Bire Bir Hikayeler kategorisi, gizlilik her şeydir hikayesini oku.

gizlilik her şeydir

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selamlar değerli okuyucular ve saygıdeğer editörümbu site gerçekten güzel ama hikaye yollayanlar lütfen uyduruk şeyler yazmasın, kimseye bişi ispatlamak zorunda değiliz burada..başımdan geçen gerçek bi olayı anlatmak istiyorum..nasıl biri oldugumun kim oldugumun önemi yok ancak olaylar yüzde yüz gerçektir, Ben tolga ne işle meşgul olduğum belli adresimde benim adresim netde takılırken tesadüf üzeri bir bayanla tanıştım adı kübra tabiki bu gerçek ismi değil belli bir sohbetten sonra konu sekse geldi eşinin ilgisiz olduğu sadece kendini düşündüğünü falaz yazdi 35 yaşlarında güzel bir bayan tabiki şunu untmamak gerek HER BAYAN GÜZELDİR. bir kaçgün sonra buluşmuyu karar verdik ve benim evde buluştuk eşim ailesinin yanına gitmişti. tabi her kadında evime götüremem sonuçta binadada bir saygınlığımız var içeri geçtik birer soğuk bi şeyler içtikden sonra zamanım kısıtlı acele etsek dedi ama bir seninkini içime alamam ama ne istersen yapalım dedi anlayışla karşılayıp sevişmeye başladık önce yavaş bir şekilde soymdum ve yere yatırdım en sevdiğim şey eğer temizse tabi bal kutusunu yalamak çok güzel kutusu vardı şimdiye kadar hiç yalamamış eşi ben yalamaya başlayınca kendinden geçti başladı oda benim ufaklığı yalamaya daha önce hiç yapmadığı belli ama yalanmak çok hoşuna gitti ikimizda yalayarak boşaldık birer siagara molası verdik hayatımda hiç bu kadar zevk almamıştım diyerek dudaklarıma yapıştı çok güzel öpüyordu 5 dk falan sonra yne aynı şekilde sevişmeye başladık ve bukez sadece parmağımı soktum amı çok sıcaktı birtaraftan yalıyor bir taraftanda parmağımı sokuyordum ve yine deliler gibi boşaldık ben sekste sınır tanımam ve söz verdiğim gibi sadece seviştik söz verdidiğim gibi ufaklığı bal kutusuna hiz sokmadım ama oda söz verdi birgün yapacağız zamanın çok olduğu bir gün ve yakında geleçek hatta geçen gün kapalı çarşıda denk geldik ben onu tanımamazlıktan geldi oda beni çünkü olması gereken bu ama msnden görüşüyoruz her gün eğer bana uluşmak isterseniz ekleyin ama her şeyden önce gizlilik
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

hoca sevgisi

Merhaba ben asim 22 yaşindayim almanyada bİr futbol okulunda öğretmenİm.bİr gün öğrencİlerİmden alex`İn evİne gİttİm.Alex`İn babasi 5 sene önce ölmüştü.annesİ de onun üzerİne çok düştüğü İçİn her antremana gelİrdİ.annesİnİn adi helgaydi.Helga gerçekt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayal yada fantazi değil tamamen gerçek

Selam arkadaşlar lafı pek uzatmak istemiyorum direk konuya giriyorum dün akşam alışverişe gittim akşam capitolden çıktım saat 22.00 gibi üsküdara    sahile inim dedim arabama bindim sahile vardım kenara arabamı parkettim kız kulesine karşı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasimin annesinin heryerine bosaldim

slm ben 175 boylarında 60 kg ağırlığında kumral bir gencim size hemen hikayemi anlatayım.Birgün canım sıkılmıştı dışarı dolaşmaya çıktım yolda arkadaşımın annesini gördüm ama kadında çok çekici biriydi aramız çok iyiydi ve beni evine davet etti canı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuruttu_beni

Bir dügünde tanısmıştık ve gözlerim hemen onu farkatti ve tanistıkbir süre sonra birbirimize dahada acıldık bir gün anneleri memlekete gitti ve beni eve cagırdı gittim ve    biraz yemek atistirtık ve önumde idi bir etek (mini) idi ve beni c... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

vurus karıs

Merheba sex duskunleri ( icinizden biri :) ) gokhan yas 22 size yaklasık 1 yıl once olan olayı paylasmak ısterım .okul nedenıyle gercek yasadıgım yer olan hataydan , ızmıre tasındım . İzmirde benım teyzem gıl oturmakta , bız arkadaslarla pansıyonda k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenim tatilde

Kuzenim tatil için bize gelmişti ve 1 hafta bizde kalıcaktı.bi gece sıcaktan uyamdım su içmeye gittim ve salonun kapısından bi bakıyım dedim.ustünde sadece sütyen ve kilot vardı. yorganı tamamen üstünden atmıştı.bi anda aklım başımdan gitti çünkü ger... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deli dolu bir chat sohbetinden sonra!!!!

Bundan üç sene öncesiydi, çalıştığım yerde bilgisayarım vardı yeni yeni chat, oyun vs. bu gibi yerlere takılıyordum, bir oyun sitesinde tanışmıştım, birkaç ay kendisiyle chat yapıp oyun oynadım daha sonra benim resmimi görmek istedi, ona resmimi gönd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahhhhh ınci ahhhhhhh

Internet cafem var chat bizim işimiz. 24 saat chatteyiz. Hergünki günlük turlarımı yapıyordum chatte. Herzamanki gibi kızlara mesaj atıyordum. Inci niki gözüme ilişti ve mesaj yolladım. Normal cevaplar geliyordu. Daha sonra 30 yaşında ve dul oldugunu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimle iş yerimde

Merhaba arkadaşlar ben izmirden yazıyorum.bu sitede yayınlanan hikayeler çok hoşuma gidiyor.Yaşım 22 uzun boylu esmer bir gencim.size anlatacagım hikayede gectiğimiz cumartesi günü ben çalıştıgım firmada yalnızken sevgilimin yanıma uğramasıyla başlad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seex

merhabalar ben sema antalyada oturuyorum. neyse hemen konuya geç ecem.birgin karş ı komş unun oglu bize geldi.ben evde tekdim.bilgisayarı olmadı gı iç in bize geldi.bende kolsuz bı liz vardı altı mda k&... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.