Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, harika komşum hikayesini oku.

harika komşum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
slm ben can yaşım 22 öncelikle bu hikayem %100 gerçektiir.karşı komşumuz ayşegül ile başımızdan geçen güzel anları yazacağım sizlere.ayşegül 28 yaşında evli 2 yetişkini olan beyaz tenli büyük göğüslü fiziği mükkemmel olan bi okadarda tahrikçi giyinen bir kadındır. benim ona olan ilgim bir hayli fazlaydı halende öyle bu sürekli bize gelir gider gençları bizim yetişkinimuz gibi hiç bizden çıkmazlar her neyse onun her gelişinde ben sikimle oynardım mahsus görmesi için msnde falan yazışırdık geceleri ben profilime çıplak kadın resimleri koyardım cinsellikten muhabbetederdik falan filan kamera açardık ben çırıl çıplak ama sadece üst kısım görünürdüm oda ipli giyinik olurdu hep beni çağırırdı bazen dolap çekelim masayı kaldıralı vs vs ben hiç yok demez giderdim ve gençları bizde yada dışarda olduğundan kocasıda çalışıyor olmasından dolayı çok rahat konuşurdum geçişlerimde sürterdim şakalaşırken yatırırdım göğüslerini tutardım o elimi ısısrrdı ben kalçasına dayardım sikimi yine bir gün beni çağırdı soba sökmek için üzerinde darbi ipli ( sütyensiz ) altındada dap dar bi şort ben görür görmez dedim bu kez napıp yapıp sikecem bağırsada ağlasada vs neyse sobayı sökmeye başladım gözüme toz kaçtı ben indim aşağı sen çık ben merdiveni tutayim dedim olur dedi mervidene bi çıktı allah şort resmen götünün arasına girmiş sadece göt belli bacaklar bem beyaz ben ufaktan ayak bileklerini tuttum dedi düşerim yok dedim ben de mervivenin 2 basamağına çıktım baldırını tutmaya başladım dedim böyle hiç düşmezsin güldü ben artık boşalmak üzereydim kalıp gibi göt burnumun dibinde bacaklar elimde artık dayanamadım götüne burnumla sürünmeye başladım ki şş dedi sadece ben aldırış etmedim cannn dedi yine devam ettim inmek istediğini söledi taam dedim indi ve napıyorsun dedi hiç bişe dedim güldü ve ben şakayle tokat attım banamı dedi ve tartaklamaya başladık bir birimizi sonra kolunu kıvırdım direk arkasını döndü bende sikimi çıkarıp bastırdım götüne dur napıyorsun biri gelecek saçmalıyorsun dedi şş dedim hayır bırak dedi elimi gögüslerine attım hemen yumuşacık ve biraz büyük harikaydı sıkmtım sıktım yeterr dedi sonra ellerini arkaya aldım sikimi tutturdum önce istemedi ama zorla tutturdum yawaşça şortunu indirdim dur yapma nolur dedi kes be dedim seni sikecem dedim o yapmayalım derkende yarrağımı bırakmıyor okşuyor istiyordu zaten dedim konuşma gel yatak odasına geçtik ben soyundum o bekle geliyom dedi kapıları kitledi o dk dan sonra hiç birşey umrumda değildi delirmiştim adeta hemen kendisi soyunmaya başladı ve bana eğer beni iyi sikemezsen vay haline dedi bende sen şimdi görürsün dedim ve başladık sevişmeye elimde amında okşuyorum yawşaça inlemeler başladı sonra beni yatağa itti ve yarrağımı delirircesine ağzında git gel yaptı ben dayanamadım boşaldım ağzına ve döllerimi ağzında tutup yarrağıma bıraktı sonra yalamaya başladı yalarken döllerimi yutuyordu sonra uzan dedim bukez ben başladım yalamaya saçlarımı çekiyordu deliriyordu hadi kocacım demeye başladı hadi erkeğim sik parçala seninnim gibi şeyler söylüyordu rahat 10 dk yaladım bacakları titreyerek bir kaç defa boşaldı ve domalmasını istedim domaldı götünü vermişti belliydi ibir iki ileri geri derken lap diye götüne girdi ve kendini yatağa bırktı uzanırken götünden sikmeye başladım saçını çekerek sikiyordum sonra yeter gir artık amıma sik beni kudurdum diyordu döndü amına tek hamleyle girdim içi ateş gibi ve baya bi ıslaktı siktim siktim delirdi kudurdu ve içine boşaldım daha sonra ikimizde yatağa uzanıp sevişmeye devam ettik sonra bana sen bir harikasın dedi ve dudaklarıma yapıştı hadi devam edelim dedi ben dedim hayır akşam gel bize benim odama çıkarız orada devam ederiz aten saat baya geçmişti kocası gelir falan neyse biraz daha öpüştük yarrağımı yalattım gögüslerinin arasına git gel derken bidaha boşaldım ve kalktık ben eve gittim oda işine devam etti.... ( devamı var )
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

