halamla çılgınlar gibi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba bu sex hikayesi tamamen gerçektir isteyen inansın istemeyen inanmasın ben 24 yaşında adım birkan okuyan biriyim aynı zamanda sporcuyum neyse abim evleneceği için annemler mersine gitmeyi düşünüyolardı kız tarafı orda olduğu için kına orada olucaktı benm antremanlarım ve okulum olduğundan evde kalıcaktm annemler gitmeden önce halam bize geldi oturuyrdu biz ise Gaziantep oturuyorduk oda düğün için gelmişti kınaya gitmicekti herneyse annemler gitti ben ve halam evde tek kaldık halam 4 genç annesi ama taş gibi beni çok sever durmadan öperdi.öyle bişey yani neyse halam oturup konuşuyorduk sonra ben yatıcam dedim tamam canım dedi bende yatıcam dedi zaten tmm dedm benm aklımda hep o vardı o ve mütiş kalçası neyse sabah 7de kalktım okula gidicektim elbisemi almak için halamın odasına girdimde ne görim çırılçıplak yatmıştı sesimi çıkarmadan elbiseyi aldım ve çıktım okulda aklımda hep o vardı neyse eve geldim halacığım bitanem bir sürü yemek hazırlamış beni bekliyordu yemekleri yedikten snra odaya geçtik halan türbanlı biri ama benim yanımda rahat takılıyordu şaçı açık ve kısa şortla film izleyelim mi dedi olur dedim dur ben bulucam dedi bi baktım porno açtı şaşırdım kızardım birden hala bune dedim ne olcak ben bunu izlemek istiyorum dedi.anlaşılan eniştem işi bilmiyodu bende olum fırsat bu dedim amına koy bunun birden üstüne atladım yapma ben bunun için açmadım dedi ni için açtım dedi sadece boşal diye açtım dedi hiç bişey anlamamıştım ee sende boşalım dedim olmaz dedi niye dedim yeğnimsin falan dedi of boşver dedi bu gün benim sevgilimsn dedm birden yapıştım dudaklarına emmeye başladım amını okşuyodum oda zevke geldı onu soydm oda beni soydukdan sonra yalamaya başladık o artık dayanamıyordu gir artık diyodu habire inliyodu birden bi girdm bi oh çekti akıllara zarar başladım ileri geri gitmeye yatağa gittik kuçama aldım hoplattım biraz sonra tekrar seviştik ikimzde boşalmıştık halam ağlıyordu niye yaptın falan diyordu ama eli hayla sikimdeydi.seni seviyorum aşkım falan dedikten sonra domal götten sikicem dedim hayyata yaptırtmam dedi yapıcaz dedim olmaz enişten bile yapmadı dedi ben yapıcam senin gerçek kocan benim dedim dirensede ne fayda çevirdim götünü başladım yalamaya güzelcene emdikten sonra 2 parmamı soktum ileri geri yaptım oysa ağlıyorduyapma diyordu birden üçüncüyüde soktum iyice genişledi artık sikim gire bilirdi yavaşcana sikimi soktum yavaş yavaş ileri geri yapmaya başladım halacığım ağlıyordu ben ise zevkin doruklarındaydım hızlandım ama çok hızlandım halam artık alışmıştı ohluyordu sik aslanım diyordu kocam benim diyordu götünede boşaldım nefesim kesilmişti dinlendik nye yaptın falan dedi bana sen kaşındın dedim güldü sonra duşa girdik beraber gecede bi posta attıkdan sonra beraber uyuduk halam artık benmdi her dakka sikiyordum ve bana koacım diyordu bana ulaşmak isteyenler ulaşabilirler.BİRKAN
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ben özlem askimla

slm arkadaslar ben bursadan ozlem 170 boy 76 kilo beyaz tenli balik etli bir kizim.sevgilim ile hikayemi anlatacagim askim ile uzaktik o baska universitede bn baska telde sex istiyordu bnde kiziyordum birgun yaptik telde cok hostu dediklerini yaptim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldiz beni yakti

Ben, Samir.31 yasindayim.Karim 30 yasinda.Bakuden katiliyorum.Benim bir baldizim var, adi Melek.26 yasindadir.Bacanak zaten o kadar da kisqanc biri deyil ve cok zaman polis oldugu icin is yerinde kalir.Ben bir gun baldizgile gidetken evde tek oldugun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli bayanla seks yaptım

mrhb ben ozan mersınde yasıyorum aslen ankaralıyım yasım 28 176 boy 78 kıloyum ela gozluyum neyse hıkayeme geceyım nette bır baynla tanıstım evlı oda mersınden konustuk arkadas olduk sohbet ettık msn aldık bırıbımızı gorduk sonra aradan 15 gun geçtı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Sevgilimle Beraber

Merhaba ben Melek.18 yasinda sarisin mavi gozlu ve lisenin en guzel kizlarindan biriyim.Mehmetle 9 yasindan beri arkadasiz ve son 4 yildir cikiyoruz.Onunla basbasa cok vakit gecirdik ve Cok hos seyler yaptik.Ama size anlatacagim seyi daha once hic ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Hep önden olmaz birazda götten sik

adım nurcan. Yurt dışında yaşıyorum. Sitenizi tesadüfen buldum ve siteniz güzelmiş hikayelerin bazıları çok hoşuma gitti. Size başımdan geçen ve çok zevk aldığım bi hikayeyi anlatcam. Ben 27 yaşındayım. Kendimce güzel bi fiziğe sahip olduğumu düşünüy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koca arıyorum..

İstanbula geleli 7 ay oldu.ancak daha önce yaşadığım yerde bırakmış oldum kocamı. şu an 19 yaşındayım.kocamla ilk ilişkim onun tecavüzü ile başladı.o zaman 18 yaşındaydım.kocam benden 5 yaş daha büyüktü.ben sekizinci sınıftaydım sınıfta kalmak üzerey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobus eve

Ben 15 yasinda buyuk got ve memeye sahip bir gayim kadin kiyafetleri giymeyi flan con severim ayrica bazende show yaparim . Ogun konaktan geliyorum otobuse bindim kalabalikti 50 yaslarinda bir adam vardi . Otobise biner binmez bana bakiyordu sanki be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yen - ge _ me

21 yaşında aile apartmanında oturan bir gencim bız orta katta oturuyoruz , yengemlerde ust katta oda 46 47 yaslarında bır hatun .Birgün arka balkonda kıyafetımı alırken yukarıdan kafama damlalar düşüyordu , yukarıya baktıgımda yengem kıyafetlerını as... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Üniversite Anılarım 1. Bölüm

İsmim Mehmet... Karaman'ın bir köyünde doğdum. Üniversiteye başlayana kadar eşekler dışında cinsel ilişkim olmadı. Muhafazakar bir çevrede doğup büyüdüm. Bu çevreden uzaklaşıp biraz rahatlamak istiyordum. Çok sıkı çalışıyordum üniversite sınavına, de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yıllar sonra 1

ismim ercan resmi bir kuruluşta yici olarak çalışmaktaydım yaşım 53 karım nesrin 45 yaşında mükemel bir evlilik anlayışlı bir karım ve 3 tane yetişkinimuz vardı en büyük kızımı aydan 5 yıl önce evlendirmiştim oğlum cem amerikada iktisat okuyor küçük kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.