Eşli Hikayeler kategorisi, halama fena yerleştirdik hikayesini oku.

halama fena yerleştirdik

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
merhaba okuyucular size bu seferde halamı zorla ve hunharca sikişimizi anlatacağım halam orta yaşlı 1.70 li boylarda kapalı bi kadın ama memelerini görseniz yemelik sömürmelik adamı zevkden uçurur ara sıra halamlara gidince yerleri silerken eğilirdi memelerini gördümmü aklım hep onlarda kalırdı direk tuvalete gider mastürbasyon çekerdim ama küçüklükten beridir halamı hep sikme arzum vardı sakso atmak götten delmek rüyalarıma bile girmişti karı sonra aklıma koydum bi ara sikmeliyim diye eniştem tır şoförü olduğundan eve haftada bir gelirdi bu yüzden işim rahattı sabahtan akşama kadar körüklicektik halamı eniştemde halamı sikmeye bayılırdı her geldiğinde sabaha kadar posta atardı halama ee tabi karısı benimde oyle karım olsa sikerim neyse planı kurmaya başladım tek kişi olmaz dedim arkadaşı aradım onada anlattım buluştuk planı kurmaya başladık malzemeleri topladık ve halamın evde yalnız olduğu bi gün bulup gircektik o gün halama uğradım annem bişey istiyo bahanesiyle girdim oturduk falan eve baktım pek kimse yoktu bu iyi az sonra seni zevkten uçuracaz dedim ve çıktım arkadaşla giyindik maskeler falan gittik kapıya çaldık kapıyı açtı direk saldırdık arkadaş kollardan tuttu ben ağzını kapattım ve bantladım tamamdı halam bizimdi bileklerinden ve ayaklarından bağlayıp salona bıraktık halam çırpınışlar arasında ağlıyordu bu kadar yeter dedim ve kucakladım halamı oturma salonunun ortasına koyduk eşyaları kenara çektik geniş yer açtık enişteme nisbet olsun diye sikişmemizi kameraya almalıydım kamerayı çıkarttım yerini ayarladım başlattım sonra geldik en güzel yere halamı soymaya başladık üstten badisini çıkarttık beyaz sütyenliydi alttan eteğini sıyırdık çıkarttık arkadaş dayanamadı saldırdı halamın memelere sütyeni çıkarmadan ovuşturmaya başladı iki eliyle ovuşturuyor halam cırlıyordu ben baldırlarını yalamaya başladım baldırlardan yukarı amına doğru geldim donunun üzerinden amını ovuşturuyor zevke gelmesini istiyordum sonra hadi başlayalım artık dedim donunu indirdim çıkarttım arkadaş tek seferde kopçayı açtı attı sütyeni evin her tarafını kapattığımızdan ses gitmiyordu pek ağzını çözdük halamın ve başladım öpmeye dudaktan boğazına kadar yaladım hasret son buldu artık dedim saldırdım memelerini meme uçlarını yalıyor emiyor ısırıyordum memeler abartısız kafam kadardı ağzıma sığmıyordu bi 10 dk yaladıktan sonra ilk benim dedim arkadaşa arkadaş oturdu ben başladım diz çöktürdüm açtım siki yala lan! dedim soktum ağzına kafasını sikime bastırıp git gel yapıyordum 5 dk git gelden sonra ağzına saldım gırtlağına kadar soktum boşaldım çıkarttım yere sırtüstü uzandırdım ve amını girecektim arkadaş prezervatif uzattı yok gerek yok dedim artık zamanı geldi dedim amını yalamaya başladım amının kenarları yanaklarını emiyorum halam fena zevke gelmişti ilk kez böyle sikilecekti hayatında çıkardım soktum sikti ıııhhhhhhhhhh! ahhhhhhh! diye inleme sesleri odayı sarmıştı halam inliyordu 20 dk amına kanal açtım ve boşaldım hamile kalırsan kal banane hediyem olur sana dedim bıraktım arkadaşa arkadaşa girmeden önce istediğini yap kendi malın gibi kullan dedim tamam farketmez her türlü dedi oda seriye devam ozaman dedi soktu amdan halama arkadaşın sik benden epey uzun ve kalındı 5dk git gel yaptı halam kıpkırmızı oldu cırlamaktan boğaz kalmadı kadında yeter nolur yeter diyo inliyodu kadın arkadaşda amına boşaldı ve çıkardı oturdu halamın göbeğine memelerinin arasına sikini soktu ve git gel yaparak memelerine boşaldı sonra halamı diz çöktürüp ikimizin arasına aldık ikili saksoya bir arkadaş sokuyo git gel bi ben git gel öyle 10dk yaptık suratına boşaldık halamın sonra yorulmuşsundur dedik bıraktık yere video çekiyodu yaptıklarımızı neyse sonra aldık temizlende artık önemli odaya geçelim dedik sürükleyerek banyoya attık açtık suyu iki vücudunu elleyerek yıkadık kuruladık asıl odamıza yatak odasına aldık bu sefer en sikişmeli yere kucağıma aldım halamı ve yatak odasına girdik yeahhh işte bu dedim attım yatağa halamı kamerayıda odaya yerleştirdik biraz da fantezi yapalım dedim ve halama kırmızı tanga giydirdik başladık fotoğraflarını çekmeye hem eğlence sikiş hemde büyük bi koz olacaktı elimde ilerde yine sikebilecektim 10-20 uygunsuz fotoğrafdan sonra tamam bu tüm türk erkeklerine masturbasyonda yeter dedim ve başladık sikmeye kusura bakma hanfendi bu sefer çıtayı dahada arttırıyoruz dedik başladık 2liye yatakta köpek gibi domalttık halamı başladım amdan girmeye arkadaşda önden ağzına veriyor ama eli durmuyo mıncıklıyo ovuşturuyo halamın memelerini halam cırlamayla inleme karışık cırpınıyodu altta o inledikce biz sokuyoruz inledikçe köküne kadar sokuyoruz halam en sonunda pes etti ve canıma ve mallarıma bişe yapmayın yeterki istediğinizi yapın dedi bizde malın bizim elimizde kaltak istediğimiz o zaten vooohow dedik arkadaş halamın altına girdi amına yerleştirdi o amdan ben götten dayıyor hunharca sikiyorduk halamı 20dk siktik yeterda azcık ben biniyim dedim geçtim alt tarafa halamın yorgun ve çaresiz bi hali vardı hemen biraz eğlenelim bebeğim dedim başladım öpmeye o ağzını kaçırıyor kafasını tutarak zorla öpüyordum sonra saldırdım memelere göğüs uçları orgazmdan dim dikdi yalayıp ısırıyordum halam zevken uçmustu hissediliyordum epey bi amdanda siktikten sonra tamam yeter deyip bıraktık halam yatağa uzanmış dinleniyordu biz sikimizi sildik kamerayı aldık ee hadi kurtuldun dedik aldık banyoya götürdük hadi son kere deyip bi göğsünü o bi göğsünü ben yaladık sonra banyonun ortasına attık salona geçtik videoya baktık 63dk dı hemen cd ye yazdırıp masanın uzerine bıraktık enişteme hediye olsun diye ve çıktık
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kiracimla yasadiklarim

