Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, havuzda olanlar oldu hikayesini oku.

havuzda olanlar oldu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm önce kendimi tanıtıyım ben siyah gözlü 1.89 boyunda bir gayım.Anlatacağım hikaye başımdan geçeli bir haftadan az bir süre oldu.Komsumuzun sefa adında bir oğlu wardı.Ve biz sefa abiyle çok sıkı fıkıydık. Bir gün sefa abi bana gelseni yarın havuza götüreyim dedi.Bende hemen sabah erkenden kalkıp hazırlandım.Ve sefa abigilin zile bastım.Oda evden çıktı ve birlikte havuza gittik.Hemen parayı falan ödedik ve üstümüzü kabinlerde giyinip havuza girdik.Sürekli beraber yüzüyoduk ve sefa abi benim yanımdan hiç ayrılmıyodu.Ben havuzda yüzüyodum ve birden ağzıma su yuttuğum için boğulacak gibi oldum sefa abide bunu görünce hemen sırtımdan tuttu ve beni kıyıya götürdü.Ama giderken arkamda sert bişey hissettim ve ilk başta çok korkmuştum.Sonra kıyıya geldik ve sefa abi bana nasılsın iyi misin falan sorular sordu bende iyi olduğumu söyledim ve tekrardan yüzmeye başladık ama ben hala o sert şeyi unutamıyorum.Biras yüzdükten sonra ikimizde yorulmuştuk ve bana hadi gel şu kafede bişeyler yiyip içelim dedi bende tamam dedim.Kafede yemek yerken bana sürekli yan yan bakıodu ve bana sen bacaklarına ağda mı yapıosun dedi ama ben çok bozulmuştum.Hemen dedim sefa benim tenim sarışın olduğundan belli olmuyo dedim o da fazla ısrar etmedi.Havuza tekrardan girdik ve havuzda yüserken sürekli belimden tutup yarrağını göt deliğimin arasına yerleştiriyodu bi zaman sonra buda benim hoşuma gitmeye başladı ve havuza dalmış numarası yapıp havuzun altında sefa abinin yarrağına bakıodum ve bazende çıkarken görmemişten gelerek başımı sefa abinin yarağına sürtüyodum. ve sefa abide anlamıştı artık istedimi.beni suyun içinde sıkıca tuttu ve sevişelimmi falan dedi bende olurmu hiç öle şey falan diyip geçiştirdim ama o bana sabahtan beri numara yapıp sikime kafanı sürttüğünü biliorum dedi eğer benle sevişmessen seni burda boğarım dedi bende sözde mecburen gerçekte istekle tamam dedim.ve hemen suyun içindeyken arkadama geçti.zaten sabah vakitleri olduğu içinde tek tük yani 3-5 kişi wardı.hemen bana arkadan ddayamaya başladı.ve hadi gidiyoruz dedi.bende hemen hazırlanıp çıktık.eve geldik zaten oda ankarada okuduğu için evde tek kalıodu hemen onların evine girdik ve girer girmez hemen dudağımı öpmeye başladı ve biyandanda beni soyuyodu bende onun pantolonunu indirrdim altında boxeri vardı boxerinide indirince gözlerime inanamadım en az 21-22 cmdi. hemen kafamdan zorla tutarak kocaman yarrağını ağzıma verdi.bu pozisyonda 10 dk falan durduk ama bir türlü boşalmak bilmiodu en sonunda geliyorum dedi ve ağzımın içine boşaldı tadı iğrençti yutmak istemedi ama zorla yutturdu.sonra beni domaltmaya başladı hemen arka deliğime kocaman aletini dayadı ve zorluyordu ama girmiyordu bense ağlıyordum ve birden elinden kurtuldum hemen banyoya girip kapıyı kilitledim ama evdeki bazı kapıların anahtarı aynı olduğu için onlardan biriyle açtı kapıyı açar açmaz hemen yanıma gelip bana çok sert bi tokat patlattı ve klozete domalttı artık kaçamıyorumda çünkü banyoda ikimiz vardık ve banyoyu kitlemişti hemen kazık gibi yarrağını deliğime dayadı ve bu sefer işini sağlama almak için belimden sıkıca tuttu artık kaçış yoktu yavaş yavaş başını soktu ama çok acıyodu sonra tek eliyle ağzımı tek eliylede belimden tutarak birden kökledi benim deliğimden kanlar boşalıyodu ama bu ona hiç aldırış etmeden sikti ve bide içime boşaldı sonra beni banyoya kitledi kendi dışarı çıktı geldi elinde bir telefon vardı.dediki eğil birdaha sikcem benim zaten hiç şansım yoktu ve hemen eğildim bi yandan beni sikerken bi yandanda kameraya çekiodu çıkardı sonra ağzıma tekrar verdi yaladım bidaha ağzıma boşaldı.ve dediki yarın da gel yarında yapcaz dedi eğer gelmessen bu videoyu internete verip bütün herkese izlettiririm dedi ve o günden beri hergün beni sikio ama haftada bir çep harçlığı falan 50 lira verio anlayacağınız kendimi onun orospusu hissettim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

