gerdek gecemiz :: karım bakire çıkmadı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
bunu buraya yazdığım için kendimden utanıyo olabilirim ama hiç kimseye söylemedim zaten herkes bilşyo anlatmaya lüzüm yok ama sizlerlede paylaşmak istedim ben 27 yaşında yım 1 sene önce evlendim karım süper bri sexyneyse sabırsızlanmadan hikayemize dönelim(önceden porno filmi izlemiştim oradan aklımda olalanları uyguladım)düğün günü ilk dansımızda ::kulağını buğun zor gececek akşam zor olacak dedim :: o bana sadece güldü ama saki korkar gibi haklıoda ben bile ne yapçağımı bilmiyorum neyse kulağına onu rahatlatıcask şeyler söledim akşam olmuştu herkes gitmiş yeğenim bana taktığı 10 ytl yi almış güle güle evden gitmişerdi funda üstümü değiştirip düş aldı neyse bende aldım karım yatağın üstünde bekliyordu ama hala annesinden ayrıldığı için ağlıyordu yanına gittim birbirimize sarldık ve dudağıma öpçük kondurdu daha gecemiz yeni başıyor dedim ve ağlamaya devam etti bune demek oluyor şimdi korkuyo die düşündeüm ve dudaklarına yumuldum onu beklersek hiç bir zaman yapamııcaktık üstünü soymaya çalıştım ilk olarak direndi utanamdma dedim mkolarını bana bıraktı ben onu soyarken o beni soyuyordu ama hala gözünden yaş gliyordu neyse gögüslerine indim yalıyodum okardar hızlı yalıyordumki sarsılıyordu yavaş dedi duraksadım ona benimdkini ver dim yalamdı ısrarladım yalamadı onun amına daldım başladım yaşalamaya kendinden çoktan geçmişti ufak ufak sesler geliyordu sonra yalamayı kestim ağzını açmış gözleri kapalı hala ses çıkartıyordu benimkini hemen ağzına soktum ama acı hessettim oramda ısırmıştı devm dedim yaldı op kadar güzel yalıyorduki neyse devam ettim ayaklarını kaldırdım sürt tüm biraz ağlamaya başladı bi anda bende anlamadım girdim boşluğa nese fundadan çığlık sesi geldi ben git el git gel hiç kan yok funda ağlıyordu ben nlam veremiyordum sonra benim kafa zonn etti ssen bakire değilmisin die bağırıp çağırdım nese tmm dedim ve sex e devam ettik sabaha kadar şimdi boşandım dşiosanız yalınıyorsun ben çalışmıyorum sevgilim funda çalışıyor ailemizin olmadığı bir yerdeyiz kenar mahalllesinde bi evmimiz va ama zaten başka yerdlerden aldık orda işlerimizi görüyoruz karımı pazarlıyorum hayat bu yaa ilk günlerden kötü fikirdi bu ama şimd süper .............................karımın kiin bakiresini baozduğunu düşünüyorsanaız onlar küçkken fakirmiş ve bişeyler para kazanmak için kendini satıyorduş şi,mdide satıyo kendisi zevk alıyo bennde para bu konuda bana hiç bişey sölemedi onlşarın tarafında doğu işleri hala var ondan haberleri olsa öldürürler onu ama benle evli kimse bişey deyemez benim orospu karuıma
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

annemı dedemın evınde

SLM. Ben emre sizlere daha once annemle olan iliskilerimden bahsetmistim.Annemle kari koca hayati yasiyor bol bol sikisiyoruz..Sizlere bir baska macerami anlatmak istiyorum.Yazin Turkiyeye izine edemlerin yanina gitmistik.Koyde iznimizi geciriyor yem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

spor salonunda sevıstık

|Ben ıdıl.ben bu yaz annemle babamla konusup tatıle gıtmek ıstemedıgmı ve bır yaz okuluna gıtmek ıstedıgmı soyledım onlarda kabulettı.spor okuluna kayıt oldum hersey normaldı takı ben bızı calıstıracak olan antrenoru gorene kadar antrenoru gordum ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem ve kızı ve salatalık

Ben halil 14 yaşındayım ...birde yiğenim var oda 15 14 yaşında ama mmanyak kız .. yiğenimin ew ine gittim anneside gezmeye gitti ...bilgisayarda o siteden bu siteye giriyorduk birden reklam geldi porno reklamı sonra bunu yiğenim gördü ben tuvalate gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

telefonla tanıştık...

mrb arkadaşlar ben ayhan size basımdan gecen bu olayaı analatıcam ama yalansız bundan 4 5 ay once telefonla tanıstıgım bı lıse ögrencisiydi adi yasemindi yanlışlıkla mesaj atmı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıbrısta seksin tadı

merhaba benim adım hakan. 34 yaşındayım. 1.87 boyunda ateletic vucutlu siyah saçlı siyah gözlü bir erkeğim. bayanlar tarafından oldukça seksi ve karizmatik bulunurum.özellikle benimle seks yaşayan bayanlar seksimin doyumsuz olduğunu söylerler.kendimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yan komsumu evınde domalttım

arkadaslar basımdan gecen harıka ve bıre bır gercek olayıımı sıslerle paylasmak ıstıorum neyse ben okan sarı saclı 70 kılolarda 174 boyunda bı gencım dıe bılcek kadarım yas 19 neyse ben hıkayeme hemen gırmek ıstıorum bısım yan komsumus vardı adı aslı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kumsalda sikiştik

Mrb ben izmirden can.yazın bodruma gideriz.bütün yazı bodrumda geçirirm.geçen yaz yine bodrumdaydım arkadaş geldi izmirden 1 haftalığına bizde kalmak içn neyse adı mert(esmer we yakışıklı) geldi ilk gün zewkli geçti.ertesi gün denize gittik.deniz dal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah ögretmenım

|Ortaokul bitip liseye basladigimda hayatimda birçok degisiklik olmustu. Hem ruhen hem de beden olarak hizla gelisiyordum. Boyum uzamis, omuzlarim genislemis, vücudum kaslanmaya baslamisti. O yaz ilk defa bir kiz arkadasim olmustu. Bir kizi öpmenin n... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın tesettürlü sekreteri

herkeze selamlar. bu olay 4 ay önce başımdan geçti. arkadaşım çok yoğun ve genellikle dışarıda çalıştığı için bi sekreter ihtiyacı duymuştu. ortalığı silip süpürsün temizlesin, tlefonlara baksın falan diye. arkadaşım özel çalıştığı için çalışma ssati... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın babasıyla çok hoştu

adım helin size 2 yıl önce başımdan geçen bi olayı anlatacam.şu an 20 yaşındayım 2 yıl önce lise sondayken bi arkadaşımın babası sürekli benimle kızının başarısızlıklığı hakkında konuşmak istiyodu..adamın jipiyle beraber piknik alanlarına gider rahat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.