Bakire Hikayeleri kategorisi, hiç tanımadığımı siktim hikayesini oku.

hiç tanımadığımı siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
|ben eren yazın mersinde tatile gitmiştik.ben her aksam çıkıp gece kulüplerine gidiyordum.3. gece sınırsız efes bira ve köpük show vardı.bende girdim 2 saat sonra 1.70 boylarında,siyah saçlı,normal büyükükte ama güzel göğüslü bi kız yanıma yaklaştı.sarhoş olduğu belliydi.beni tahrik etmeye çalıştığı belliydi.önce kucağıma oturdu ve bei öpmeye başladı ben çok şaşırmıştım.ama çokta mutluydum.10 dakka kadar öpüştük ve beni kadırdı ve bi otele götürdü daha kızın ismini bile bilmiyordum.otelde yatağa yattı ve ammını okşamaya başladı benim 17lik taş kesilmişti.üstünü çıkardı ve gel işareti yaptı bede hemen yanına uzunıp göğüslerini oksamaya basladım.müthiş bir zevkti.ikimizde soyunmuş ve azmıştık.birbirimizi yalıyorduk.en sonunda o güzel ammını açtı ve yala dedi.bende hiç dumadım ve onu zevkten inletmeye başladım.artık sokma zamanı gelmişti.ben bakireyim dedi ve ben dahada zevklendim.o an gelmişti ammına öyle bir soktum ki bağırışını tüm otel duymuştur.ben aynı hızla devam ettim.bu sefer arkasını döndü ve götüme sok dedi.çok güzel bi götü vardı.bende götünü tutup o ufacık deliği büyütmeye başladım kız çok fena bağırıyordu.artık işim bitmişti.onun kafasını tutup sikimi yalattım ve 3. kez bosaldım.bu deneyim müthişt i.bu zamandan sonra onu bütün tatil boyunca siktim.sonrada görmedim.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arkadaşımın tesettürlü sekreteri

herkeze selamlar. bu olay 4 ay önce başımdan geçti. arkadaşım çok yoğun ve genellikle dışarıda çalıştığı için bi sekreter ihtiyacı duymuştu. ortalığı silip süpürsün temizlesin, tlefonlara baksın falan diye. arkadaşım özel çalıştığı için çalışma ssati... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Baldızımın İlik Gibi KızınaDayanamadım Siktim!

Eylül ayının ikinci haftasıydı, geçici göreviçin Tekirdağ’a gönderilmiştim. Bunu birazda ben istemiştim, çünkü orada üniversiteokuyan (baldızımın kızı) Çilem vardı. Hembir büyüğü olarak onu kontrol edecektim,hemde işimi yapacaktım. Arabamla Paz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sınıf arkadaşım türbanlı serap benim oldu

ben ahmet üniversite okurken başımdan geçen olayı anlatayım dedim okuldayken türbanlı uzun boylu beyaz tenli koca göğüslü bir kız vardı adı serapdı ilk başlarda hiç konuşamıyorduk zaman ilerledikçe ortam geliştikçe merhabalar başladı çok seksi ve güz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tugba

Tugba ile tanışmamız bilge sayesinde olmustu henuz 16 yasındaydı lise 2 sınıfta olmasına ragmen olgun bır bayanda olacak hersey onda vardı ve cok kısa bır zamanda cok hızlı bır ask baslamıstı aramızda bır gun telefon konusmamız esnasında banyoda oldu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hiç bir cümlesinde yalan yok_2

Bu güne kadar girdiğim bütün ?Seks Hikayesi? sitelerinde öyle uçuk ve inandırıcılığı olmayan öykülere rastladım ki, öyküleri yazıp yollayanlar.Bu öyküleri bir kalite süzgecinden geçirmek gereği duymadan yayınlayan site yöneticilerine haddim olmayarak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üst komşumuzun kızı beyza

Ben o sene 18 yasında öss ye hazırlanan bir genctim.Dersaneye gidiyordum ve anlatıcam konuda aynı dershane gittiğimiz ve ailesinin bana göz kulak olması için emenet ettiği üst kat komsumuzun kızı Beyza hakkında.Beyza 21 yasında 1.70 boylaında sarısın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

diş ç i koltuğ u

Merhabalar baş ı mdan geç en ilginç bir anı mı fantazi severlerle paylaş mak istı yorum.Ben diş hekimi yanı nda kalfa olarak ç alı ş ı yorum. herkes bilir genelde pek ç ok iş i d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evde tek başına

|slm ben cihan 17 yaşındayım ve lise sona gidiyorum size 1 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta seda diye bir kız var fıstık gibi 31 çekerken hep onu düşünüyorum 1 ay önce bir yazılı için bize gitmiştik beraber çalışmaya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem kara amı

ben cem yası m 17 yengem ı se 5 genç anası yengem bı rgun yangem gule gı ı tı m yengemı n karsı nda oturuyordum baktı mgı ne yengemı n altı nda hec bı rsey yok abı mle sex yapmı ş l... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimin masajı

ben 32 yaşında evli ama mutsuz evlilerdenim 8 yıllık evli olmama rağmen eşimle hiçbizaman karşılıklı orgazma ulaşamadık maalesef.aslında nişanlı iken çok iyiydik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.