gündelikçiyi siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben 17 yaşında bir gencim. Size geçen ay başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Bu olay tamamen gerçektir. Bize yıllardır gelen gündelikçi bi teyze wardı iyice yaşlanmıştı böbreklerinde sorun çıkınca artık bize gündeliğe gelemez olmuştu. Annemde arkadaş…tavsiyesiyle başka birini tuttu. Gelen 23-24 yaşlarnda evli ve bir genç annesi bir ablaydı. Adı da Nilüferdi. Nilüfer ablanın yüzü pek güzel değildifakat vücudu çok güzeldi. Boyu 1.75 wardı kalçaları muhteşemdi memeleri çok büyük deildi. Hatta küçük bile denilebilirdi. Neyse annem birgün işe gitti ve Nilüfer abla geldi. O işine başladı bende internetten porno sitelere bakıp azıyordum. Nilüfer abla yerden kovayıalırken domalınca o an içime bir şeytan düştü. O domalışını düşünüyor ve dahada azıyordum. Onla sohbet olsun diye yanına gidiyordumkitam o sırada annemin çekmecesindeki bilezikleri torbasına koyuyordu. Napıyosun Nilüfer Abla dedim oda bişey yapmıorm dedi. Onları çalcaktın demi Nilüfer abla dedim oda telaşa kapıldı ve kekeleyerek nerden çkardın dedim. Bende ona senin bu yaptığını annemle babama söylemem ama bi( )şartla dedim. Oda şartın ne dedi bnde seni sikicem dedim. Oda olmaz seni azgın piç dedi bnde o zaman olanları bir bir anlatırım deil bizim ewde iş bulmayı hiç bi yerde iş bulamazsın dedim. Oda ewt haklısın ama benim yetişkinimwar kocam war dedi senle yatamam dedi bnde zaten kocan seni hep döwüyo onla yatmaya zamanınız olmuyodur dedim ve haklısın dedi. Seks yapmayalı 3 yıl oldu dedi bende tamam o zaman dedim ve onu odama götürdüm.( ) Tek kişilik yatağımın üstüneyatırdım ve üstüne çıktım. Nilüfer ablayı öpmeye başladım dudaklarını azgın .bir şekilde yalıyordum. Daha sonra üstündeki bej rengi uzun kollu bluzu çıkardım. Altında beyaz sütyeni wardı. Sütyenininide çıkardım ve memelerini sıkmaya başladım. Nilüfer abla iyice zewke gelmişti. ve boxerımı aşağı indirip sikimi eline alıp 31 çekmeye başladı sikim 20 cm olmuştu nerdeyse. Sonra sikimi yalamaya başladı. 2-3 dakka sikimi yaladı ben iyice azdımve sikimi onun ağzından çekip iki memesinin arasına dayadım. Sonra Nilüfer ablanın altındaki eşofmanı çıkardım. Altında yine beyaz ( )bir kilot wardı kilotunuda ayaklarına kadar sıyırdım ve sikimi Nilüfer Ablanın amına sürmeye başladım. Nilüfer abla iyice zewke gelmişti. Amı çok dardı sikimin kafasını yavaşça içeri soktum amı sıcacıktı sonra tamamen iyice içine girdim. Amı biraz daha genişlemişti bende amına sokup çıkarmaya başladım bağırıyordu ve bu beni deli ediyordu zewkten dört köşe olmuştuk ikimizde Nilüfer Abla ewet sik beni diye bağırdıkça azıyordum. ( ) En sonunda amna iyice abandım Nilüfer Abla çığlığı bastı ve bende Nilüfer ablanın içine boşalmaya başladım. Sonra sikimidışarı çıkardım ve Nilüfer ablanın yanına uzandım. Sonra Nilüfer abla 2 kez daha bize gündeliğe geldi fakat annem ona güvenmediği için onu kovdu.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

önümdeki tatlı hatun

MERHABA ARKADAŞLAR YAZACAKLARIM TAMAMI GERÇEKTİRBUNDAN 3 AY ÖNÇE SABAH KADIKÖYE GİTMEK İÇİN YOLA ÇIKTIM DURAĞA GELDİMDE DURAKTA ÖYLE Bİ HATUN FARDIYKİ DİZ KAPAKLARIN ÜZERİNDE Bİ ELBİSE FARDI ÇOK SEKSİ Dİ AMA İÇİMDEN BU KARI NASIL SİKEBİLİR DİYE DÜŞÜN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Taciz Kadar Zevkli bir sikişe denk gelmedim

bir şey olmasa gerek... Belki de sex hayatının en zevk veren tarafıdır taciz... Karşındaki istesin yada istemesin ona sürtünmek arkasına önüne dayanmak ellemek harika bir duygu ve bunu günün her saati her yerde yaşayabilirsiniz.. İş yerinde, sokakta,... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otomobil içinde oral sex

|Merhaba, ben Okay 30 yaşındayım Samsun da oturuyorum. Bekarım ve yakışıklıyım. Geçen sene çok sevdiğim bir arkadaşım 3300 Turkcell ChatWalk dan bahsedip duruyordu. Kızlarla şöyle tanıştım, böyle hopladım, şöyle zıpladım vs... İnsanın başına ne gelir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fort maceram

Tüm okuyuculara merhabalar. 1 yıldan beri bu sitenin devamlı okuyucusuyum. Ben Konyalıyım ve her zamanki gibi yeni yol otobüsünde üniversite vakitleri otobüse biner dayayıp okşayabileceğim birilerini arardım. Yine bir gün otobüse bindim otobüs bayağı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste bekaret verdim

Ben henüz 18 yaşındayım, liseyi bu sene bitirdim ve üniversiteye kayıt yapmaya hazırlanıyorum. Herkesin çıtır diye tabir ettiği henüz tazecik bir kızım. Yaklaşık 1,65 boylarında beyaz tenli 45-50 kg, ağırlığında sarı dalgalı saçlı bir kızım. Bazen ay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kömürlükte becerdim

Selam arkadaslar sizlere bir hikayemi daha anlatmak istiyorum. öncedende dediğim gibi yeğenlerle tattıgım gay ilişkiyi daha da geliştirdim. yazda yaza gelen alt komsumuzun oğluyla cok samimiydik. bir gün asansole eve cıkarken asansöz kalabalık muhabb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

genelde dar pantolonlar giyerim

Kendimi tatmin etmek götüme salatalık patlıcan ve vibratör sokmak bana yetmiyordu. Artık gerçek bir sik istiyordum. Dışarıdayken hep yakışıklı ve yapılı erkeklerin önlerine bakarak götüme girecek ilk yarrağın hayalini kurardım. Zaman geçtikçe görüntü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

guzel kız

HERKESE SELAM ben işin dolayısı ile eve bazen gec kalıyorum. bu gunlerden bir gun eve donerken otobuste yanıma bir kız geldı . otobus yavaş yavaş doldukca otobuste tuttugumuz dırek sayesınde birbirimıze yavas yavas temes etmeye basladık. bu benım cok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce benim götümü sikti

Ben şu anda 20 yaşındayım.Anlatacağım anım ben 15 yaşındayken başladı.Ben kursa gidiyordum.Hergün okul çıkışında otobüsle dershaneye giderdim.Birgün okul çıkışında yine otobüs tıklım tıklımdı.Orta kısımlarda pencerey dayanmıştım,dışarıyı izliyordum. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok körpeydi

slm arkadaşlar ben taksiçilik yapan olgun ve yakışıklı birisiyim bir gün başımdan hiç tahmin edemiyecegim bir olay geçti hala aklıma geldikçe agzımın suyu akıyor ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.