hocamı hamileyken siktim be

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm ben kerem bu olay başımdan üniversite hazırlık sınıfındayken gecti. Sınıfımda 33 kişiydik ve oturaklar kolcaklıydı yani sıra masa falan yoktu. Ders hocamız yani ekin hoca 29 yaşındaydı master falan derken evlenmeyetravesti vakit bulamamış erkek arkadaşıyla beraber yaşıyordu ve hamileydi. Boyu inanılmaz kısaydı yani benim göğüslerime kadar anca geliyordu. Saçları upuzundu kalçalarından aşağı kadra iniyordu. Yaklaşık olarak 6 7 aylık hamileydi bu olay olduğunda. Karnı belirginleşmişti. Olayın olduğu günden önce 2 3 hafta boyunca derste oturuyorum bir ara hocaya baktığımda hocayı bana bakarken buluyordum öne ben gözümü kaçırıyordum tabiki. Ama 1 2 3 nereye kadar. İşte sonunda o gün geldi. Writing yapmıştık hocaya kontro ettirmem gerekiyordu erken bitirmiştim. O sırada karşımda oturan bi kız vardı aramızda 2 metre falan vardı ve bacak bacak üstüne atmıştı giydiği kısacık etekten dolayı. Sexy bacağı ortadaydı diğer erkekler gibi ben de ona bakmaya ve siki mi sıvazlamaya başladım arasıra hocaya bakıyordum farketmesini istemiyordum. Sonra hoca birden bitirenler getirsin de kontrol edeyim dedi.ben kızı aklımdan çıkarttım ve hocanın yanına gitiim. Kağıdımı verdim hoca kontrol ederken kıza bakmaya devam ediyordum uzun boylu sarışın çok güzel bir kızdı.altim o sırada kabardıkça kabardıpantolana sığmaz hale geldi. Sonra hocaya yeniden baktım hoca bana tam dömdü ve pantolanumun içinde kabarmış duran sikimi farketti. Bana göz ucuyla baktı ve sessizce seni azdırıyormuyum yoksa dedi. Ben utandım ve yok hayır hocam özür dilerim dedim ama dinletemedim demek ki bu halimle bile seni etkileyebiliyorum dedi hocam o nasıl laf siz çok güzelsiniz dedim hoca yeniden baktı ve gülümsedi. Kağıdımı geri verdi. Not yazmıştı üstüne : Ders çıkışı bekle beni sınıfta yazıyordu ingilizce olarak. Neyse ders boyu hocayla bakışıp durdum. Ders bitti sonunda önce hoca sınıftan çıktı sonra herkes gitti. Biraz bekledim ve elinde anahtarla ekin hocam geldi. Şaşırmıştım kapıyı içerden kapattı ve bana döndü. Tamam soyun hadi dedi. Ben şaşırdım ve ne dedim. O ise yeniden hadi fazla zamanımız travestiyok pantolonunu çıkar dedi ben dediğini yapmaya başladım. O da üstündekileri çıkardı ve sütyeniyle külodu kaldı ve duvara dayandı işini çabuk bitir 20 dakkamız var dedi ben hocama ama hocam siz hamilesiniz be yapmam dedim o ise fazla uzatma hadi sik beni dedi. Ben pantolunumu cıkardım sonra görelim bakalım gerçek boyunu dedi ben de külodumuda çıkardım hoca aletime biraz baktı sonra bana baktı ve kucağına alabilirmisin beni dedi ben fazla güçlü değildim yani hamile bir kadını kaldırabilecek kadar. Sanmıyorum hacam dedim. Hoca bu sırada eline sikimi aldı ve bu yumuşacık dedi. Ben sanırım biraz şaşırdım dedim hoca ise afasını sikime yaklaştırdı ve o zaman seni biraz azdıralım dedi ve sikimiağzına aldı. Birara çıkardı ve neyse ki boyun uzun ben de kısayım dedi ve yalamaya devam etti ben onun yalamasıyla kendimden geçiyordum. Hocam ise inanılmaz bir şekilde yalıyordu. Ben de artık kendimden geçmiştim ve bışalmamak için kendimi zor tutuyordum. Hocam ise boşalmamı ister gibi yalıyordu. Ve bir ara durakladı yüzüme baktı ve boşalmayacaksıın heralde dedi. Ben hocam ağzınıza başalmak istemem dedim. Hoca eliyle sikimi sıvazlamaya devam ediyordu ben sol elimle boşalmamak için kıçımı sıkıyordum sağ elimle ise hocanın omzundan tutmuştum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komsu oglu

