Ulaşım Araçları Hikayeleri kategorisi, ilginç sek hi hikayesini oku.

ilginç sek hi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
"ben istanbuldan arda bir sabah işe giderken manyak derecede güzel bi hatun bindi arabaya tam yanıma gelmişdi otobüsün kalabalık olmasını fırsat bilip sürtünmeye başladım o güzel kalcalarına fark etmişdi ve bana dönüp bu ne şiddet dedi usulca kulagıma utandım kıpkırmızı olmuşdum utanma dedi ve cep numarasını verdi.durakda indikden sonra işe vardım ama aklım hep hatundaydı iş cıkışı cesaretimi topladım ben istanbuldan arda bir sabah işe giderken manyak derecede güzel bi hatun bindi arabaya tam yanıma gelmişdi otobüsün kalabalık olmasını fırsat bilip sürtünmeye başladım o güzel kalcalarına fark etmişdi ve bana dönüp bu ne şiddet dedi usulca kulagıma utandım kıpkırmızı olmuşdum utanma dedi ve cep numarasını verdi.durakda indikden sonra işe vardım ama aklım hep hatundaydı iş cıkışı cesaretimi topladım ve aradım merhaba dedıkden sonra beni hatırlası ve buluşalım dedi yine ok dedim ve bindiyi yerde bekleyeceyimi söyledim.ve sonunda gelmiş ben heycandan tıtrıyordum neyse bır yerde oturup konuşdukdan sonra beni arzuluyosan beraber olalım dedi ok dedim ve otele gitdik dırek konuya gırıp amını yalamaya basladım(ahahah amcık sulu amcık)zevkden cıldırıyodu beni kendine cekip dudaklarımı yalamaya başladı erkeyim patlat beni diye yalvarıyodu ve benim yaramaz dayanamayıp yırtı o amcıgı hatun ucmuş vazıyetde kendınden gecmışdı ve ondan sonra hafta sonları buluşup musayıt yerlere gidip sevışiyoruz "
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

türbanli bayanin otobüs yataginda inlemeleri.2

mrb ben melih istanbul kartaldan size daha önce yazdigim ve birebir yasadigim olayin devamini anlatacagim.zehrayla bir süre telefonda konustuk ve beni bir gün evine davet etti.bende istirahatli oldugum bir günü randevu verdim.evi istanbul sefaköydeym... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

53 lük çarşaflıyı yedim.

selam ben arda.istanbula gitmek için otobüse bindim.tek başıma yolculuk yapıyordum.yanım boştu.gece yolculuğu yapıyordum.bu ara yaşım 31 boy 180.neyse bir süre yolculuk devam etti.şarkı dinliyordum.karşı koltukta ise çarşaflı bir bayan vardı.yanım bo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüsteki sertlik

Bu hikayeyi Erzurumdan yazıyorum adım Gökhan. O gün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu canım acayip derecede seks istiyordu. Otobüs durağının önünden geçerken yaklaşık 10 kişilik bir bayan grubunun minibüse bindiğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevisteki erkeği unutamadım

slm arkadaşlar ben batmandan merve bir gun dersaneden gec cıktık. cunku etüte kalmıstık ve şehir içi servislerinin son seferleriydi,servis tıklım tıklım doluydu. herkes adeta birbirine yapışıktı,ben mecburiyetten bindim cunku ev uzaktı ve son servist... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seyahat denetleyicisi

Özel bir seyahat acentesinde denetleyici olarak görev yapıyorum.Otobüs seferlerinin kontrol edilmesi,yolcuların seyahat esnasında ki rahatlığı benden soruluyor,yani müşteriye verilen hizmetin en iyi olması için çalışıyorum.Yolculuk sırasında yolcular... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikişcek birini arayan genç

Herkeze merhabalar adım Mert bu yaşta en azgın gençlardan biri olabilirim yaşım 16 kaykay felan sürüyorum o yüzden bacaklarım çok kuvvetli pompalamada süperimdir yani. :D Neyse benim sikişmelik bir hikayem yok ama bir hikayemi anlatıyım. :D Birgün o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

takisede seks başkaymış

Anlatacağım hikaye değil gerçektir.sohbet sitesinde tanışmıştık edayla.farklı şehirlerde yaşıyorduk.ikimizde evliydik.ikimizde eşlerimizin ilgisizlğinden yakınıyorduk.seksi çok sevdiği belliydi.hal hatırdan sonra hemen kamerada kendimizi tatmin etmey... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi yeliz

selam arkadaşlar bu yazcam hikaye gerçek yaşanmış bi olaydır en ufak bi ayrıntısında bile yalan yok adım metin beylik düzünde oturuyorum neyse hikayeme geçeyim oturduğum sitede yeliz isminde biri var bu yeliz evli çok tatlı bi bayan bakan dönüp birda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste Sex Hikayeleri

Mrb arkadaşlar ben 17 yaşında genç bir kızım istanbul kadıköyde yaşıyorum kadıköyde özellikle otobüslerde sexs senaryoları çok döner benimde kız grup arkadaşlarım hep takılırlar bana daha başına gelmedimi daha başına gelmedimi gelmedi dedim umarım ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüste

slm ben hakan 32 yaşındayım geçenlerde iş çıkışı başımdan geçen bi olayı sizlere anlatacağımsaat 23 sıraları pazar alşamı eve gitmek için minübüs bekliyordum neyse gelen minübüse bindim zaten biner binmez bi hatun 40 45 yaşlarında hemen dikkatimi çek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.