`görkem abi götümü sikti...`

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Göt deliğime ilk defa sokulurken nasıl bir acı ve mükemmel bir zevk aldığımı, bu sayfada sizlerle paylaşmak istedim... İzmir`de yaşıyorum ve işe yeni başlamıştım. görkem isimli oldukça erkeksi ve yakışıklı bir abi ile hergün menemen`e gidiyor orada çalışıyorduk. işe gireli henüz 1ay olmuştu...Yine birgün menemen`e giderken araba yolda arıza yaptı. Görkem abi `kenara çekip bekleyelim` dedi. Ben de `tamam abi` dedim. Arabayı kenara çektik ve beklemeye başladık. Görkem abi ofisi aradı ve arabanın    bozulduğunu söylüyordu, sonra telefonu kapattı ve Nihatlar havaalanındaymış mecburen 1-2 saat onları bekleyecez dedi. .    Arabanın vites kolu kırılmıştı. ve O da elindeki vites koluyla uğraşıyordu. Bana sigara uzattı bense içmeyeceğimi söyledim. İstersem uyuyabileceğimi    söyledi `valla abi iyi olur bugün götümüzden ter aktı` dedim ve yaslanıp uyumaya başladım... Aradan ne kadar geçtiğini bilmiyordum. kalçamda bişey hissettim. dönüp bakmak istedim ama tereddüt ettim ama hissettiğim şeyin birinin elini olduğunu anlayabiliyordum...`Saçmalama be kimin eli olacak` dedim. Ama arkamda ki el hareketlenmeye başladı, Birisi yavaşca ve nazikce kalçalarımı okşuyordu. İçim bir hoş oluyordu. Sonra birden görkem    abinin bana baktığını yarı açık gözlerle gördüm. İrkildim...O böyle bişey yapmaz diye düşünmeye .    zorluyordum kendimi ama bir yandan da korkuyordum.Ben kızlardan hoşlanıyordum ve bir erkeğin götümü sikme düşüncesi beni korkutuyor, endişe etmeme ön ayak oluyordu.Bİrden GÖTÜME SİVRİ birşeyin değdiğini hissettim `olamaz sikini bana sürtüyor` diye düşünürken ani bir hareketle beni kendisine çevirip `uyumadığını biliyorum nasıl hoşuna gitti mi?` sordu. `Aman Allah`ım az önce götümü sikini sürttüğünü sanırken elinde ki vites kolunu gördüğümde şok oldum. Birşey dememe fısat vermeden dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı emiyordu bense büyümüş ve korkmuş gözlerle ona bakıyordum...Birden çekildi ve `sende beni öp yoksa burda göt deliğini siker seni çırılçıplak bir halde bırakır giderim` dedi.    Korktum ve bende onu öpmeye başladım ama lanet olası korkunun yerini birden zevk almaya başladı. Beni arka kotuğa iteledi.Sikini çıkardı ve yala dedi bende yalamaya başladım.. `ağzına boşalayım mı?` dedi. bende ağzımda sik olmasına rağmen `hayır abi nolur` dedim. tamam tamam korkma dedi. Yüzü koyun çevirdi beni ve çıkar pantolonu dedi. Yapma abi daha önce hiç sikilmedim götüme hiç sik girmedi dedim. Güldü ve sik girmeyecek ki dedi. ve ön koltuktan vites kolunu aldı bana göstererek güldü abi nolur yapma dedim. sus lan sikecem şimdi ha diye parladı. torpidoya uzanarak, arabanın içini parlatmaya yarayan spreyi çıkardı ve götüme doğru sıkmaya .    başladı. abi napıyorsun dedim kayganlaştırıcı etkisi var dedi ve kahkaha attı. bense korkumdan ağlamaya başlamıştım.göt deliğimin etrafına iyice sıktı ve parmağını hızlı bir atakla deliğime soktu.. sonra spreyi vites kolunu spreyledi ve deliğime yaklaştırdı. abi nolur yapma diye inliyordum. bana baktı ve bu mu yoksa (sikini göstererek) bu mu dedi? ikiside nolur abi dedim sinirlenerek vites kolunu göt deliğime sokmaya çalıştı ben kendimi sıktım ama müthiş acıyordu. HANGİSİ? diye bağırdı . bende mecburen `seninki` dedim..ha şöyle diyerek spreyi sikine sıktı ve sikini göt deliğime bastırmaya başladı ben yine kendimi sıktığım için sadece başının çok az    bi kısmı içime girebildi.... sikecem şimdi dinini diyerek götüme bi şaplak attı... rahat ol lan göt herif    dedi..beni domalttı ve deliğimi yalamaya başladı... olamaz inanılmaz bi zevk almaya başladım,,, ve rahatlamaya, kendimi koyvermeye    başladım... sakin ol ben senin ilk erkeğin olacağım dedi ve .    sikini içime sokmaya başladı. yavaş yavaş hepsi girmeye başladı. artık acı yerini zevke bırakamaya başladı beni ileriye doğru itti ve şimdi hızlı bi şekilde geriye doğru gel ben korkumdandediğini yaptım birden hızlıca geriye doğru gidince acayip büyük bi acıyla sikinin tamamı göt deliğime girdi.. ben de inlemeye başladım    ve zevk alıyordum artık ağzımda devam et abi çıkıverdi ha sen de zevki buldun sonunda dedi. evet gerçekten zevk    almaya başlamıştım artık. kendimi sikilen bi kız gibi hissettim ve ileri geri yaparken görkem abi içime bağıra bağıra boşaldı sonra sikini çıkararak ağzıma verdi döllü sikini yaladım bende sonra beni tekrar dudağımdan öptü ve sikimi yalamaya başladı bana 31 çektiriyordu ve bende boşaldım ve o da benim döllü sikimi ağzına aldı işte o anda gerçek zevki bulmuştum.....artık en az 2 günde bir birbirimizi sikiyoruz bana gerçek zevki yaşattığı için görkem abiye burdan teşekkür ediyorrumGönderen: mağdur :
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

