Bakire Hikayeleri kategorisi, İ t oğ lu İ tler hikayesini oku.

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kız arkadaşımı becerdim

slm benim ismim eren bundan 3 yıl önce yani 19 yaşımda iken bi kız la çıkıyordum adı pelindi ve 2 yıllık bir birlikteliğimiz vardı sexi hiç tadmamış amı sulanan güzel mi güzel bi kzıdı pelin.Ona her defasında yakınlaşmaya çalışmıştım ve benden kaçıyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erkek arkadaşımla

Slm herkese ben nazlı 17 yaşında kumral ela gözlü uzun boylu çok güzel bi kızım.Erkek arkadaşımla 1 yıldır mutlu bir beraberliğimiz var. Konuya geçeyimm.Erkek ak. sex düşkünü beni çok seven bi erkekdir birgün ormana gittik ve beni öpmeye başladı orma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

editörlere

ya artık nden hikaye eklenmiyor sorunmu var acaba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyze kızına çaktım

merhaba size 3sene önce yaşadığım bir olayı anlatacağım.teyzemlerbursada yaşıyor.bir gün onlara ziyarete gittik.ben,erkek kardeşim annem vebabamla gittik.bursa terminalinde teyzem ve kızı karşıladı .aman tanrım bu ne güzelik.benim aşkım çok güzel olm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk göz ağrım

merhaba değerli site okyucuları adminleri ve müdavinleriAnlaşıldığı üzere burda gerek yaanmış olan ve gerekse hayalinde canladırarak hikayesini yazan bir çok kişi olduğu gibi bende nacizane bir iki hikayemi eklemek istedim ve ekledimde..Ben Haluk 35 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

am yalama

Ben Koray. Daha önceleri size hikaye yazmıştım. Şimdiki hikayem ise burdan tanıştığım bir hatunla ilgili. Sema beni eklemiş. Msn de ne olur beni azdır. Sen çok sikici bir erkeksin dedi ama hikayede yazdığım 24cm sikimi görmek istiyodu. Bende olur ded... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tşk aldatanlar.com

MERABA ALDATANLAR OKUYUCULARI.İSMİM ALPER. DAHA ÖNCE ANKARADAN BİR HİKAYEMİ PAYLAŞMIŞTIM SİZLERLE. ZATEN ŞİMDİKİ YAZACAKLARIMIDA BUNA BORÇLUYUM. HİKAYEMİ YAZDIKTAN SONRA Bİ KAÇTANE MAİL ALDIM, AMA İÇİNDEN BİTANESİ BENİ GERÇEKTEN ETKİLEDİ.MAİLDE ANKAR... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oda istiyordu

slm.ben 19 yaşında çekici bi erkeğim.başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum.olay şöylebi gün işten çıktım sokakta yürüyordum önümden komşumu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

konserde 4 kı zı siktim

slm ben g.antep fantanı n geç lik festilvanlide ö n tarafdaki kı zlar yanı tı n sonra kı za iyice yanı n benim malı kaktı gö ttü ne dayadı n kı z ses ç ı kartmayı nca kı z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oğlumun öğretmeni

merhaba ben polat 33 yaşında 175 boyunda atletik yapılı sayılmam 87 kiloda biriyim evliyim zonguldakta yaşıyorum.anlatacağım olay daha dün yani 16 mayıs 2009 da başıma geldi saat 3 te oğlumu almaya gittim okula zil çaldı bende anasınıfının kapısında ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.