Komsu oğlu Merhabalar ben bu hikayeyi ne zamandır yazmak istiyordum fakat hiç hikayemi anlatıcak zaman bulamamış ve yazamamıştım. Aylardan ağustostu ve apartmandaki arkadasım murat la beraber onların evinde porno film izliyorduk gece olduğu için ışık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minubuste seks yapmak istedik

Minübüste Seks Yapmak İstedik!.. Merhaba ben 19 yaşında bir gencim. Hikayemin yayınlanmasını çok istiyorum. Çünkü bu benim başımdan geçen ilk olay. Ben her gün akşam iş çıkışında minibüs ile eve dönerken bir gün minibüste olağan üstü güzellikte muhte... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

manitam ilknur

Selam. Benim adım Okan.Sizlere Ankara dan yazıyorum. Burada üniveritedeöğrenciyim. Çok güzel bir kız arkadaşım var:İlknur. Birlikte iyi geçiniyoruz amasex hariç. O evlenmeden beraberlik istemiyor. Neyse İlknur Pınar ve Seda adındaiki arkadaşı ile kal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarisin avrupali

Sarışın Avrupalı Ben yillardir avrupada yasayan birisiyim. Bir sirketin deposunda sorumlu calismaktayim. Bir gece sayim vardi, sekreter olan belcikali kadinda oradaydi. Gece gec vakit oldu, arabasi calismadi bir turlu. Kocasina telefon etti, bu saate... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

plajda seks

Plajda seks yine arkadşlarımla o çok sevdiğim plaja gittik.tesadüfen okuldan herkesin hasta olduğu seçkin adındaki kızda vardı.okuldayken aramız hiçte iyi değildi.beraber plaja gittiğimiz arkadaşlardan caner seçkini çok yakından tanıyordu.onu masamız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aşık olduğum kızı siktim

Benim adım arda.okulda iken bir kıza aşık oldum.fazla popiler değildi ama dehşetti.her gördüğüm erde bakıyodum ona.bir gün olan yaptım ve onu takip etmeye başladım.adını bilmiyodum.evinde yanlızmış.ailesi tatile gitmiş o da üniversite sınavlarına haz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kanli sikis

Henuz yeni evliydim.yasim17taxye bindim ve annemlere gidiyordum.adamin niyeti bozuk yolunu degistirip issiz 1yere sapti nerye gidiyoruz dedim buyol daha yakin dedi adam istedgi yere geldi ve hadi in dedi ne yapiyorsun dedim kolumdan tutup in lan oros... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cinci hoca tecavüzü

|2 yıllık evli,gençsuz,ev hanımıyım.Eşimle güzel giden cinsel hayatımız var.Tek eksiğimiz genç idi. her türlü denemeleri yapamamıza ve bir kaç doktora gitmemize rağmen olmuyordu.Birgün eşim,bir arkadaşından öğrendiği cinci hoca lakaplı birinin bu k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli sevgilim ile

Slm arkadaslar ben doğukan size başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum. 22 yaşında 1 75 boyunda 74 kilo şarışın ve oldukça çapkın biriyimdir Lise yıllarım oldukça hareketli geçti bende bu hareketlilikten bir kısmını sizle paylaşmak istiyorum. Li... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kizimla beni ormanda

Kizimla yazligimizin yakinindaki daglik alanda kir yuruyusune ciktik. Epey tirmanmistik. Bir cam agacinin golgesinde dinlenmeye basladik. Geri donmeye karar verdik. Yola cikinca karsimiza irikiyim dort adam cikti. Burada ne ariyorsunuz diye sordular.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.