necibenin sikici arayışı2

Kocamın beni sikip sikip internette hikayeler anlatmasını öğrendiğimde delirdim.Aklımda olmayanı aklıma soktu.Cumartesi günü kızlarla buluşacağım yalanıyla evden ayrıldım.İnce bir kumaştan dar ve derin yırtmaçlı bir elbise giydim.Elbisenin yakası yet... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bir günde Kaç Yarak yenir

Merhaba. Adım Zehra. 42 yaşında, 1.60 cm boyunda, 51 kg, vücut yapısı normal, esmer bir bayanım. 2 yetişkin kızım var. Eşim öleli 2 yıl kadar olmuştu. Eşim öldükten sonra seks hayatım hiç olmadı. Kızlarım evlendikten sonra evde tamamen tek başıma kal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ofis maceram

merhabalar ben istanbuldan ayten34 yaşında 2 yıllık evliyim büyük bir şirkette muhasebe müdürüyümyaklaşık 6 yıldır aynı şirkette çalışıyorum şirket bu sene amerikalı bir firmayla ortak projeler yapmak üzere bayağı sıkı diyaloglara girdiler bizimkiler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aetık lezim

merhaba ben 32 yaşında bi bayanım bicok seks deneyimim olmuştu. ama böylesi ilk. yaklasık 1 ay önce cok eski bi arkadasım benim bulundugum sehire geliceni yazmıştı fesde bende mutlu oldum coktandır görmemiştim neyse uzatmıyım arkadasım geldi cok güze... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abim karımı yanımda sikti

Merhaba ben erkan..37 yaşındayım..Almanyadan baldızım izne gelmişti..onu Ankaraya götürmem gerekiyordu..bende eşimide alarak abime rica ettim hem gezmiş oluruz hemde baldızı bırakır döneriz arabayla dedim ..sağolsun oda kırmadı beni..benim arabam tra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve karım ile

Sevgili hikaye okurları bu yazacağım hikaye benimle karımın yaşadığımız hikaye. Ben 31 yaşındayım adım Arda, karım ise 30yaşında 10yıllık evliyiz. Eşimin adı Güneş sevişerek evlendik mali durumumuzda iyi. Karım buğday tenli 170 boylarında 90 kg ve et... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

recep

köyde yaşıyoruz daha önce eşimle bir bey ile üçlü seks yaşamıştık ama büyük aletli biri ile nasıl olur diye merak ediyorduk birinin eşimi yaparken bende onları seyredip daha sonra aralarına katılmaktı recep bey uzaktan akrabamız olur müsaitsek akşama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyze kızıyla

Slm ben emre İstanbul da yaşıyorum 1.86 boylarında 19 yaşında yakışıklı biriyim neyse hikayeme geciyorum İstanbul da evde oturuyoduk birden kapı çaldı annem kapıya baktı teyzem annanem teyzemin kızı simayda gelmişti simay 17 yasında çok güzel ve sexy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

samimiyim ama sikerim

tekrardan selam arkadaşlar yine ben utku,paylaştığım anımdan sonra beğenildiğini ve okunduğunu görmek bana ayrı keyif verdi ve size başka bir anımı anlatmak istedim öncelikle kendimi kısaca tarif edeyim 30 yaşında 182 boyunda ve 85 kiloda kumral ve y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yengem Takmayla Becerdi

Merhaba sex hikayeleri okuyucuları ben mehmet hikayeme hemen başlamak istiyorum birgün okuldan çıktım annem evde değilim yengen gile git dedi yengem gile gittim yengem evde tekti yengem hafif kilolu ateşli beni deli ederdi neyse evde tv izliyordum ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.