Karışık Hikayeler kategorisi, güzel ingilizceci hikayesini oku.

güzel ingilizceci

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Meraba bn izmirliyim hemen hikayemi anlatıcam bn turizim işletmeciliği yapıyom plaj filan işte bir gün sezon bitmişti bn plaj da dolaşırken bir araba farkettim hemen arabanın yanına gittim ne göreyim bn hayallerimi süsleyen hoca bir erkekle öpüşüyor tabi hemen kendimi gösterdim oda farketti ondan sonra bir gün yine yanlızdım bir baktım bir araba onun arabası hemen yanına gittim tabi bu arada hoca evli bn beni istiyomusun dedi bn hemen atladım hemde nasıl istiyom deli gibi bana yarın eve gel dedi bn hemen hazırlandım evin yolunu tuttum bn yarıyoldan arabayla aldı evegirdik bana bn yatamda olmaz dedi bn oturma odasında başladım yalamaya soydum göğüsleri yüz rahattı bn sikimde yirmi cm var arsına sokup onayalatıyom hede boşalmaya çalışıyom çünkü okadartarik olmuşumki hemen boşalıp ikide onun amını zorlamak istedim boşaldım ama esas şimdi başlıyordedim hemen amını yalamaya başladım oda bn sikimi kaptı bn sürekli sok deyor bn ise oynamak isterken bana sokarsan götümden siktircem dedi vebn kafasını sıkarak amına girdim makine gibi vuruyom hiç sektirmiyom hızımdan dolayı kafayı yemiş gibi bağırıyordu birden yeter demeye başladı bn hemen domalmasını söyledim veririm ama bukadar seri olursan bn öldürürsün dedi bn yavaş olcama söz verdim domalttım ve hayatımda hiç sikmediim götü sikmeye başladım gerçektende her erkeğin istiyeceğibirtatmış vebn bu yüzden boşaldım bh29 yaşındayım ve bn 40-50arası sikişmekten hoşlanan izmir ve çevresindeki bayanlar bn büyükkadınlardan aldım zevki 18 yaşındakinden alamıyom siz [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ayşe ve ben

Yankomşumuzun kızı vardı onu çok beğeniyordum onu birgün sikeceğim aklıma gelmiyordu ayşe birgün evde tekoldununu ögrendimhemenonlara gittim ve zile bastım ayşe kıimo dedi benim erol dedim kapıyı açtıveneoldudedibende ya ogün okullagitmemiştim sana d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zinci komsum

|almanyadayasiyorum 27 yasindayim komsum surekli benden hoslandigini beni cok beyen digini soylerdi bir gun assansore birlikte bindik beni istedigini arzuladigini soyledi beyenilmek hosuma gitmisti ama yapamam olmaz lutfen birdaha sacmalama dedim ama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kızı aysu

Merhaba başımdan geçen güzel bir olayı anlatacağım. Daha gençluk zamanımda mahallemizde beraber oyunlar oynadığımız (şu bildiğiniz doktorculuk oyunları) komşu kızı Aysu’yla çok iyi anlaşıyorduk. Zaten oturduğumuz yer şehir dışı olduğundan fazla kala... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nette çalıştığım dul

merhabalar ben 25 yasında oldukça çekici biriyim .. nette bir bayanla tanıstım 1 ay kadar sohbet ettik ve birbirimizi sanalda olsa birazda tanıdık ve sohbetimiz oldukça koyulastı bana acılıyodu sibel beni bilgisayarın karsısında bile tahrik ediyodu v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tutku hoca

unıversıte zamanında basıma gelmeyen sey kalmadı dersem abartmamıs olurum. hangı guzel kızla konustuysam en gec 2 hafta ıcınde yatagımda oluyordu. kıbrısta okumanın en guzel yanı bu sanırım :) girnede gecırdıgım bes sene boyunca basıma gelen en guzel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masum ziyaret

Ben üniversite 2.sınıf öğrencisiyim 20 yaşında 1.80 boyunda kumral civan gibi bir gencim.fazla uzatmadan konuya gırmek istiyorum. Okul bittikten sonra antalyaya yani memlekete döndüm dedilerki amcanın oğlunun sünnet düğünü var,(amcam albay kayseride ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teknede seks oyunu

Teknede Seks Oyunu Sevgili okurlar, ben Murat(ThickDick)bu hikaye sayfalarını takip edenler iyi tanırlar.Sizlere başımdan geçenleri elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Yazdıklarım çoğunlukla yaşadığım olayları içeriyor, elbette yazarken bazı deta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerçek sarışın

Genç ve yakışıklı bir erkek olmama rağmen, hiç sarışın sevgilim olmamıştı. Nedreti gördüğüm gün, içimin cız ettiğini hissettim. Gerçek sarışın bir kadındı. Yaşı yirminin üstündeydi. Vücudu son derece ahenkliydi. Onunla nasıl arkadaşlık kurabileceğimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmenim serap - ilk deneyim

Öğretmenim Serap - ilk Deneyim bu olay bundan yaklaşık 25 sene önçe oldu.daha 17 yaşında bir delikanlı idim.üst kattaki komşumuz ögretmen serap hanım yeni evli idi kocası askerde kendi yalnızdı.serap hanım mutfakda yemek yaparken mutfak camının biraz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakire komşumuz aslı

Selam benim adım ahmet 25 yaşında bekarım bizim oturduğumuz binada aslı adında 17 yaşında liseye giden çok güzel bir kız vardı. o kadar güzelki bir ara evlenmeyi bile düşünmüştüm taki onu bir erkekle yakalayana kadar. aslının yanında bir erkek görünc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.