Oncelikle,hepinizi selamlayarak baslamak istiyorum,her kes anisini,fantazisini yada yasanmadigi halde icinden gecenleri yazmis yada gercek ama guzel olanlari var elbette.Ben yasadigim gercek olayi yazmak icimden geldigi icin ilk kez yazacagim,benim y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eş değişme porno hikayeler

ketumerkek writes SLM HİKAYE SEVERLR.BU GÜZEL ANIMI SİZİNLE PAYLAŞMAYA KARAR VERDM.HİKAYE UZUN AMA EMİN OLUN ÇOK GÜZEL..ÖNCE DETAYLAR.23 YAŞNDA 160 BOY VE 55 KİLO.GÖRÜCÜ USULÜ EVLİLİK KOCASINI SEVMEYEN MUTSUZ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocanla çiflıge gelsene

UZUN ZAMANDIR YAZAMİYORÜM BEN SEVDA BİR MÜDDET EVVELDI AT YARİŞLARİNA GİTMİŞTİK ŞEREF LOCASINDA KOCAMİN YAKIN ARKADAŞI TURAN BEYLE TANİŞTIRDI BANA BİTMİŞTİ BİR GÜN BERABER OLALİM TEKLİF ETMİŞTİ YARİŞLAR BİTMİŞTI KOCAMLA EVE DÖNERKEN NIYA DAVETE CEVAP... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşim ben ve arkadaşı

Hemen konuya girmek istiyorum. Yaşadıklarım bundan iki hafta olan bir olaydır. Eşim ve ben çalışan insanlarız. Eşimle aynı yerde görev    yapan başımdan daha önce bir evlilik geçmiş ve ayrılmış yaklaşık 6 yıldır yalnız yaşayan bayan arakada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yapmasam iyidi ama yaptim bir kere

YAPMASAM İYİDİ AMA YAPTIM BİR KERE Selam herkese bu olay 2 ay önce yasanmıs bir olaydır yasım 21 oldukca hızlı yasamaktayım istedegim zaman kız veya kadın olsun iliskiye girmeyi basaran bırısiyim amasyadan yazıyorum 4 katlı bir apartmanın en üst katı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karim kuzenim ve ben

biz iki senelik evli bir cirftiz ve 24 22 yaslarindayiz benim adim buzadam bem seks ecok duskunum esimde turbanlidir dort dortluk bir kadindir onu sikersen hep aklina baskalarini sokuyordum oda bana kiziyordu ama birgun isi inada bindirdi tamam grup ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tesadufen gelen evli bayan

merhaba tum sıte mudavınlerı ısmım emre 30 yasındayım 182 boyunda esmer nırmal kıloda evli bırısıyım.sıze basımdan gecen bır olayı anlatıcam ınanın tamamen gercek bır hıkaye bırgun sıtenın bırınde tavla oynuyodum.masama bır bayan geldı oynamaya basla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinemada kocasinin yaninda sevistik

Ben 35 yaşında seksle ilgili her türlü deneyimi yaşayarak olgunlaşmış, bu konuda profesyonel denilebilecek biriyim,Başımdan bir de evlilik geçti tabii ki…son deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. “uyutarak sikiş”diye bir porno hikayesini yazdıktan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karimi siktirtmek cok istiyorum

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilim

Sevgilimle gezerken 3-4 kişi sevişiyordu sevgilim bana baktı ve bizde yapalı mı? diye sordu o zamanlar bakireydim ve bende tabiki hayır diye cevap verdim sevgilimin gözleri ışıldamıştı bana baktı yarın bize gelirmisin dediben de olur dedim o beni eve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.