Bire Bir Hikayeler kategorisi, hiç ummamışştım hikayesini oku.

hiç ummamışştım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm ben 18 yaşındayım sizlere başımdan 2 sene önce geçen bir olayı anlatacağım.bu arada adım selin,Ben erken kalkmayı sevmediğim için o günde annemlerle gezmeyi kabul etmemmiştim ve saat 12 civarlarında kalkıp banyoya gittim.sıcak suyun altında karşımdaki televizyonu seyrediyordum bir anda    sevişme sahnesi çıktı ama o nasıl bir sevişme anlatamam, sıcak su zaten beni tahrik ettiği için elim daha önce hiç    yapmadığım amıma doğru kaydı.artık onu çılgınca okşuyordum ama kendimi bozmak istemediğim için sadece elimi amımın içinde gezdiriyor yavaşca kendimi tahrk    ediyordum.ben tam işimi bitirmek üzereyken kapı çaldı annemlerdir diye üzerimde sadece bir havluyla kapıya yöneldim, havluyu bilmem anlatmama gerek var mı ama dizlerimin 10 cm yukarısındaydı göğüslerim yarısına kadar belliydi.kapıyı o şekilde açtım karşımda annem değil karşı komşumuzun oğlu emre duruyordu. şaşkınlıkla beni seyrediyor vücut hatlarımın üzerinden damlayan sularla elini şeyine götürmesi bir oldu. ama hiç bir şey yokmuş gibi ona "hayırdır emre abi" diye sordum bana gülümseyerek "içerde kiteplarımı unutmuşum" dedi ve içeri daldı. artık niyetini anlamak zor değildiodaya doğru yöneldi sanırım bişi yapmıcak dedim ama bana doğru bakıp üstüme atladı havluyu bir hamlede çıkardı göğüslerimi okşuyor beni gittikçe çıldırtıyordu gömleğini çıkartıp pantolonuna indim yarağı ağzımdaydı amailk tecrübem olduğuiçin bana talimatları o verdi artık muhteşem bir sakso çekiyordum ağzıma boşaldı bende istiyordum azını amıma dayadı yalamaya başladıgöğüslerimin uçlarını sıkıyor bir yandanda beni yalıyordu muhteşem bir hazdı ona içime gir diye yalvardıkça daha da çok yalıyordu sonra bei domalttı parmaklarıyla tek tek götümün deliğini büyülttü benm delik müthiş küçük onunkide    22 cm olduğu için ve kalınolduğu için içime girmesi zor oldu ama bir anda kökleyince var gücümle bağırdım ve onu tırnakladım o içimde gidip geldikçe ben 2 kere boşaldım tam boşalmaya yakın amıma dayadı ben hayır olmaz falan    derken beni dinlemedi ve gene müthiş bir acıyla içimdeydi acıma duygusu gittikçe zevke dönüştü ve artık çıldırmıştık içimde tam 3 .    kere boşaldı o gittiğinde 4 saat geçmişti. şu an yanımda beni yalıyor ama evliyiz çünkü bir yetişkinimuz oldu nedenmi bunları    yazdım kızlar sakın seni döverim benle evlenme diyen adamlara inanmayın şu anda benim köpeğim ve hep öyle olacak.......Gönderen: selin
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

\' oğlumun arkadaşıyla sikiştim, patlattı beni.. \'\'

Merhaba değerli okurları adım Asuman 38 yaşında 1 genç sahibi eşinden boşanmış fiziği ve medeni halimle erkeklerin peşinde koştuğu bir kadınım özellikle bacaklarım, göğüslerim, sarı saçlarım ve ses tonum erkekleri hemen etkiliyor bir kadın olarak bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kilotlu çorabı yırtılmış

slm arkadaşlar size dop dolu bir hikaye 23 yaşındayım adım bulut teferuatada gerek çok zaten şu anda hepiniz azmış pozisyonsınız zaten banene diyosunuzdur.Neyse...05.01.2009 tarihinde sabah kalktım ve yemeğimi yedım daha sonra dışarından gelen bir se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

apartmanin temizlikci afeti seks hikaye

adım zekeriya 32 yaşındayım bir sabah evde yanlızım kahvaltımı yaptıktan sonra televizyonun başına geçtim ve tvde maç saatinin gelmesini bekliyorum beklerken erotik kanalları dolaşmaya başladım üzerimde boxer ve kolsuz alketim vardı elimi boxerin alt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaya balığı

Geçen pazartesi öğleyin iş yemeğindeydim. Büyük bir şirkette yöneticiyim. Hatırlı müşterilerimizi ağırlıyordum. Tam sohbetin canalıcı yerinde cep telefonum çaldı. Sessize almayı unutmuştum. Biraz utanarak ekrana baktım. Gizli bir numaraydı. Hiç sevme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ağlayana kadar vurdum

Merhaba ben capkın jıgolo ben istanbulda oturuyorum size başımdan gecen bir hihayemi anlatmak istiyorum ben özel korumalık yaptığım için geziyorum genellikle bir gün arkadaşımla ortaköyde iş üzerine gittik kuaför salonunda bir bayan bana müsallat old... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

suzan abla

Selam ben 20 yaşından bekar bir gencim. Size geçen yaz başımdan geçen biraz garip bir ilişkiyi anlatmak istiyorum. Suzan adında 50 yaşında bir komşumuz var yaşına rağmen yetişkini olmadıgı için vücudu hala genç kız gibiydi. Ondan çok hoşlandığım için de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ya tutarsa

Merhaba canım ben kemal emınımkı su anda canın cook sıkılıyordur sımdı sana bıraz yardımcı olucam umarım hosuna gıder. Once bıraz kendımden bahsedeyım ben 185 boyunda 75 klo yesıl gozlu atletık yapılı 27 yasında ist da yasayan bır delıkanlıyım :d. Fa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıki kizi birden

Meraba ben 24 yaşinda bir gencim iki yilonce askerdende yenigelmiştimbir tesislerde calişiyordum bir tesislerin lojmaninda kaliyordum bir akşam tesislere iki genc bayan geldi bende guzelce ilgilendimbir ikisaat oturduktan sonra hesabiştediler hesabla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah eda ah

Bir gun yogun ders esnasındayım kız arkadasım eda benı evıne cagırdı tabı bende dedımkı tamam yardımcı olacak bırını buldum ve evıne gıttım başladık derse ve sonra ders bitince bana dediki eda su dvd yi bir filim koda seyredelım bende tamam dedım guz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk lez deneyimim

Slm bu siteyi yeni keşfettim ve bende bu yaz yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.Bu benim Takma adım tabiiki, Ben 33 yaşında bakımlı, 168 boyunda ince belli dolgun kalçalı, oldukça alımlı bir kadınım, evliyim ve 7 yaşında bir oğlum var, Üs... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.