güller içinde .................

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm bn izmirden ecem bnm bu harika günümü size anlatmak istiyorum.ben 1.70 bylarında seksi ve alımlı 21 yaşında bir gençkızım..nese konuya geliim bn eve giderken her zman ki gibi bi genç takıldı peşime ama çokda yakışıklı yanii her gün bu genç peşimdeydi bi gün tanıştık ve anında sevgili gibi bişi olduk bi kaç hafta sora bni evine davet etti bnde gittim.akşamdı daa doğrusu geceydi filmden sora elini hafifce bacağımın arasına doğu kaydırdı. belimden kendine çekti beni ve öpmeye başladı ben çok tahrik olmuştum ateşli bi şekildeydik ikimizde bişeyin olmasını istioduk.beni odasına götürdü bi baktım yatağın içinde ve odanın her tarafında gül yaprakları ve güller vardı mumlar etraf harikaydı.eliyle üstümü soymaya başladı.çok tahrik olmuş ve bnde nazlanıyordum.ama bu ikimizi daha fazla tahrik ediodu.ikimizde soyunduktan sora diliyle amımı bi güselce yokladı ve aşırı zevk almıştım çılgınlar gibi bağırıyordum.oda ice azmıştı amımdan sora meme uçlarımı emmeye başladı çılgıncasına vücudumu ona verdim bnde onun afacanı bi güsel yaladım.afacan artık patlıcak gibi olmuştu çılgınlar gibi sevişiyorduk.amımdan sokunca ilk başta bir acı duydum alttan kan glmeye başladı bu ona zevk verdi ve benim vücudumu çikolata sosuyla sosladı bnde onun afacanı, çok zevk vericiydi o gün vahşi hayvanlar gibi seviştik artık bnden kopamıyo... çnküü hergün yeni fanteziler denioruz dondurma,meyveler her türlü şeyy deneyin sizinde çok hoşunuza gidicek bu gün akşam ateşli gecelerden biri gene bizi beklioo seks ve ben aşığım sekse:):)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

halen köleyim

İnternette sürekli kendime efendi aradıgımı yazarken en zonunda birisi mesajıma cevap yazdı ve sonra onunla buluşmaya karar verdik beni evine    davet etti eve gittigimde efendim karşıma çıktıgında deri bir çizme kısa deri bir etek üstünded... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köleyim

İnternette arkadaşlık sitelerinde dolaşırken sürekli proflime ayak fetişisti oldugumu ayakların altında olmak için herşeyi yapabilecegimi yazıp duruyordum bir gün bu gayretlerimin sonucunda bir sahibeden mesaj geldi ve benimle görüşmek istediğini söy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın azgın ve ateşli ablası

Selam arkadaşlar..Benim adım Alper.Antalyada oturuyuyorum.18 Yaşında 180 boyunda ela gözlü yakışıklı adaleli bir yetişkinim. Bundan 5 ay önce yazlığa gitmiştik.Annem sıkılmayayım diye yazlığa küçüklüğümden beri çok sevdiğim arkadaşımın ailesini(baba har... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşim aldatınca bende onu aldattım sex hikayesi

Kaynak : Eşim Aldatınca Bende Onu Aldattım Sex HikayesiAdım Hasibe bu yaşadığım tamamen gerçektir. Lise mezunu biriyim tam görücü olmasa da bir evlilik yaptım ve eşimle şu ana kadar ciddi bir sorun yaşamadık. Ufak tefek eşimin gece hayatımızdaki benc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Sevgilimi başkaları sikiyor

Ben 183 boyunda kumral bir erkeğim sevgilimse 179 boyunda kalçaları gayet dolgun bir kızdır istanbulda beraber yaşıyoruz sevgilimi başkalarıyla sikişirken izlemek ve onlara hizmet etmek bana çok keyif veriyor geçen hafta ben evde uzanıp televizyon iz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni kiracımız

Merhaba adım göksem, oldum olası külotlu çoraplara karşı asla anlayamadığım ama oldukça zevk aldığım bir zaafım var. Anlatacağım olay basımdan 2 yıl önce geçti ve inanın tamamen gerçek olup hala etkisinde kaldım. Babam öldükten sonra annem emekli par... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlının kölesiyim

Merhaba... ben 28 yaşındayım... tesettürlü bayanlara karşı dayanılmaz bir zaafım var. Eğer onlarla iletişim kuramıyorsam ben tesettürlü kılığına girip kendime bakıyorum aynada. saplantı dercesinde yani. Bu nerden çıktı onuda söyliyim. Birkaç sene önc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin sexy ayakları

Bu olay geçen yıl başımdan geçti üniversite son sınıfta başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Biz Ankara nın güzel bir semtinde    oturuyoruz.Yengemlerde bizim 3-5 kilometre uzakta oturuyo. bir gün işteyken yengem bize geldi.yengem ço... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oğlan sikişi hikayesi

adim scat ,33 yasinda ve shiting e bayiliyorum, internetten tanistigim bir kiz vardi,kendini 25 yasinda tanitmisti, kendini biraz anlat demisti , bende bunlari yazip gonderdim fantazilerimde zevk aldigim sey hayalimdeki kadin bu uc ozellikten birisin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

derya`nın ayakları - 1

Derya 21 yaşında unutulmaz bir kadındı. Ben de karım da ondan 25 yaş büyük olmamıza rağmen, bize gerçekten yol göstermişti bu olağanüstü kadın. Derya`yla tanıştıktan sonra anlamıştık, ilerlemiş yaşımıza ve yaşadığımız bu kadar deneyime rağmen yine de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.