Bakire Hikayeleri kategorisi, gerçek bir anım hikayesini oku.

gerçek bir anım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
bu hikaye sitesini çook severek ve begenerek inceliyorumsize gerçek bir anımı anlatacagım arkadaşlar 25 yaşımdayım olay 2008 ekim ayında oldu.ben biraz kilolu ve sacları onden dokulmeye yuz tutmus ama renkli gozlu ve karşısındakini kendine tandıkca hayran bıraakacak biriyimbenimle tanışın sonrakarar verin tabi...neyse anıma greciyorum kendime guvenirim ondan dolayı bizim orda memlekette iken bir hatun vardı beni etkileyen ve bana karşı şuh bakışları lan olan bayan bende bununla olmak istiyorum tabi abazalıkda var bende sonra evler yakın oldugundan bakışlarla anlaştık sayılır ve onlara giderdim benden değil ama etrtafından cekinirdi çook laf olmasın diye bizim oralarda laf çook olur bu konularda neyseben buna anlattım oda istediğini ama çoçuklarının oldugunu ve evli oldugunu bana kendini sunamayacgını ama beni begendiğini soyledi evde buyuk çoçugu okulda idi kucuk ise de anne bagımlısı sayılırdı ama uyuyordu oda bizde diğer oda ya gectik benimle opusmeye başladı tabi ben zorladım çoçuk yanında olmayacgı için ama kadın inanın manyak opusuyordu kendimi ayrı dınyada sandım elimle amını oksuyorum eteğin içine kiloyun içine soktum amı ıslanmıştı kadının ve istiyorum seni çook diyordu dudaklarını ayırdığında ama olmaz da diyordu yapamam kocama diyordu...ben eteğini falan indirdim amını yalamaya başlaıdm ama yok diyordu yapma diyordu ben azmısım iyice bana dedi seni yalayarak boşaltayım ama yapma dedi olurdedim bir sakso yaptı ki tecrübesi vardı manyak oluyordum ve boşalırken çekti kendinisevmiyordu yutmyı demek ama benimki inmedi birtürlü hala dikti ve onu dedim surttursem olurmu ama sokmak yok dedi.. mecburdum çunku sonrasında yaparım diyerekten amında sürttum onuda boşalttım... o giyindi ve bana git yoksa kotu oluyorum dedi çoçuk uyanır git dedi bende devamı gelir diye çıktım gittim ve sonra gene kapıya gittim eve almadı beni tadı damagımda kaldı onu çook istiyordum am vermedi bana...eğer vermek isteyen baytanlar olursa inanın çoo sevinirim şimdi istanbuldayım bhçlievlerde beklerim bayanlar sizleri ekleyin konusalım çook azdım gene
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bakire beden ögretmenim

|birgün beden dersi işler ögretmenimizbeden hareketleri gösterirken egilip kalkıyodu o sırada memelerin gördüm bakakaldım beni farketti.ders bittikten sonra yanına çagırdı kaan dedi meraklısın bu işlere galiba dedi bende evet dedim neyse ögretmen yan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o kadar kan kan bankasında bile yoktur

|ben emre lise son okuyorum okulun ilk açıldıgı gün okula lise 1lere çok güzel bi kız geldi tabi bende ufak kızların olgun erkeklerden hoşlandıklarını bildigim için hemen atıldım ve kıza çıkma teklifi ettim adı ayşendi oda düşünecegini söyledi numara... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadşım şadiye

Slm ben cemil neyse ben hikayeme geçim bizmkiler 1 aylına tatile gittler bnde bunu fırasat bilip kız arkadaşımı eve çagırdım geldi koyu bi sohbet ten sonra başladık sevişmeye ben amını elimia ttımda yapma diye bagırdı bende sus dedim ardan sevişirken... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komş umuz ç idemi

slm millet ben akaradan naci bir akş am komş uya gittik evde sadece annem komş u ve ben vardı k sikim kocaman oldu komş u dediki siz rahatı nı za bakı n ben bi banyo yapı p gelcem tmm dedik ve gitti bnde dedimki an... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orospuluk gibisi....

slm ben 22 yaşındayım esmerim 1.70 boyundayım herkes kalçalarımın çok güzel olduğunu söyler ve eminim hiçbir erkek bu kalçalara dayanamıodur.bi gün bi ark.ın doğum gününde içiyoruz çok kötü olmuş ve azmıştım bi gençla sürekli kesişiyoduk..artık daya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evde beni bekleyen supriz

selam ben mardin den mehmet 24 yaşındayım. anlattıklarımın hepsi baştan sona kadar doğrudur. ben uydu çanak montaj işiyle uğraşıyorum. bir gün bir kadın kızıyla beraber receiver ve çanak anten almak için gelmişti. fiyatta anlaştıktan sonra kurulumu i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni fena bozdular

Merhaba ben 18 yaşın da bir bayanım bu olay başımdan 1hafta önce geçti:komşumuzun oğlu mehmet vardı.bizim evde onunla beraber muhabbet ediyorduk evde kimse yoktu zaten: sex muhabbeti başladı birden ilerleyen saatlerde onun beni istediği kadar bende o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper sex

ÖNCELİKLE HERKEZE MERHABABU HİKAYE GECEN YAZ YASANDI GECEN YAZ HAVALARIN COK SICAK OLMASINDAN AİLEMLE BERABER YAZLIGA GELMİŞTİK CNM COK SIKILIYORDU UZUN ZAMANDIR HİÇ SEX YAPMAMIŞTIM NEYSE HİKAY... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgin dişçi bayıltıp becerdi

Selamlar.Ben 32 yaşında dul yaşayan bir bayanım.Aslında iş kolik desek daha doğru olur.İsmim Canan.Size diş doktorum ile aramızda geçen seks ilişkisini anlatmak istedim.Diş tedavisi için arkadaşımın çok önerdiği bir diş doktoruna gitmeye başladım.Ted... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli sarışın bankacı

slm arkadaşlar oktay ben buradaki hikayelri beğeni ile okuyan takip eden biriyim sexe çok düşkünüm diyebiliriz evliyim ama bir sürüde sadece cinsel birliktelik yaşadığım kız arkadaşlarım var neyse sizi sıkmadan hikayeme geçmek istiyorum. burada yani ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.