İlk buluşmamızda eve getirip verdim ayarı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Sosyal hayatla aram çok iyidir pek dışarı çıkmayan evde bilgisayar oyunları oynayıp akşama kadar filim muzik zamanımı böyle harcıyorum sanal alemden tanıştığım arkadaşlarımla gidip buluşuyoruz çalışmaya ihtiyacım yok paramız var yeterince bekar kafasına buyruk yaşıyorum yani gece sabaha kadar bilgisayar başında sabah yatıp akşam kalkıyorum cinsel ihtiyaçlara gelince onuda sanal ortamdan ayarlıyorum takılanlar bilir bazı oyunların fan gurupları var.

Oyundan sonra orada takılıyoruz başarılı takımlar ilgi çeker her zamana takımımıza girmeyen kızlar geliyor onları deniyoruz kafamıza yatanı alıyoruz ama başvuru yapan kızlarından birine fena tutuldum clan açtım oyuna kabul ettirdim onu kendisi aynı benim kafadan olduğundan iyi anlaşıyorduk aylarca konuştuk beraber savaştık oyunlarda sonunda işi düşmüş bizim bu taraflara geleceğini söyledi buluşalım dedi uygunsa dedi erken kalkma huyumda yoktur olur dedim işlerin bitince ara dedim bu aradı zorla beni kaldırdı duşumu aldım bilindik cafe de buluştuk sonra buna eve gecelim dedim ben oyunda sana taktik göstereceğim dedim olur dedi eve geçtik beraber odama geçtik gündüzleri kimse olmuyor zaten evde oyuna beraber girdik biraz takıldıktan sonra bir şeyler ikram ettim içerken güldü neye güldün dedim demesin mi eve kız atma taktiği gördüm ama böylesini ilk defa gördüm dedi bende ne yapayım senden çok etkileniyorum dedim oda ben senden etkilenmesem buraya gelirmiydim sence dedi bende kabul ettim bende seni beğeniyorum dedi o zaman öpüşebilirmiyiz dedim neden olmasın dedi dudaklarına yapışınca dayadım buna yarrağı hemen yatağıma uzandık yuvarlanırken soyunduk zaten o hızla durmaya niyetim yoktu vazgecer diye korktum hemen içine soktum sokunca dudaklarını ısırdı acıttım galiba dedim yok birazdan alışır dedi bacaklarını kaldırdı rahat almak için bende hızlanarak sokmaya başladım hazırlıksız yakalanınca çabuk boşaldım

İlk, buluşmamızda, eve, getirip, verdim, ayarı,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komşumun banyosunda kocası yokken saatlerce sikiştik

Slmlar sexmobilhikaye.net seks düşkünleri.  Ben OKTAY 28 yaşında EVLENİP AYRILDIM yakışıklı biriyim,olay bundan 4 sene önceydi evlenmeme üç ay kala oturduğumuz evi değiştirip daha büyük eve geçmiştik eski komşumuz aynur abla dul bakımlı 36 yaşında bir kadı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Öğretmenin Trende Hikayesi

 Merhaba arkadaşlar ben ismimi vermek istemiyorum. İstanbulda öğretmenlik yaptığım dönemde yaşadığım bir hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Ablam o dönem yanıma gelmişti ve yarıyıl tatili gelince onunla birlikte memlekete gittik. Birkaç gün orada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hazalla akla zarar anal

slm ben fuat 30 yasında evlym esımın aılesıne ayıt bı bınada oturuyoruz ben ve esım ozel bı sektorde beraber calısıyoruzbısabah beraber ıse gıderken bınadan bızle beraber hazalda cıkmıstı 13 yasında esımın yıgenı ydı onuda arabaya alıp yola cıktık ok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Başkasına verirken yakaladım bende istedim

Evin genç kızı beni tahrik etmektan başka şey yapmıyor gelip yanımda sexmobilhikaye.net soyunup giyiniyor onda ki rahatlık koltukta yok beni tabi rahatsız etmiyor göz zevki alıyorum onu öyle görünce kadınıma fena saplıyorum ama bunun sevgilisi ile yakalayınca ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemle fantezili sikişiyoruz

Herkese mrb sexmobilhikaye.net okurları.Daha 20 yaşındaydım.. Yengem ve kızı bizim yan dairede komşu olarak otururlardı fakat acilen evden çıkmaları gerekince bizde kalmaya başladılar. Yengem 36-37 yaşlarında olmasına rağmen her insanın yatmak isteyeceği t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kocamı Komşunun Oğluyla Aldattım

 Merhaba arkadaşlar ben Emine Kayseride yaşayan 54 yaşında bir kadınım. Evliyim ve kendine bakan biriyim. Diş hekimi bir kocam var. Ama kocam bir kalp rahatsızlığı geçirdi ve o günden sonra da bizim düzenimiz tamamen değişti. İkimiz zaten baş başa ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kapıcının Kızı Benim Oldu

Selam arkadaşlar. Ben seks yapmayı çok seven bir adamım. Zaten bir çok kadınla da seks deneyimim oldu. Ama daha önce hiç böylesini yaşamamıştım. Çünkü bu kız çok farklıydı. Bu kız bizim apartmanın görevlisinin kızıydı. Onu ne zaman görsem kalçalarınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimin ateşli arkadaşını siktim

 Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.  Ben 22 Yaşında 1.85 Boyunda 76 Kiloda Bi Sporcuyum. Bundan 5 Sene Önce Ankarada Yaşıyor Duk Ailemin İşleri Yüzünden İstanbul Beşiktaşa taşındık. Neyse Konuya Dönelim Yazıp Yazmamak Konusun da Çok Tedirgin Oldum A... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi siktim hamile kaldı

merhaba ben ahmet16 yaşındayım bu olay 5 gün önce başımdan geçti yengemi siktim yengem 34 yaşındadır. götüne çok büyük ona hasta olurum yengemi düşünerek hep 31 çekerim her bulduğum boş zamanlarımda yengemi ellerim oda bişey demez onu hep sikmek iste... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzey kuzenim kardeşi ve ben güzel anlar

Ben 16yasında Amasyalı bir yetişkinim ayrıca biraz kızlara düşkunum dur .kuzenlerim bize tatile g geldiler. Kuzenimin ailesi ve de benim aile çarşıya gittiler evde yalnız ben kuzenim ve de kardeşi kaldı . kuzenim 17yasında kardesıde 14 yasında . kuzenim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.