önce sinema

Izmirli olanlar saray sinemasını bilirler.çok iyi filmler oynamasa da arasıra takıldığım bir yerdir. yine geçenlerde bu sinemaya gittim. her zaman en arka sıralara otururum. yine en arkaya orta koltuklardan birisine geçtim.filmi seyretmeye başladım. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul gezisinde iki alet!!

Meraba daha önce beden dersi sonrası yaşadığım bir hikayeyi anlatmıştım şimdi ise lisenin son yılında başıma gelen bir olayı anlatıyorum.lise sonda okul gezisine gidiyoduk ve beni yine bir heyecan sarmıştı. orda okulunson yılı belki bir kızla beraber... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

askerde özel traş

Asteğmen olarak bir takımın başına atanmıştım. 15 günde bir traş kontrolu yapılıyordu takımda. Kontrol gününü dört gözle bekledim. Gün gelip çatmıştı.Çavuşa takımı hazırlamasını söyledim. Yatakhanenin koridoruna tüm askerler dizilmişti. Üzerlerinde s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şişe

Merhabalar yine ben leon. Uzun bir süreliğine ankara’da kalmak zorunda kalmıştım. Sıhhıye’de çok merkezi bir yerde ev tuttum. Çok güzel olmamakla beraber beni idare ediyordu.. . Çatı katında iki odalı bir evdi burası. Ankara’ya gelirken tereddütlerim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köyde öğretmenken köylü kızlarıyla …

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları. Ben yıllardan beri öğretmenlik yapan bir beyim arkadaşlarım arasında saygın güvenilir biriyim. Fiziksel olarak ta 45 beş yaşında ve oldukça yakışıklıyım. Beyaz saçlarımda ayrıca fiziksel görünüşüme bir hava katmakt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamamda 3 çılgın

merhaba. doyumsuz bir sex duşkunuyum.Eskişehir sıcak suları ve hamamları ile ünlüdür. bir hafta sonu kese olmsk ve havuzda yuzmek için hamama gittim.sabah erken saatte kimseler yoktu. bir süre ter attıktan sonra nihayet bir müşteri daha geldi. önce d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz talat bey

Merhabalar ilk hikayemden sonra açıkça birçok e-mail aldım çoğu hikayemi beğenen ama inanamayanlardı. Yazdıklarımın hepsi yaşanmış gerçek olaylardır.1-2 tanesi msnde beni görünce gerçeği anladılar. Bende bu cesaretle hikayelerimi yazmaya devam ediyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en sonunda bende yaptım

Hayatim boyunca hep bir erkek veya götten sikmek isterdim ama nasil olacağini kesinlikle cesaret edemezdim. Sonunda sürekli işyerimde internette chat yaparken manisali p isimlibiriyle görüşmeye başladim biraz sohbetten sonra çanakkaleliymiş ziyarete ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inşaat odasında

Slm lar size anlatacağım olaylar tamamiyle gerçektir.bir iş nedeniyle çorluda bulunuyordum . telefon açmak için kulübeye vardı hava soğuktu. o sırada tanımadığım biri ana yardım etmek istedi.onunla nasıl olduysa tanıştık.evine gelip gitmeye başladım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex rifat ile sexim

Sex Rifat ILe Sexim Ben Hollywood´dan geldigim zaman,benim babamin arkadasi var,ismi Rifat.Rifat Aramisti Beni,naber jonny baban nerde demisti,ben sasirmistim kim bu pic dedim,ismini sordum bana ben rifat abin dedi Ben ona böyle dedim:Rifat abi babam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.