güzel müşterim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
|merhabalar ben bu olayı yaşadığımda bir iş yerinde çalışıyordum evden işe arabamla gidiş geliş yapıyordum bizim eve yakın olan bir kızda okula benimle gidip geliyordu aylin henuz lise ikiye gidiyordu ama çıtı pıtı çok güzel bir kızdı akşamları okul çıkışı arabanın ön koltuğuna oturduğu zaman beni çıldıtıyordu. bir gün yine okul çıkışı yine eve doğru giderken aylin yine ön koltukta oturuyordu vites değiştirirken elimi bacaklarına götürdüm hiç seslenmedi taş gibi incecik bacakları vardı okşamaya başladım ama hiç tepki vermedi elimi biraz ileri götürdün amı ateş gibiydi fakat eve yaklaştık ve hiçbirşey yapmadan ayrıldık. ertesi gün okuldan erken çıkmış ve işyerime gelmişti benim çıkış saatimi bekliyordu bende beni beklediğini anladım ve işyerinden bir yere gidip geleceğim diye çıkarken oda ben bura da sıkılırım ben de geleyim arabada otururum dedi benimde canıma minnet olmuştu birlikte çıktık arabayı ıssız bir yere götürdüm niye buraya geldik diye sorunca hiçbirşey söylemeden dudaklarına yumuldum o da zaten hazır bekliyormuş öpüşmeye başladık dilini ağzıma sokuyor beni azdırıyordu üzerinde okul forması vardı gömleğini sıyırdım limon gibi göğüsleri vardı yalamaya başladım çığlıklar atıyordu benim olurmusun dediğimde önce nazlandı sonra onu ikna ettim arabanın ön koltuğunu yatırdım arkasını döndü eteğini sıyırdı daracık götü vardı yavaş yavaş yüklendikce inlemeye başladı sokmaya başladığımda acı acı inliyordu en sonunda ikimizde boşaldık o günden beri her fırsatta sikişiyorduk ama artık görüşemiyoruz.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

takisede seks başkaymış

Anlatacağım hikaye değil gerçektir.sohbet sitesinde tanışmıştık edayla.farklı şehirlerde yaşıyorduk.ikimizde evliydik.ikimizde eşlerimizin ilgisizlğinden yakınıyorduk.seksi çok sevdiği belliydi.hal hatırdan sonra hemen kamerada kendimizi tatmin etmey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okulun wc sinde sikişme

ben 18 yaşında bir gencim bundan 3 yıl önce bir kızla çıkıyodum ama kızda kız göğüslerle göt fora neyse bizimki normal bir ilişki gibi başladı ama dışardan öyle gözüküyordu ama onu öyle çok arzuluyordumki tahmin edemezsiniz onu çperken adeta sikecekm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sürtünerek boşaldım

Sizlere sıcak bir Temmuz günü başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. İ.E.T.T. otobüslerinden biri ile Akmerkeze gidiyordum. Otobüs oldukça kalabalık idi. İnsanlar neredeyse Üst üste yolculuk ediyorlardı. Arkalara doğru ilerlemeye çalışıyordum.Ama ne ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gözler durmaz

ben 38 yaşındayım.hikayeme geçmeden şunu belirtmek istiyorum sexse çok düşkünüm.hemen hergün seks ile ilgileniyorum.başımdan geçen olay 3 ay evel gerçekleşti.bir iş için ile getmem gerkiyordu ve aceleydim otobus bekliyecek zamanım yoktu.Yolda otoskop... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gelinimi siktim hikayesi ayşe

SerpiL writes 20 yaşında cüssesi yerinde, orta halli bir gencim. Her sene olduğu gibi yine kampüste bahar şenliği verilecekti, çıktım kampüse gittim, amacım kankalarla içip dağıtmak, sonra da mümkün olursa berab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

guzel kız

HERKESE SELAM ben işin dolayısı ile eve bazen gec kalıyorum. bu gunlerden bir gun eve donerken otobuste yanıma bir kız geldı . otobus yavaş yavaş doldukca otobuste tuttugumuz dırek sayesınde birbirimıze yavas yavas temes etmeye basladık. bu benım cok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seval isiminde bir kız

Seval İsiminde Bir Kız Mahallimizde harika vücudu ve mükemmel füzeleriyle bızı ayak da boşaltan Seval isminde bir kız vardı.her neyse bir gün bunu otobuste gördüm .otobüs tıklım tıklım doluydu ve hemen onun yanına gittim.hemen arkasına doğru yerleşme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aynı otobüsteydik

bundan bir kaç ay evveldi sabah işe gitmek için evden ayrılmıştım. durağa geldiğimde uzun zamandır görmediğim bi arkadaşımla karşılaştım ismi gülaydı ve lisede onunla aynı sınıftaydık uzun zamandır görüşmediğimiz için neredeyse tanıyamamıştım lisedey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evdekilerden saklı sikiş

İZMİR şehir merkezinden başka bir semte gitmek için otobüse binecektim.Otobüs çok doluydu dolu olmasına rağmen benim çok hoşuma gitmişti çünkü içerisi çogunlukla üniversiteli ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

trene binmezdim

Merhabalar ben burç istanbuldan yazıyorum.izmire gidicektim trenle yolculuk yapmayı hiç sevmem gideceğim her yere ya otobüs yada uçakla giderim.neyse otobüslerde hiç yer olmadığı için trenle gitmeye karar verdim biletimi aldım ve trene bindim yolculu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.