Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, hayin plan hikayesini oku.

hayin plan

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Hayin Plan Artık götüm kaşınmaktan yırtılacak gibi olmuştu.Muhakkak birini bulup kendimi siktirtmem gerekiyordu.Ama bu birinin enfazla 17-22 yaşlarında olması lazımdı, hele birde ayakları şöyle 39-41 numara gibi küçük birini bulabilersem bir tüp çokokremi kesin o ayaklarda yalayarak bitirecektim takmıştım kafaya birden aklıma Mehmet geldi.O nu 3-4 senedir tanıyodum hemen telefon açıp ne yaptığını sordum evdeydi saat 16 00 gibi daha yeni kalktım diyodu.Hemen bana gelirmisin sana çok önemli bir şey söyleyeceğim dedim tamam abi gelirim dedi.Yaklaşık 2 saat sonra kapı çaldı baktım karşımda o küçücük 40 numara ayakları ile mehmet duruyo.Yaşıda 22 .Hemen içeri aldım.İçecek ikram ettim Sohbete başladık.Birden ona elimi sikini üstüne atarak beni sikermisin dedim.Çok şaşırdı.Önce aman abi nasıl olur falan dediysede ben fermuarını açmış sikini ağzıma almıştım bile yaklaşık 5 dk.emdikten sonra onu banyoya sokup bi güzel sabunladım özellikle ayaklarını pırıl pırıl yaptım.Sonra çokokremi alıp önce sol ayağına döktüm ve başladım dillemeye o bu sırada çıldırıyodu kahkahalar atıyodu.sonra sağı hallettim.O koltukta otururken kıçımı ona çevirip hadi dedim o önce parmakladı sonra ıslattı ve birden kucağına doğru çekip sikinin üstüne oturttu.Öyle canım yandiki gözümden yaş geldi sonra domaltıp başladı pompalamaya onunki bir türlü inmiyodu ben yeter dedikce e abi sen istedin çek cezanı diyodu beni sabaha kadar sikti.Kaç kez boşaldığını hatırlamıyorum.Ama ertesi gün uyandığımda götüm zonk zonk zonkluyodu.Ama hala canım istemiyo desem yalan olur.Bye
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sok, sok

Benbelcikadan yakisikli, 23 yasinda bir gencim. bir gun chatte tanistigim bir adamla, yaklasik 35 yasindaydi, bulusmaya gittim. evine geldigim an o kapiyi acik birakmis. iceriye girdimki adam yatagin uzerinde ciplak halde beni bekliyormus.hemen soyun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onur ve ben

merhablar ben sizlere bundan ikisene önce 20 yaşındayken geçen birolayı anlatacagım lise çağlarımdan beri hemcinslerim eilgi duyarım ünivesiteikinci sınıftayken ev arkadaşı onur ile içki içiyorduk onur hemen zerhoş olanbirisiydi yine zerhoş olmuş ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aliyi aldattım

Merhaba ben bu hikayemi ankaradan yazıyorum ben 17 yaşında bir gayım ama kızım demeyi çok isiycek kadar azgın bir gayım gerçek adım hasan ama beni sikenler aysun der bir gün herzamanki gibi kalçalarımı sıkan kot pantolonumu giydim ve mahalleye aşık o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onunum (1)

Ben normal dürtülere sahip bir erkeğim. Daha doğrusu öyle sanıyordum. Zaman zaman bir erkekle olmanın nasıl olduğun merak etmişsem de    fiiliyata hiç geçirmemiştim. Halim vaktim yerinde. Para karşılığında sekse hiçbir zaman sıcak bakmadım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üçgen vücutlu inşaat işçisi

Selamlar.Benim hikayem bir inşaatta çalışırken kaslarına ve yakışıklılığına dayanamayıp domaldığım bir yakışıklıyla ilgili.Önceleri onu her zaman oturmaya gittiğim parkın karşısındaki inşaatta çalışmasına rağmen farketmemiştim.Taki oturduğum banktan ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

metin`i unutamıyorum

Meraba. Ben size geçen yaz başımdan geçen bi hikayemi anlatacağım. Yaz mewsimiydi. Arkadaşım Metin ile hawuza gitmeyi karar werdik. Metin de benim gibi 18 yaşında, aynı boydayız ancak Metinin öyle bir wücudu warki inanın kızların wücudu bile öyle değ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hic turk yaragi yiyemedim

Hic Turk Yaragi Yiyemedim ben dogma buyume faransada yasiyorum bu anlatacam hikaye tamemen gercekdir suan 19 yasindayim icimde hep erkek lere karsi ilgi duyurum ben 13 yasindayken bir parka oynamaya gitmisdim. bankda otururken bir genc geldi yanima b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azımı doldurmuştu

Slm sevgili okurlarBende çoğu gizli pasif gibi ilk deneyimimi anlatmak istiyorum.167 boyunda 65 kg içinde gizli bi kadın bulunan bi    pasifim.Anım bundan 2 yıl evvel amatör top oynadığım zamanlarda takım arkadaşım Onur la geçti.Kendimde ço... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk kez pasif

Merhaba ben aydından Murat Akın.Dİrek konuya geçecem. Bundan 2 yıl önce mahallede Can adında bir arkadaşım vardı.Beni telefonla aradı bize gel kimseler yok Dedi.Canların evine gittik.Evde kimseler yoktu.Biraları içtik sexten bahsettik.Yaz olduğu için... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın bekçim

Ben gayim. Hem aktif, hem pasif. 1. 83 boyunda, 80 kilo, renkli gözlü yakışıklı sayılırım. Yaşamış olduğum bir anımı sizlerle    paylaşmak istedim. seks ve hayat benim için vaz geçilmez unsurdur. sekste sınır tanımam. Yaşamış olduğum olay b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.