üniversiteli gay

Merhabalar. Ben karşı cinsden hiç bir duygu hissetmeyen biri olarak hikayemi yazıyorum. Ben fakülte okumak üzere gittiğim şehirde hep aynı cinsten hoş insanlar aramaya başladım. Gözüme kestirdiğim Cem’i tavlamaya çalıştım. Onu nasıl kazanırım hayalle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocaman aletini çıkardı

Kocaman Aletini Çıkardı... selam dün gece hayatımda yediğim 2. yarragın hikkayesini anlatacam, vatandasla internet ortamında sohbet ederken tanıştık bıyıklı göbekli ve 21 cm lik aleti olduğunu söledi,adeta kanım canım onun altına yatmayı emretmişt. b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

merak basa bela

Merak Başa Bela O gün cumartesiydi canim çok sıkılıyordu,akşam bir bara takilmak bana iyi gelebilir dedim daha saat öğlen 5 ti.televizyonu açtım ve saçma sapan dizilerden biri daha,aslinda bütün kanallar onlarla doluydu.ve vcd ye bir porno filmi koyd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kim

a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eczacı

Gecen ay gotumu tras edeceim diye gotumu kestim hemde her bir tarafını baktım olmadı bir güzel yıkadım sonra tüy dökücü    sürdüm, kesikler bir yandı ki sormayın gitsin, bir gün tuvalate giirdim baktım ki kesikler geçmemiş kilot kan içinde,... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu ne büyük bir şans...

Üniversiteye ilk girdiğim seneydi. Yıllardır içimde bastırdığım kadınsı duyguları rahatça yaşayabileceğim bir evim, ve beni kimsenin tanımadığı bir şehir.Daha başka ne isteyebilirdim.... Tabiki kadın kıyafetleri. Ancak bir sorun vardı, bunları nasıl ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harika tatil

|Selam ben ankara`dan furkan 19 yaşında pasif bir gencim vücudum çoğu bayandan daha güzel ve kılsızdır. sizlere 1 yıl önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Antalya`ya tatile gelmiştim burada İstanbul`lu 26 yaşında oldukça atletik vücut... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sıcak duş altında

Merhabalar ben İSTANBUL dan ertan sizlere daha öncede burada bir hikayemi anlattım.ben 26 yaşında 185 boy 70kg. beyaz tenli yakışıklı    biriyim cinsel tercihim.A/P A+P dir.ben fırsat buldukça hamama saunaya giderim yine bu geçtigimiz hafta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avlandim2

Slm ben serdar size daha once banuyla yanı travestı sevgılımle olanları anlatmıstım bazı arkadaslar bana gonderdıklerı, maıllerde benım gay oldugumu soyledışer saygı duyuyorum hıkayeme baslıyorum banu bana surprızı oldugunu soyledı onu sevıp sevmedıg... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılkler başkadır

Ben mehmet aslında başımdan sadece bikere geçti.yazın temmuzda bi kampa gitmiştik okul arkadaşlarıyla çadırlarda kalınıyodu kamp çok zevkli geçiyodu    özellikle banyo kısmı.kamp bir haftaydı hemen hemen hergün banyoya giriyoduk kampta en b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.