hiç unutamayacağım cumartesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Size başımdan daha yeni dört beş gün önce geçen bi olayı anlatacam benim istanbulda yaşayan bi kuzenim vardı bana cumartesi    burada olacaklarını ve biraz işinin oldugunu söyledi yanında misafirleride gelecekmiş benden ev bulmamı istedi bende tamam dedim ve cumartesi günü    sabah bunlar geldi yanında iki tane dünyalar güzeli kız vardı sonra kızlarla tanıstık birinin adı hale diğeri ise betül idi iikiside birbirinden güzeldi netse eve gittik kuzenimi sordum bunları niye getirdin diye bana işte sana fırsat aksama kadar sex yap    dedi bana betülün benim halenini ise kendisinin olduğunu söyledi ve dısarı çıktı işlerini halletmeyebizde bu arada tanıstık dahada yaknaştık numaralarımı birbirimize verdik bu arada muhabbet uzadı konu sekse geldi ve bana ikiside hangimizi istersin dedi ben hiç cevap veremedim ama ikinizide isterim dedim güldüler ve kuzenim geldi biraz daha konustuk işini hallettiğini ve şimdi eğlenme zamanı deyip haleyi alıp    diğer odaya geçti bende betüle hadi bizde diğer odaya geçelim dedim ve bizde yatak odasına geçtik ben heyecanlanmıstım çünkü çok güzel bi kızdı ama aklım haledeydi onuda nasıl sikerim diye planlar yapıyodum ve bi flim taktım filmi izledik ve öpüşmeye    basladık ve ikimizde soyuunduk inanmazsınız hayatımıda ik defa böyle bişey görüyodum çok bi vucudu vardı ve yatağa uzandı bi 15    dakika falan seviştik ve ben direk amaına girdim ilk bastaalamadı ve biraz zorlandı ama sonrada aldı git gel yapmaya basladım veonunda zevk aldığı belliydi çünkü inliyodu dudaklarıma yapışıyodubu sekilde saatlerce sikiştik ütün pozisyonları denedik aradan saatler geçti artık iyice ikimizde    yorulmustuk neredeyse sekiz dokuz kez bosalmıstım oda belki daha fazla bilimiyom ama bi bosalmamda aynı anada bosaldık ikimizde bi anda titreyerekneyse sarmas dolas uyumuşuz gece kalktığımda saate baktım 12yi geçmişti neredeyse sekiz saat sikişmiştik ama sikide ve bende hal kalmamıstı    mutfaga bişeyler içmek için gittim ve peşimde hale geldi betülü sikerken oda aklıma gelmişti neyse banada veririmisi dedi onada doldurdum    ve arkamı döndüm ve verirken ellerini sarıldım ve dudaklrına sarıldım ve oraya yatırdım onlar uyuyolardı ama uyana bilirlerdi biz banyoya    geçtik ve hemen kuveti doldurdum içine girdim basladık sevişmeye sonra sikişmeye onada orada ikikez bosaldım aradan bi saat gelmişti biraz daha seviştik ve çıktık odalarımı za geçtik yaatık sabah oldu yatakta sarmas dolaş olduğumu betülle biraz daha sikiştik ve kalktık    artık gitme vakti gelmişti bana bşey sordu neden hiç götten istemedin dedi bende ben hiç götten sikmedim ve sikmeyeceğimi söyledim bana çok hoslandığını ve arkadaşlığımızın sürmesini söyledi bende istiyorum çok hoş kız ve vedalaştık gittiler hale ilede vedalaştık ikiside beni    istanbula bekliyo gidince ikisinide sikicem ama birbirlerinden haberleri olmayacak ama betülün yeri farklı ah keşke bütün cumartesiler böyle olsa...Gönderen: gamsız
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

pişmandım ama sevindim

Merhaba arkadaşlar ben istanbulda yaşıyan 40 yaşında tipik bir akrep burcuyum adım murat kemkumu sevmıyen sınırsız ve doyumsuz biriyim acık sözlü biriyim internette chat alemınde AKREP-m40 olarak tanınırım sizlerle birkaç anımı paylaşmıştım hatırlaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni kiracının baldızı

Selam erotik-sexmobilhikaye.net ziyaretçileri size başımdan geçen kesinlikle gerçek bir olayı anlatacam. Bazı hikayeler bana inandırıcı gelmiyor çoğu yalan hikaye, neyse olaya gelelim yaklaşık olarak 4 yıl önce başlayan ve halen devam eden başımdan geçen ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dağda şehre karşı siktim

Selam Aldatan okuyucuları ve editörü bundan önce birkaçtane daha yzdım ama yayınlamadınız umarım bu yayınlanır.arkadaşımın teyzesiyle sohbet ediyorduk derken sohbet sekse geldi kocasının kendisini sikmesine izin vemediğini söyledi sebebi eşinin çok p... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşamak.2

Motelin kafeteryasında eşimin telefonunu ne kdar bekledim bilmiyorm. Ama saat 6 ya doğru cepp tlefonumn çaldı. Demek ki 2 saattir karım bir başkasıyla beraberdi. Hemen odaya koştum. İçeri girdiğimde karım ve Erhan sırtüstü çırıl çıplak yatıyorlardı. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kemerde rus güzeliyle

Fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum. Dunyadaki cennette calisiyordum. Antalyanin kemer ilcesinde. Resepsiyon bolumunde otele gelen guzel kizlar ya bizler tarafindan yada barmenler tarafindan sikilir. Neyse lobide oturan ikitane rus ilahina gozum ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayçayla haftasonu

Selam ben wolfy bu üçüncü hikayem. Okul Yıllarından bir anı 96 da yaşandı bu olay. Üniversitede ikinci yılımdı. sınıftaki çoğu kişi benim gibi okumaktan çok macera için okuyordu. Özellikle başka şehirden gelen kızlar resmen sikişmeye geliyorlardı. Ok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabada seviştik

Komşumuz olan kadın hayriyeyi pazardan gelirken elleri poşet dolu ğörünce arabamla yanında durdum eve bırakabileceğimi söyleyince tamam dedi.çoktandır ilğimi çekiyordu .ğitmeden sana çay içereyim dedim .okey dedi .nasıl edip bu karıyı sikeyim diye dü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıs yerınde benden oncekı sekreterı sıktım

SLM sexmobilhikaye.net hıkayem su ben etılerde galerıcılık yapan satıs muduruyum benden oncekı sekreter sema ısten cıkalı bı hafta olmstu sema 1.65 boyların sarısın bomba mı bomb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılkdi ama harikaydı

Ben 20 yaşında seksi bir kızım erkeklerin benimle yatmak için deli olduğunu biliyordum ve bu benim her zaman hoşuma gitmiştir. Ama ilk deneyimimi geçen sene erkek arkadaşımla yaşadım onun evine gitmiştik bira falan içtik sonra öpüşmeya başladık içkin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

küçük üniverstelim ve teyzesi

Ben 19 yıllık bir sınıf öğretmeniyim yaşım 39, öğrencisini okuttuğum bir velimin ablasının kızı eğitim fakültesi 3.sınıf öğrencisi. Bu    kızın adı hülya, hülya 21 yaşında 1.55 boyunda 42 kg ağırlığında küçük kavun büyüklüğünde göğüsleri ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.