmak nedir bilmiyodu öyle bi titremişti ki onun sikerken aldığım zevk titrerken aldığım zevkin yanında 0 kalır orospu kız değilmiş. Ben bu kızı sikerken o limon memeleri ve sulu yaprak gibi şeftalisini daha çok görceğim içime doğmuştu. Nazan artık hep benim. İsteyen istanbullu kızlara eve servis yapılır [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kaynanamla 1

Anadolunun küçük bir ilinde memur olarak çalışıyorum. Evleneli henüz üç ay olmuştu. Eşim ile aramda 8 yaş fark vardı, benden 8 yaş küçüktü, yani taptaze bir çıtır ile evlenmiştim. Kaynanam eşim gibi çok küçük yaşta evlendiği için Kaynanam da genç say... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul baldızımı sikiyorum

ben istanbuldan ali.25 yaşında 170 boyunda biriyim.. bugün ikinci hikayemi yazıcam sizlere... 3 ay önce bir arkadaşlık sitesinde çok güzel bir kızla tanıştım..ve inanılmaz bir hızla sevgili olduk.herşey mükemmel gidiyordu, ta ki beni ablasıyla tanışt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kayınpederin Hanımı

Merhaba,bu yasadıgım olay gecen sene yaz aylarında ıdı. ben evlıyım esim,esimin abisi vehanımı ıle beraber denize gıtık ve cadır kurduk.ben senelık ızındeydım yalnızkayınbıladerım işlerinin yoğunluğundan dolayı ızın alamamıstı.kayınbıladerımhasan gun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Eniştem Beni Zevkten Uçurdu

Merhaba. Adım ebru. Bundan beş yıl önceydi. 17 Yaşında ergenliğe yeni adım atmıştım. Göğüslerim,kalçalarım yavaş yavaş belirmişti. Göğüslerim çok sertti. Kendimle ilgilenmeyi kendimi aynada dakikalarca incelemeyi çok seviyordum. Artık gençluktan çık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem ve terzi

Selam.Ben emre.bu yazdığım hikaye gerçek olup fantazi falan degildir.ben hemen yaşadığım olayı size aktarayım.teyzem o gün bize gelmişti.Kadınlar bizde toplanacaktı.Yani gün vardı.Teyzem de yardım etmek ve güne kaılmak için bize gelmişti.Yaz olduğu i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasım gaymiş

Slm arkadaslar ben 17 yaşında bir erkeğim halamın oğlu 20 yaşında bi gün evine gittiğimde halam çalıştığı için ev boştu bana benim odama gidelimmi dedi bende zaten bilgisayarda çet yaparız diye tamam dedim evde onun baba sı yani eniştem vardı fakat e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kız kardeşimi sarhoş edip daracık amını siktim

Yirmi üç yaşında olan olan genç , on dokuz yaşında olan kız kardeşine çok ilgi duyuyor, sürekli  kız kardeşini arzuluyordu , ve kardeşi ile birlikte olmak, kız kardeşine tecavüz etmek istiyordu. Çünkü gencin kı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Babamla banyoda sex yaptık

Merhaba ben 18 yaşında lise öğrencisiyim.Adım Serpil. Ayrıca okulun voleybol takımında oynuyorum. Bir gün antremandan geldim çok yorgundum. Her yerim ağrıyordu.eve geldim. Salondaki kanepeye kendimi zor attım yığılip kaldım. Içim geçmiş bir ara kapı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım kız kardeşim

Annem yakın bır il`e gezmeye gıtmıstı. kız kardeşim Ü. ile yalnız kalmıstık. kızkardesım esmer, ırı memelı bırısıdır. Aksam olmustu. Çok sıcaktı. Bu arada yasım 35, kız kardesımde 28 yasında. Marketten bıralarımı aldım, eve geldım. Bır dus almak ıste... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayi kizi001

Dayı Kızı...001 benim aynı aşta olduğum dayımın kızı var.ikikmizde sexmobilhikaye.net kardeş gibi büyüdük.ama artık ikimizde büyümüştük ve eskisi gibi samimi değildik. bir gün elifin annesiyle benim annem pazara gitmişti.elifte dışarda bisiklet sürüyodu.zil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.