Tecavüz Hikayeleri kategorisi, gülşahın vucudu hikayesini oku.

gülşahın vucudu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm millet ben 17 yaşında bir delikanlıyım 8. sınıfta bi kız wardı gülşah diye ben we bi kankim bi gün bu kızı en arka sırada dersde sııkıştırdık ben sag tarafından kankim sol tarafından okşamaya başladık.Ögle arasında arasında sınıfta kimse yoktu üçümüz haricinde arkadaşım kapıyı tutuyordu ben ise gülşaha yaklaştım direk dudaklarına yapıştım oda zaten geçen dersden ki zevkden dolayı bu onun çok hoşuna gidecek olacak ki elini pantolonumun arasından yaragımı tuttu direk sıraya oturdum we oda kucagıma oturdu etegini we kilodunu çıkarmıştım benim ki dim dik olmuştu götüne yavaş yavaş sokmaya başlamıştım onra çıkardım yalamaya başladı zevkten ikimizde ölecektik sonra vajinasına sokmaya başladım zıpladırken belinden bi yakaladım geri çok hızlı çektim we içine boşaldım oda boşalmıştı sonra gögüslerini okşadım biraz öpüstükden sonra kankime sıra geldi odaçok büyük bir zevkle boşaldı we bi hafta önce gülşah la sex yaptıkz bizim ewde çok seksi kıs gören kaçırmasın izmirden selamlar........
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kızı mest etmişim

Beni tanımazsınız aslında ben Oktay .Olay 2 yıl önce başımdan geçti.çalştığım inşaatın karşısında dul sarışın harika bir hatun vardı.Bütün ustalar ona hastaydı onla yatmak için neler vermelerdiki.Olay günü veya o müthiş gün öncesi akşamı inşaat en so... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah otobos ah

Ah otobos ah Merhaba, ben 23 yasındayım universite ogrencisiyim. Ozellikle kalabalık saatlerde otobuslere binmeyi cok severim. Malum fordculuk yapmak rahat oluyor. Gene bir gun esofman takımımı giyerek otobuse bindim onlem olsun diye geciktirici spre... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bernaya tecavuz

Bernaya tecavüz herkese merhaba adım nuri, ben oto tamircisiyim bir yerli otomobil tamir servisinde calısmaktayım anlatacagım olay bu yaz agustos ayında yasandı.cumartesi ögleden sonraydı her zamanki gibi samimi oldugum iş arkadaslarım fatih ve ugurl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

balayı

Bu anlatacağım olayı kocam dahil kimse bilmiyor ama artık dayanamıyorum anlatmak istiyorum.evde rahat ilişkiye giremiyorduk çünkü kocamın ailesi bizimle beraber oturmaya başladı o yaz kocam tatile çıkalımda rahat rahat yaparız dedi bi tatil köyüne gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

son pişmanlık fayda etmez

Ben Üniversitede okuyan çok yakışıklı 23 yasında bir gencim.hazırlık okurken seks hayatım yok gibiydi.kızların hepsısın gözü üzerimde olsada ben kendimi derslerime vermıstım.derslerımde çok başarılı olduğum ıcın damla adında bı ogrencı hıc tanımadığı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canan teyzeye

Serdar benim ortaokul yıllarından arkadaşımdı. Ortaokul yıllarından sonra arkadaşlığımızı koparmayıp daha da ilerletmiştik. Ben Serdarın evlerine çok sık uğruyordum. Ailece görüştüğümüz içinde bir kaç kez onlarda kalmıştım. O günlerden birinde tuvale... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bebek arabali hatun

Bebek arabalı hatun slm; ben ızmırde oturuyorum .1 80 boylarında yakısıklı bır gencım.yasımda 24.bızım oturduumuz ewın hemen arkası sewgı yoludur.hergun ozellıklede yazın bayagı kalabalık olur.bu yasadıgım olay gecen yasandı. arkadaslarla takıldıgımı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o afetti ya

bu satırları yazmadan yaklaşık 5 saat önce apartman komşumuzunkızı handanla birlikte kira olan evimde nasıl sikiştiğimi anlatayım ben 19 yaşında ist avp yakasında ysşıyorum ist ye bu yıl geldimüniversiteyi okumak için sonra okula yakın bi yerde ev tu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Konserde mahir abi beni sikmeye kalktı

Konserde mahir abi beni sikmeye kalktı Ne konserdi ama... Slm ben 21 yasinda,1.80 boyunda,fazla yakisikli olmayan ama o kadarda cirkin olmayan biriyim.. Anlatacagim sey tamamen gercek olup,gecen sene yasanmistir.ben malatyada yasamaktayim ve her sene... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

marketcinin kızı

Slm arkadaslar basımdan gecen anıyı sizlerle paylasmak istiyorum ben yusuf 1 85 boylarında esmer sikici bir delikanlıyım bizim evin altında market var genellikle alış verişimi ordan yaparım bir gün gittimde alış veriş yaparken denizi gördüm ve biraz ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.