Bire Bir Hikayeler kategorisi, harika bi gün... :) hikayesini oku.

harika bi gün... :)

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
evet okurLarım harika bir seX okuyunN diye aNLaTıYoruM aDıM HiLaL istanbulDa yaşıyorum 20 YaŞındAyım YaKLAŞık Bi HaFta ÖnCe ErKeK aRKaDaŞımLA GüMüşYaKaDaKi YAZLığımıza Gittik... giderken aklımızda sex yoktu aslında sadece uzun zamandır beraber bırseyler yabmıyorduk eglenmeyı muabbet etmeyı dusunuyorduk... tabı alkol alıncaaa bızmkının ufaklıgı kocaman olmusdu... uzun bı sure on sevişme yabdık... bırbırmızı yalamaya basladık... kocaman olmuş yarragını sanki yiğcekmişim gıbı yalamaya başladım snra benı sırt ustu uzandırdı ve bacak arama gırdı bal kutumu hızlı hızlı yalama baslamısdı snra ıctıımız sampanyadan amıma doktu ve dahada hızlı yalamaya basladı o kadar cok zevke geldımkı artık ıcıme gırıp benı bıran önce sıkmesını ıstıyordum... daha fazla oda dayanamadı amımın ıcıne yavas yavas gırdı sıcacık amıma gırdı kocaman yarragının ıcımde gezdıgını hıssettıkce onu dahada cok arzuluyordum... bı sureeee ustumde gıdıp geldıkten snra yenıden azıma aldım yaladım snrda domalıp arkadan on tarafa lak dır gırdıı o kadar cok zevke gelmısdımkı bosalıyorum fakat hala onu arzuluyordum... daha oncede ılıskıye gırmısdım ama bu kadar zevk almamısdım... en sevdıgım pozısyondu zaten domaltıp sıkılmek... daha sonra hızlı hızlı gıdıp geldıkten snra gosguslerımın arasına aldım ırı goguslerımı goruncee zaten dayanamıyordu bosalmıs olsa yıne ısterdı yanı o sekıl... snra goguslerımın arasında gıdıp gelırken kafasına dıl darbelerı atıyordum... buı onu dahada cıldırtıyordu.. bı sure snra bacaklaırmı omuzlarına aldı ve o sekılde gıdıp geleye basladı o kadar zvke gelmısdıkkı bı ara ıcdıgımız sampamya sısesını bıle kendıme sokmayı dusunmusdum :D en sonudna oda dayanamayıp bosaldı gobegıme... daha snradan ıkı kez daha bosaldık ama bu anlattıgım kadar jheycanlı olamamısdı... BU KADAR ARKADASLAR.. DAHA SNRAA OLURSA BOLE FNTAZIM ANLATIRIM SIZLEREDE... İİ OKUMALAR VE AZMALAR :p
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

borsada tuvalette

1998 Yılında üniversiteyi bitirdigim yıl. Bir borsa aracı kurumunda işe başlamıştım. İyi bir işti orda teknik anaizci olarak calışıyordum. Benden yaşca cok büyük ben 22 yaşındaydım oda 35 civarında temizlik ve gel götür işlerine bakan taş gibi bir ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahırda orgasm

Merhaba ben 18 yaşında lise mezunuyum.Kendimi tanıtmak istersem fazla söze gerek yok. 2.00 boyunda yakışıklı,basketbolcu ve yarrağım 25 cm boyunda kalınlığı bir pet bardak kadar...:))evet lafı uzatmadan hikayeme başlıyayım...Bundan 3 yılş evvel uzakt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

balık etli elemanım

Selam arkadaşlar size iki ay önce başımdan gecen olayı anlatayım.yıne havaların serın olduğu bir günde benim yeni evli ve yeni elamanım olan gamze (takma ismi) ile hoş bir sohbet ederken konu döndü dolaştı seks geldi.birazsıkılmadan sonra olay daha r... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tuğçeyi götten şikişim

merhabe aldatanlar com okuyucuları ben mehmet eskişehir den yaziyorum .Size geçen sene başımdan geçen olayı anlatmak istedimben 20 yaşlarında üniversiteye hazirlanan bir gencim ve dersaneye gidiyordum.Aynı zamanda da futbol ilgileniyorum neyse dersan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aşkım 2

mrb daha önceki hikayemde sevgilim sedayı götünden nasıl siktiğimi anlatmıştım,bu hikayemde ise amını nasıl siktiğimi anlatıcam. sedayı haftada 2-3 gün götünden sikiyordum,çok azgındı artık durmadan beni nezaman sikeceksin diye mesejlar atıyordu bana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yalova anılarım - 1

Selam arkadaşlar, öncelikle bu siteyi çok sevdim. Artık benimde hikayelerimi yazacağım bir yer var. :) Yıl 2000 yer yalova. Depremden sonra ilk yazımdı ve yalovaya, yazlığımızı görmeye gelmiştik. Sapasağlamdı. Sevinmiştim!. Sonra yazı burada geçirmey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ışyerindeki azgin

Merhaba ben turgay okulu bitirdikten sonda malüm zar zor kendime bir muhasebe bürosunda iş buldum. Orada benim yaşlarimda ama orada    işi bilen ve bizim şefim vardi. Işyerinde işleri onun sayesinde öğreniyordum. Ben çok sicak kanli olduğum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah arzum vah arzum hikayesi

Mrhb Sıcak Sex okurları Ben alparslan... Eee 18 yaşındayım... Anlatacağım olay birkaç gün önce başımdan geçti... Benim 30 küsür yaşlarında Arzu adında bir komşum var.. Hikayede belirttiğim gibi komsum vah dedirtecek bir komsu.. Ancak yatakda ben bunu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aşk cenneti antalya... sahilde aşk gibisi yok!

Ben kızların ilgisini çekecek niteliklere sahip,tabiri yerindeyse koç gibi bir delikanlıyım.Şu an 19 yaşındayım. Size geçen yaz başımdan geçen bir    olayı anlatmak istiyorum:Her yaz olduğu gibi; tatil için yine Antalya’ya gitmiştik. Fakat ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ınternettki sevgilim

Merhaba, benim adım serdar. 28 yaşındayım. çok iyi bir işim var. Bursa`da yanlız yaşıyorum. 175cm boyunda74kl çok yakışıklı sayılmam. Yanlız    yaşadığım için zamanımın çoğunu dışarda geçiriyorum. Evdeki bilgisayarımdan nete bağlanıyor, çet... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.