Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, hocamla sex hikayesini oku.

hocamla sex

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
ben şehmuz şahsen lafı fazla uzatmıyacagm Bizim lise güzelmi güzel matematik hocası var onula çok iyi anlaşırdk. ama bir kusuru varı hep açık giyinirdi boyna benim oyuncagı kaldırırdı derste falan birgün okul çıkışı bana şemuz diye seslendi buyrun hocam dedim bugün bize gel ders çalışalım dedi kimseye söyleme tm mı dedi bende tm hocam dedm eve koşa koşa gttm üstümü gydm kitaplarımı aldm hemen onlara gttm kapılarının ziline bastm oda kapıyı açtı ama birde ne göreym altın da yarm etek üstünde badi vardı çok sexsi bişey olmuştu hemen beni eve aldı beraber masaya oturdk başladık ders yapmaya yarımsaat sonrabu amı götü dağıtmıştı boyna ayaklarını elleyip duruyrdu ben utanıyordm utancımı yendm hocam napıyorsunuz ders mi yamaya gldm yksa sizin elinizi götünüzü ellemenizimi izlemeye dedm o tek kelimeyyle gl odaya gdelim dedi tm gttk beni yatagn içine attı başladı sikimi yalamaya ben ilkten çırpındm sonra bıraktm akışına sonra oda kalktım ayağa oda klktı ben hemen göğüslerine sarıldm yalıyorum durmadan sonra bunu bir güzel domaltım başladm sikmeye 5 10 dka sonra boşaldm ağzınabiraz mola verdk saat epeği geç olmuştu gtmem gerekiyrdu hocam evimi aradı onda kalma için ailemi ikna etti ve ailem izin verdi başladık sonra sex yapmaya sabahın 4 düne kadar siktim becerdm tam 20 kere boşalmıştm saat dörtn sonra gttik banyoya yıkandk beraber gusül abdesti aldık ve snrada yattık yaaa arkadaşlar o akşamı hiç unutamıyorum biliyormusunuz birgün okuldayım cuma günü sex yaptığımız hoca okula gelmiyr ggtm müdüre sordm müdürde bana hocanız kaydını bu okldan aldırdı dedi ondan sonra odadn hızlıca çktm ve gttim o akşam çok güzeldi unutmayacağm
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yakışıklılığıma dayanamadı

iyi günler ben ankaradan hakan hıkayemde anlatacagım olay bundan 1-2 ay once gectı bırgun otobusle ewe gelıyordum ve onumde cok tatlı olgun bı bayan vardı 35-40 yaslarındaydı sıkısık otobuste ılerı gerı yaparken bayanın gotu aletıme degıyordu ve bu d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gay arkadaşımı siktim 2

size daha önce gay arkadaşımı siktim hikayesini paylaşmıştım...şimdi onun ikincisi var...bi gün bizim öğretmenimiz neslihan hoca bize dosya vermeye geldi...biz de dogukanla timuçini daha yeni sikmiştik,timuçin ağlıyordu...zile bastı kapıyı ben açtım.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşıma fantezi hediyesi

Merhaba arkadaşlar. Garip ama çoğu kişi yaşamadığı ancak fantazilerinde sakladıklarını buraya yazıyor. Belki benimkinede gerçek değildir diyebilirsiniz.. Çok samimi ancak gerçek bir yaşanmışlık şimdi anlatacağım. Sevgilim 23 yaşında ve izmirde okuyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimin arkadaşı yatılı misafirimiz oldu

Eşim gül ile yaşadıklarım evliliğimize dahada heyecan ve renk kattı yaşadıklarımız israrla gerçektir diye ifade etmeme gerek yok biz yaşadık harika idi. Eşim gül 26 ben 32 yaşındıyız eşim bir bürodya çalışıyor benim kendi iş yerim var eşim minyon dol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Arkadaşım

selamlar sizlere geçen yıl başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. ben 35 yasında 185 boyunda genıs omuzlu 110 kg bekar herkese bakar bır adamım gecen yıl oldukca samımı oldugum arkadasım vedat bır kız ıle tanıstı evlılık kararı aldılar kızın adı es... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

demete kalkan yarrak

Merhaba arkadaşlar siteyi uzun süredir takip ediyorum çoğunun hayal ürünü olduğu belli ama yinede çok güzel hikayeler var sitede... Ben 37 yaşında 180 boyunda oldukça yakışıklı kamuda çalışan bir beyim. Yeni atandığım yerde Demet adında çok güzel bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

necla teyzeye sürttüm

18 yaşındaydım,komşumuz necla teyze 51 yaşında evli,acaip güzel kocaman kalçası ve memeleri olan bir kadındı...sikim yeni yeni kalkmaya başladığında hep necla teyzeyi hayal edip boşalırdım...hemen hemen hergün bize gelirdi necla teyze ve her geldiğin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayı kızım

mrb sevgili erotik hikaye okurları herkes basından geçen bir olayı anlatıyor bnde anlatayım dedim.adım muratcan 22 yasında canakkaleliyim.size 2 yıl once dayı kızım hatıra ile aramda gecen sehvet dolu anları anlatıyım.bir gün dayımın evine gittim gec... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

trende yatmışlar

Karimla birlikte trenle kisa bir avrupa gezisi yapmak istedik. Soyle 3 4 gunluk tatil cok iyi olacakti. Esim 30 ben 33 yasindayim . gençlari annemize birakip dogru tren garina gittik. Yaz oldugu icin esim bol ince dizustu etek ve t shirt giymisti ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

siparise gittigim evdeki kadini siktim

Ben paketciyim siparise gittigm evlerde cok kadin gordum ama son gittim yerdeki beni iceri davet etti mini etek ve gomlek vardi uzerinde gomlegini biraz siykrdim ve o muthis goguslerini emmeye basladim cok fenaydi amini parmakliyodum o sira etginin a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.